Kompetencje ważne w Contact Center mBanku to umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office, Internet), wyszukiwania informacji i korzystania z nich. Potrzebne jest też wykształcenie średnie lub wyższe. Jeśli znasz angielski – będzie on Twoim atutem, jeśli zechcesz pracować z klientami obcojęzycznymi.

 

Nie wymagamy wiedzy ekonomicznej, ani znajomości branży bankowej - zaplanowaliśmy okres adaptacyjny właśnie po to, żeby nauczyć Cię tego, co najważniejsze.

 

Szukamy ludzi komunikatywnych i nastawionych na współpracę. Uśmiechniętych i otwartych na nowe doświadczenia, uczenie się, na innych. Świetnie, jeśli należysz do zapalonych sportowców, masz niesamowite hobby albo po prostu lubisz czytać kryminały. Najważniejsze jednak, że chcesz tworzyć z nami taki zespół, który sprawia, że lubimy chodzić do pracy.

 

Nasze mBankowe kolory to niebieski i czerwony, które oznaczają orientację na klienta i energię do działania. Sprawdź swój mBankowy kolor i zobacz, czy do siebie pasujemy.