powrót

Mobilna autoryzacja jest już dostępna dla wszystkich klientów mBanku

Najnowsza metoda autoryzacji operacji zlecanych w serwisie internetowym jest już dostępna. Wystarczy, że pobierzesz lub zaktualizujesz swoją obecną aplikację do wersji 3.0, aby w pełni cieszyć się szybszym, wygodniejszym i jeszcze bezpieczniejszym bankowaniem.

Kilkanaście dni temu zakończyliśmy pilotaż Mobilnej autoryzacji. Dziękujemy za Wasz udział
i zaangażowanie. Wszystkie Wasze głosy, komentarze i uwagi są dla nas bardzo cenne, dlatego uważnie je prześledziliśmy i wdrożyliśmy zmiany najbardziej przez Was oczekiwane :)
 

Mobilna autoryzacja
 

Najważniejsze zmiany w Mobilnej autoryzacji, w nowej wersji aplikacji mobilnej to:

  • brak konieczności podawania PIN do odczytania powiadomienia autoryzacyjnego dla użytkowników korzystających z TouchID w iOS oraz Fingerprint API w Android,
  • możliwość łatwego przeniesienia Mobilnej autoryzacji na inne urządzenie,
  • automatyczne odświeżanie listy powiadomień autoryzacyjnych po zleceniu operacji w serwisie transakcyjnym – nową operację od razu zobaczysz na liście operacji,
  • jeszcze bardziej przyjazny i czytelny układ informacji w powiadomieniach mobilnych,
  • na liście historycznych powiadomień prezentowane są finalne statusy realizacji operacji (tj. czy operacja doszła do skutku), 
  • możliwość wyłączenia Mobilnej autoryzacji (i powrotu do haseł SMS) bezpośrednio w serwisie transakcyjnym np. przed wyjazdem za granicę,
  • powiadomienie w formie „wykrzyknika” na głównej ikonie menu i w menu w pozycji Mobilnej autoryzacji – dzięki nim będziesz wiedział, że operacja oczekuje na potwierdzenie.
     

Mobilna autoryzacja - podgląd


Jeśli nie braliście udziału w pilotażu, zdecydowanie zachęcamy Was do aktywacji Mobilnej autoryzacji.

Rozwiązanie jest bezpieczne, wygodne i przejrzyste. Treści powiadomień autoryzacyjnych są chronione w trakcie komunikacji z bankiem oraz w trakcie ich prezentacji na urządzeniu.

Nie musisz już przepisywać 8-cyfrowych haseł SMS, wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji mobilnej i operacja jest potwierdzona. Co więcej, treści powiadomień są o wiele bardziej czytelne niż SMSy a aplikacja dostarcza historię ostatnich 20 autoryzacji i statusów ich wykonania.

 

Mobilna autoryzacja - operacje


Jeśli jeszcze nie wiesz, jak to działa w praktyce, sprawa jest prosta :)

1. Zlecasz operację w serwisie transakcyjnym. W miejscu, w którym dotychczas podawałeś hasło SMS, otrzymasz informację o wysłaniu powiadomienia autoryzacyjnego na telefon.
2. Otrzymujesz powiadomienie PUSH, klikasz na nie (zostaniesz poproszony o podanie PINu tylko jeśli nie byłeś wcześniej zalogowany w aplikacji) .
3. Aplikacja prezentuje szczegóły zleconej operacji. Weryfikujesz szczegóły i zatwierdzasz. Aplikacja potwierdza przyjęcie operacji do realizacji.
4. Na koniec poprawność wykonania operacji zostaje zaprezentowana w serwisie transakcyjnym.

 

Zatem nie czekaj już dłużej tylko przyspiesz z mBankiem – aktywuj już dziś Mobilną autoryzację!

Więcej o mobilnej autoryzacji dowiesz się tutaj.