powrót

mBank wyróżniony za najwyższą jakość obsługi

Miło nam poinformować, że kolejna, już  siódma edycja rankingu serwisu jakoscobslugi.pl zakończyła się kolejnym sukcesem dla mBanku.

Jak co roku, serwis jakoscobslugi.pl  wyłonił najbardziej przyjazne firmy na podstawie opinii konsumentów zadeklarowanych w sieci oraz wyników badania ankietowego, przeprowadzonego metodą CAWI na grupie 15 tys. respondentów. Gwiazdami Jakości Obsługi zostały wyróżnione marki, które otrzymały najwyższe oceny.

mBank wyróżniony za najwyższą jakość obsługi

Tegoroczne opinie konsumentów wskazały, że ogólne zadowolenie z usług wzrosło, a Klienci wystawili firmom wyższe oceny niż w zeszłym roku. Z usług instytucji z sektora „banki, finanse, ubezpieczenia” zadowolonych jest 69,3 proc. klientów. W tej kategorii mBank zdobył Gwiazdy Jakości Obsługi aż w dwóch obszarach. Doceniono nas za poziom usług świadczonych w ramach bankowości internetowej oraz tradycyjnej (osiągając wskaźniki jakości obsługi odpowiednio na poziomie 74,6 proc. i 85 proc.). Jakość obsługi oraz wygląd i kompetencje doradców w oddziałach mBanku docenione zostały już po raz szósty (wcześniej bank zdobywał nagrody w tej kategorii działając pod marką MultiBank, która od listopada 2013 roku zmieniona została na mBank).

Przypominamy również o tegorocznej edycji plebiscytu Złoty Bankier.
Nasz cel to wygrana w piątej edycji konkursu i zdobycie po raz czwarty tytułu „Złotego Banku”.
Aby to osiągnąć potrzebujemy Waszej pomocy.
Wszyscy, którzy wezmą w udział w głosowaniu będą mieli szansę na wygranie ciekawych nagród, m.in. iPada, iPhone’a, gadżetów elektronicznych.

Przejdź do głosowania

Zachęcamy też do sprawdzenia jak nasz nowy serwis oceniła światowej sławy firma badawcza - Forrester Research.  Jej raport po raz pierwszy dotyczył polskiego przedsiębiorstwa.

Przeczytaj raport...