Zmiana serwisu związana jest z koniecznością wyłączenia na pewien czas systemów informatycznych banku, co nastąpi w weekend między 16 a 19 października br.
Uprzejmie informujemy, że 19 października serwis transakcyjny mBanku zastąpi serwis dawnego MultiBanku, który ostatecznie zostanie wyłączony.
Klienci d. MultiBanku i Private Banking zyskają dostęp do ponad 200 nowych funkcji, które ułatwią zarzadzanie finansami oraz będą mogli m.in. jeszcze szybciej wykonywać przelewy, błyskawicznie wyszukiwać transakcje w historii operacji oraz korzystać z nowoczesnej aplikacji mobilnej.
Udostepnienie serwisu transakcyjnego mBanku polega na wymianie danych pomiędzy systemami informatycznymi, co skutkuje koniecznością ich wyłączenia. W związku z tym w dniach 16-19 października (w godzinach od 23:00 w dniu 16.10 do godz. 6:00 w dniu 19.10) zakres pracy mBanku będzie ograniczony.
W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku oraz aplikacja mobilna, a także system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów oraz wpłat na rachunki. Centrum Telefoniczne Private Banking będzie działać w trybie informacyjnym.
Niemal przez cały weekend bank będzie natomiast realizował transakcje kartami płatniczymi. Klienci będą mogli także swobodnie wypłacać pieniądze z bankomatów. W czasie przerwy karty będą wyłączone na krótki czas, w sobotę w godzinach 5:00-8:30 oraz w niedzielę między godziną 1:00 a 4:00.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.
Jednocześnie mamy nadzieję, że korzystanie z serwisu mBanku (narzędzia zaprojektowanego zgodnie z najnowszymi standardami dla tego typu rozwiązań) zrekompensuje wszelkie niedogodności związane z jego udostępnieniem. Więcej informacji znają Państwo na stronie mBank.pl/nowy-serwis
Podsumowanie:
Karty płatnicze i bankomaty – dostępne (z wyjątkiem: sobota 5:00-8:30 oraz niedziela 1:00-4:00)
mLinia banku – dostępna w trybie informacyjnym
Placówki banku – dostępne w trybie informacyjnym
Punkty Aspiro – dostępne w trybie informacyjnym
Serwis transakcyjny – niedostępny
Aplikacja mobilna – niedostępna
Usługa SMS – niedostępna
Wpłatomaty w placówkach banku – niedostępne
Uprzejmie informujemy, że 19 października serwis transakcyjny mBanku zastąpi serwis dawnego MultiBanku, który ostatecznie zostanie wyłączony.
Klienci d. MultiBanku i Private Banking zyskają dostęp do ponad 200 nowych funkcji, które ułatwią zarzadzanie finansami oraz będą mogli m.in. jeszcze szybciej wykonywać przelewy, błyskawicznie wyszukiwać transakcje w historii operacji oraz korzystać z nowoczesnej aplikacji mobilnej.
Udostepnienie serwisu transakcyjnego mBanku polega na wymianie danych pomiędzy systemami informatycznymi, co skutkuje koniecznością ich wyłączenia. W związku z tym w dniach 16-19 października (w godzinach od 23:00 w dniu 16.10 do godz. 6:00 w dniu 19.10) zakres pracy mBanku będzie ograniczony.
W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku oraz aplikacja mobilna, a także system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów oraz wpłat na rachunki. Centrum Telefoniczne Private Banking będzie działać w trybie informacyjnym.
Niemal przez cały weekend bank będzie natomiast realizował transakcje kartami płatniczymi. Klienci będą mogli także swobodnie wypłacać pieniądze z bankomatów. W czasie przerwy karty będą wyłączone na krótki czas, w sobotę w godzinach 5:00-8:30 oraz w niedzielę między godziną 1:00 a 4:00.
Serdecznie przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.
Jednocześnie mamy nadzieję, że korzystanie z serwisu mBanku (narzędzia zaprojektowanego zgodnie z najnowszymi standardami dla tego typu rozwiązań) zrekompensuje wszelkie niedogodności związane z jego udostępnieniem. Więcej informacji znają Państwo na stronie mBank.pl/nowy-serwis
Podsumowanie:
Karty płatnicze i bankomaty – dostępne (z wyjątkiem: sobota 5:00-8:30 oraz niedziela 1:00-4:00)
mLinia banku – dostępna w trybie informacyjnym
Placówki banku – dostępne w trybie informacyjnym
Punkty Aspiro – dostępne w trybie informacyjnym
Serwis transakcyjny – niedostępny
Aplikacja mobilna – niedostępna
Usługa SMS – niedostępna
Wpłatomaty w placówkach banku – niedostępne
- Przelewy walutowe oraz przelewy SWIFT wykonywane między mBankiem, d. MultiBankiem, Private Banking oraz bankowością korporacyjną mBanku realizowane będą w piątek do godziny 13.00, potem usługa ta będzie niedostępna.