powrót

Bankowość bez granic – obsługa dla osób niesłyszących

W mBanku stale wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów , dbając o rozwój oraz szeroki dostęp do nowoczesnych usług dzięki różnym kanałom komunikacji. Dotyczy to wszystkich naszych klientów - w tym osób niepełnosprawnych.

 

Uruchomiliśmy właśnie obsługę osób niesłyszących, dzięki której klienci mogą nawiązać połączenie wideo z pracownikiem banku znającym polski język migowy lub skorzystać z tłumaczenia rozmowy w dowolnej placówce banku.
To najbardziej kompleksowe rozwiązanie na rynku finansowym. 

 

 

Serwis informacyjny oraz transakcyjny

 

Klienci mogą już skorzystać z profesjonalnej obsługi bankowej w  polskim języku migowym - bezpośrednio z domu. Aby połączyć się z Ekspertem online posługującym się polskim językiem migowym, wystarczy wejść w zakładkę Kontakt na stronie informacyjnej banku Po naciśnięciu na przycisk z ikoną symbolizującą migające dłonie nastąpi połączenie.


Dodatkowo, każdy niesłyszący klient banku, po podpisaniu oświadczenia o preferowanym języku kontaktu będzie mógł, już bez dodatkowej identyfikacji, po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego skorzystać z opcji połączenia z Ekspertem posługującym się polskim językiem migowym.
 

Ekspert online

Usługa rozmowy w polskim języku migowym jest dostępna tylko w dni robocze. Migający konsultanci pracują w tygodniu w godzinach od 10.00 do 16.00.

 

Obsługa w Placówce mBanku

 

Doradca poprzez fiszki z różnego rodzaju komunikatami może zaproponować klientowi obsługę z wykorzystaniem polskiego języka migowego.

 

W placówce osoba niesłysząca może porozmawiać z naszym doradcą z pomocą zewnętrznego tłumacza. Pracownik zaprosi klienta do salki spotkań, gdzie na tablecie połączy się z tłumaczem Polskiego Związku Głuchych. Rozmowa wygląda analogicznie jak ta prowadzona na Skype i odbywa się poprzez szyfrowane połączenie. Wszyscy tłumacze współpracujący z mBankiem objęci są też umową o poufność danych. Klient nie powinien więc mieć jakichkolwiek obaw co do bezpieczeństwa podawanych przez niego informacji – wyjaśnia Jacek Iljin, dyrektor mBanku ds. sprzedaży i procesów biznesowych.

 

W oddziałach usługa dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do18.00, a w weekendy od 11.00 do 16.00.

 

Przypominamy, że kilka miesięcy temu stworzyliśmy specjalną podstronę, na której osoby niepełnosprawne znajdą wyczerpujące informacje na temat tego, jak najwygodniej skontaktować się z mBankiem, w zależności od rodzaju niepełnosprawności, która ich dotyczy. Zamieściliśmy na niej m.in. film instruktażowy w polskim języku migowym pokazujący co należy zrobić, aby porozmawiać z konsultantem banku. Na stronie klient znajdzie też bezpośredni kontakt do pracownika będącego specjalistą ds. obsługi osób z niepełnosprawnością, który służy dodatkowym wsparciem merytorycznym. W ramach projektu mBank ściśle współpracuje z organizacjami pozarządowymi takimi jak Fundacja Integracja i Polski Związek Głuchych.

 

Przypominamy, że nasi klienci w zależności od rodzaju niepełnosprawności mogą wybrać najwygodniejszą dla siebie formę kontaktu i zrealizować dyspozycję za pomocą:

 

  • serwisu transakcyjnego
  • mLinii banku dostępną 24 h/ dobę ( automatycznego serwisu lub konsultanta )
  • placówki banku
  • Eksperta Online

 

Dowiedz się więcej na

www.mbank.pl/pomoc/dostep-zdalny/osoby-niepelnosprawne/