Arkadiusz Klimczak

Od Contact Center zaczęła się moja przygoda z mBankiem. Na początku w CC zajmowałem się sprzedażą produktów bankowych przez telefon, a po kilku miesiącach zasiliłem szeregi dawnej MultiLinii i opiekowałem się Klientami zamożnymi.   Przez cały okres pracy w CC osiągałem bardzo wysokie wyniki sprzedażowe, co było dla mnie nie tylko  motywatorem do dalszej, wytężonej pracy, ale również nauczyło mnie profesjonalnego i indywidualnego podejścia do potrzeb Klienta. Wykorzystuję to każdego dnia pracując w obszarze HR. Tworząc ogólnobankowe programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów za każdym razem myślę o tym, w jaki sposób ich nowe kompetencje przełożą się na obsługę Klienta. Warto pamiętać, że praca w Contact Center jest doskonałą okazją do tego, aby nauczyć się profesjonalnej obsługi Klienta i zdobyć szeroką wiedzę o produktach bankowych. To także świetna „trampolina” do rozpoczęcia kariery w mBanku.

Elżbieta Kochanowska

Pracę w Contact Center zaczęłam od mLinii - obsługiwałam połączenia przychodzące. Pracowałam tam zaledwie rok, jednak to wystarczyło, żeby w szybkim czasie poznać ofertę i procedury banku, popracować nad jakością obsługi i skutecznością sprzedaży. Była do dla mnie niesamowita szkoła. Doskonaliłam kompetencje komunikacyjne nie tylko w zakresie jasnego wypowiadania się, ale też słuchania, empatii i otwartości na potrzeby innych. Kompetencje i doświadczenie komunikacyjne zdobyte w Contact Center wykorzystuję do dziś pracując w innym obszarze w mBanku. Praca w Contact Center mBanku daje możliwość rozpoczęcia „bankowania” i dalszego rozwoju w wielu częściach organizacji.

Katarzyna Kućko - Janduła

Moją przygodę z mBankiem zaczęłam w 2003 r. jako konsultant tzw. I Linii. W kolejnym roku zostałam supervisorem merytorycznym, odpowiedzialnym za pracę grupy konsultantów, a potem grupy ekspertów. Obecnie pracuję w zupełnie innym obszarze – sprzedaży i komunikacji bezpośredniej z klientami w kanałach elektronicznych. Największym wyzwaniem podczas pracy w Contact Center było nauczenie się rozpoznawania potrzeb i dostosowanie się do klienta. Każda rozmowa wymaga indywidualnego podejścia, dostosowania języka i tempa wypowiedzi do sytuacji i Klienta. Dzięki pracy w CC przede wszystkim nauczyłam się „ myśleć klientem”. Praca w Contact Center pokazała mi także, jak ważna jest komunikacja wewnątrz organizacji. Zdobyłam szeroką wiedzę merytoryczną o banku, umiejętność współpracy i zarządzania zespołem. Wyćwiczyłam wielozadaniowość, podzielność uwagi i koncentrację. Nabrałam pewności siebie. To wszystko bardzo przydaje mi się w obecnej pracy. Siłą tego miejsca są ludzie i atmosfera - jedyna w swoim rodzaju!