powrót

Pakiet aktywacyjny teraz także w formie SMS-a

Jak odzyskać dostęp do swojego konta w mBanku?

 

Codziennie otrzymujemy dziesiątki telefonów od osób, które zapomniały swoje hasło lub identyfikator, umożliwiający uzyskanie dostępu do systemu transakcyjnego a tym samym do pieniędzy zgromadzonych na rachunku.

Wszystkim zapominalskim postanowiliśmy ułatwić odzyskiwanie haseł
i identyfikatorów.

 

 

 

Dotychczas, jeżeli Klient zapomniał swój unikalny login (numer ID) wysyłaliśmy mu papierowy pakiet aktywacyjny. Jego dostarczenie zajmowało około tygodnia. Teraz pakiet aktywacyjny dostarczymy Ci SMS-em, co skróci czas oczekiwania do maksymalnie 5 minut!

 

Zobacz, jak łatwo odzyskasz dostęp do swojego konta:

1. Zadzwoń na mLinię (801 300 800 lub 42 6 300 800) i poinformuj Operatora o tym, że chcesz odzyskać dostęp do konta

2. Operator zaproponuje Ci wysłanie SMS-a z Pakietem aktywacyjnym na numer telefonu, który masz zarejestrowany w mBanku.

SMS będzie następującej treści:

mBank: Twój pakiet aktywacyjny.ID: (tutaj podamy 7miocyfrowy numer). Internet: (tutaj podamy 10-cio cyfrowy numer),IVR(tutaj podamy 6-ciocyfrowy numer).

Dla Twojego bezpieczeństwa, wysłany przez nas kod będzie ważny tylko 24 godziny. Po tym czasie, będziesz musiał ponownie zadzwonić na mLinię i zamówić kolejny pakiet.

3. Wejdź na stronę www.mBank.pl i wybierz opcję LOGOWANIE w prawej części strony.

W polu Identyfikator wpisz ID (7 cyfr), które dostałeś SMS-em, natomiast w polu Hasło wpisz 10-cyfrowy kod internetowy. Kliknij Zatwierdź a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie.

Zostaniesz poproszony o udzielenie odpowiedzi na kilka losowych pytań, które potwierdzą Twoją tożsamość. Udzielając odpowiedzi na pytania możesz pomylić się dwukrotnie.

 

Poniżej przykładowy zestaw pytań:

Następnie wpisz nowe hasło dostępu do swojego konta przez internet:

Po ustanowieniu hasła dostępu do konta przez kanał internet otrzymasz swój Identyfikator Klienta (ID).

Zapamiętaj je. Będziesz z niego korzystał przy kolejnych logowaniach do serwisu transakcyjnego.

Zostaniesz również poproszony o ustanowienie telekodu. Telekod znacznie ułatwia i przyspiesza kontakt z mBankiem przez kanał telefoniczny, dlatego radzimy ustanowić go w tym momencie.

Wpisz nowe hasło dostępu do kanału Teleserwis i zatwierdź:

Po zatwierdzeniu wyloguj się z serwisu transakcyjnego.

Teraz masz już dostęp do swoich rachunków 24 godziny na dobę przez kanał internet oraz przez kanał telefoniczny.  Logując się skorzystaj z Twojego nowego Identyfikatora oraz z haseł, które ustanowiłeś w opisanej powyżej procedurze.