powrót

Przerwa w dostępie do usług banku

W najbliższy weekend, tj. z 21 na 22 listopada br. przeprowadzimy prace techniczne. Oznacza to, że część naszych usług będzie niedostępna.

Zobacz co i w jakich godzinach nie będzie działało:

  • Karty

W godzinach 02:00 – 08:50 nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu. Za zakupy w internecie nie zapłacisz w godzinach 02:00 – 10:45.

  • Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna

Pomiędzy godziną 02:00 – 10:45 nie zalogujesz się na swoje konto w internecie oraz w aplikacji mobilnej. W godzinach 01:30 – 11:30 nie złożysz żadnego wniosku.  

  • mLinia

Podczas przerwy nie mamy wglądu w Twoje dane związane z bankiem, dlatego w tym czasie nie zrealizujesz żadnej operacji.

  • Przerwa w działaniu przelewów ekspresowych oraz na numer telefonu BLIK

Również w ten weekend, Krajowa Izba Rozliczeniowa przeprowadzi prace techniczne. W tym czasie nie zrealizujesz przelewów na numer telefonu BLIK. Nie zlecisz też przelewów Ekspresowych w serwisie transakcyjnym i na urządzeniach mobilnych.
Z usług nie skorzystasz 21 i 22 listopada br., w godzinach 00:00 – 07:30.


Jak możesz się przygotować?
Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wypłać gotówkę.
 




Przerwa dla klientów z obszaru MSP i Korporacje


W godzinach 02:00 – 08:50 nie będą działały także karty dla klientów obsługiwanych w ramach MSP i korporacje. Za zakupy w internecie nie zapłacisz w godzinach 02:00 – 10:45. Pozostałe kanały dostępu, w tym mBank CompanyNet będą działały bez zmian. Pomiędzy godziną 02:00 – 10:45 nie będzie też dostępna mobilna autoryzacja.


Przypominamy, że wszystkie aktualne informacje o przerwach znajdziesz na naszej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.


Przepraszamy za utrudnienia