powrót

Po 5 listopada gdy zaktualizujesz aplikację, automatycznie włączymy Ci mobilną autoryzację

Mobilna autoryzacja staje się coraz popularniejszą metodą potwierdzania operacji. Widzimy też, jak chętnie z niej korzystacie. Dlatego już od 5 listopada br., po aktualizacji aplikacji i połączeniu jej z kontem, wszystkie swoje transakcje potwierdzisz właśnie za pomocą mobilnej autoryzacji.

Co to dla Ciebie oznacza?
Jeśli zaktualizujesz aplikację mobilną i zalogujesz się do niej z użyciem PIN, to wszystkie transakcje potwierdzisz za pomocą mobilnej autoryzacji.

Wolisz kody SMS?
Pamiętaj, że możesz do nich wrócić. Zrobisz to w serwisie transakcyjnym.

Dlaczego warto korzystać z mobilnej autoryzacji?

  • to bezpieczne - powiadomienia autoryzacyjne są poufne. Nie mają do nich dostępu inne aplikacje na Twoim telefonie czy tablecie. Nie przejmie ich też żadna inna osoba (połączenie między bankiem a aplikacją jest szyfrowane).
  • nie musisz już podpisywać się pod dokumentami, jeśli wpłacasz lub wypłacasz gotówkę w placówce.
  • oszczędzasz swój czas – nie musisz czekać na SMS, ani przepisywać skomplikowanego hasła. Zlecasz operację, a w aplikacji od razu pojawia się powiadomienie autoryzacyjne.
  • wiesz więcej – w powiadomieniu autoryzacyjnym znajdziesz więcej informacji. Ich układ jest też bardziej czytelny. Dzięki temu masz pewność, że potwierdzasz właściwą transakcję. Dane są poprawne? Klikasz i gotowe.


Więcej o Mobilnej autoryzacji dowiesz się tutaj.