powrót

Wprowadzamy nowości, zmieniamy regulaminy, cennik i Tabele oprocentowania

Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka nowości. Już wkrótce w naszej aplikacji mobilnej:

  • otworzysz rachunek z wykorzystaniem zdjęcia twarzy i dowodu osobistego. Ustawimy wtedy dla Ciebie tymczasowe limity na transakcje, które zmienisz podczas wizyty w oddziale.
  • zapłacisz zbliżeniowo BLIKIEM
  • wybrane operacje potwierdzisz swoim odciskiem palca lub skanem twarzy (na początku z tego typu potwierdzania transakcji skorzystasz dla wybranych przelewów i wniosków – w ramach nowego limitu. Jeśli Twoja transakcja przekroczy wskazany przez nas limit kwotowy, potwierdzisz ją standardową metodą).

Obie usługi włączysz i wyłączysz samodzielnie w ustawieniach aplikacji mobilnej. Przy niektórych transakcjach nadal możemy prosić Cię o PIN lub potwierdzenie operacji kodem BLIK.
Informację od kiedy skorzystasz z nowych usług zamieścimy na naszej stronie internetowej. 


Karty kredytowe

  • Zmieniamy kilka zasad, które dotyczą kart dodatkowych. Teraz, oprócz kredytobiorcy, również użytkownik karty może określać limity autoryzacyjne dla swojej karty. Uprawnienie do spłaty karty dodatkowej oraz prawo do informacji o wysokości i terminach spłaty będzie miał tylko kredytobiorca.

Informację, od kiedy skorzystasz z tego rozwiązania, umieścimy na naszej stronie internetowej.

  • Wycofujemy karty Miles&More, czyli nie będziemy ich już proponować nowym klientom. Jeśli masz taką kartę, od 5 października 2021 r. do 31 października 2022 r. nie pobierzemy za nią opłaty rocznej. Od listopada 2022 r. opłata będzie niższa od obecnej. Szczegóły znajdziesz w cenniku. <link>
  • Zmienisz swoją kartę na inną. Twoją kartę kredytową będziemy mogli wymienić z Twojej lub naszej inicjatywy. Informację o tym na jaki typ możesz ją wymienić, znajdziesz na naszej stronie internetowej. Pamiętaj, że zmiana karty może wiązać się ze zmianą umowy o korzystanie z karty kredytowej.
     
  • Nie będziemy ponowie wysyłać karty, jeśli jej nie odbierzesz (musisz ją zamówić ponownie). Dlatego jeśli zbliża się koniec ważności Twojej karty lub zamawiasz nową, zaloguj się na swoje konto i zaktualizuj adres.

Karty do konta

  • W wybranych punktach handlowo-usługowych wpłacisz pieniądze kartą plastikową, kartą mobilną lub kartą w swoim urządzeniu mobilnym.
     
  • Już niedługo wpłacisz również pieniądze we wpłatomacie kartą mobilną lub inną kartą w swoim urządzeniu mobilnym.

Informację, od kiedy skorzystasz z tego rozwiązania, umieścimy na naszej stronie internetowej.

  • Ponieważ wszystkie płatności szybko i wygodnie zrealizujesz kartą mobilną, wycofujemy kartę tymczasową. Kartę mobilną możesz zamówić, kiedy otwierasz konto lub w dowolnym momencie.
  • Nie będziemy ponowie wysyłać karty, jeśli jej nie odbierzesz (musisz ją zamówić ponownie). Dlatego jeśli zbliża się koniec ważności Twojej karty lub zamawiasz nową, zaloguj się na swoje konto i zaktualizuj adres.
    Zamówionej karty nie odbierzesz też w oddziale banku.

Lokaty

Od 1 września 2021 r. będziemy oferować jedynie lokaty na 3 i 6 miesięcy. Pozostałe lokaty wycofujemy. Zmiana dotyczy wszystkich walut. Jeśli masz lokatę na inny okres, odnowimy ją według dotychczasowych zasad.

Wymiana walut
 
Wymieniasz waluty? Wkrótce usługę mKantor otworzysz u dealera walutowego.

Informację, od kiedy skorzystasz z tego rozwiązania, umieścimy na naszej stronie internetowej.
 
Twoje sprawy w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej

Już niedługo w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej złożysz wniosek o ustanowienie/odwołanie pełnomocnictwa.  

Informację, od kiedy skorzystasz z tego rozwiązania, umieścimy na naszej stronie internetowej.
 
Zmiany porządkowe
 
Dla Twojej wygody łączymy regulaminy usług Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay i FitBit Pay. Wszystkie zapisy dotyczące tych płatności znajdziesz w Regulaminie korzystania z kart płatniczych za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
 
Aktualizacja danych banku

  • W tym roku zmieniła się wysokość naszego kapitału zakładowego i numer wydziału sądu rejestrowego.
  • 20 listopada 2020 r. zmienił się nasz adres.

Aktualne dane znajdziesz na naszej stronie oraz w dokumentach, które opisaliśmy w wykazie.

Pełnomocnictwa

Ograniczyliśmy zakres pełnomocnictw do rachunków private banking. Pełnomocnik na przykład nie otworzy już kolejnego rachunku. Zapisy o pełnomocnictwie do usługi dealera rynku finansowego przenieśliśmy do Regulaminu świadczenia usług Private Banking.
Szczegóły znajdziesz w wykazie zmian

 
Te i inne nowości wpływają na treść regulaminów, cennika i Tabel oprocentowania. O wszystkich zmianach w dokumentach przeczytasz w wykazach zmian.

 

Zestawienie dokumentów

 

 

Kategorie:

Private Banking