Każdy dzień w Contact Center jest trochę inny. Między innymi dlatego lubimy swoją pracę.

Sprawdź swoją wiedzę i wyczucie jak sobie radzić, nawet w trudnych sytuacjach.

Rozpocznij test!

Uwaga! Poprawne mogą być nawet 4 odpowiedzi!

Metoda „zdartej płyty” polega na:

Powtórzeniu tego samego argumentu, dokładnie w ten sam sposób.
Powtórzeniu tego samego argumentu, co najmniej 3 razy, kończąc zdanie informacją: „to wszystko co mam do powiedzenia na ten temat”.
Powtórzeniu tego samego argumentu, głośniej z każdym powtórzeniem.
Powtórzeniu argumentu z zawieszeniem głosu w trakcie – podobnie jak na zaciętej płycie.
Dalej

„Nie jestem
zainteresowany Państwa
nowym produktem”.

Proszę powiedzieć dlaczego nie jest Pan zainteresowany tym produktem?
Dziękuję i do widzenia.
Proszę powiedzieć, co mogę zrobić, aby Pana zaciekawić?
Czy na pewno nie jest Pan zainteresowany?
(Klient musi powtórzyć swoją odmowę co najmniej 3 razy, abyśmy mieli pewność, że nie jest zainteresowany)
Dalej

W mBanku Klient ma możliwość otwarcia rachunków walutowych. Waluty, w których prowadzone są konta to:

USD, CHF, EURO, GBP.
USD, EURO, JEN, FORINT.
Nie prowadzimy kont walutowych.
Dalej

„Kiedy w końcu
przygotuje Pan jakąś
ciekawą ofertę?”

Uważam, że nasza oferta jest bardzo ciekawa!
Jaka oferta spełniłaby Pana oczekiwania?
Proszę przeglądać naszą stronę, jeśli pojawi się coś ciekawego, proszę o kontakt.
Dalej

Aby uniknąć miesięcznej opłaty za kartę debetową VISA wydaną do rachunku eKonto Klient powinien dokonać:

Płatności bezgotówkowych na minimum 300 PLN w danym miesiącu i transakcje te powinny zostać rozliczone w ramach danego miesiąca kalendarzowego.
Płatności lub wypłat z bankomatu na minimum 300 PLN w danym miesiącu i transakcje te powinny zostać rozliczone w ramach danego miesiąca kalendarzowego.
Płatności bezgotówkowych na minimum 600 PLN w danym miesiącu i transakcje te powinny zostać rozliczone w ramach danego miesiąca kalendarzowego.
Dalej

Telefonuje Klient, jest bardzo zdenerwowany i mówi podniesionym głosem. Co robisz?

Proszę Klienta, aby przede wszystkim przestał krzyczeć. Dopiero wtedy zaczynam słuchać tego, co się stało i co spowodowało problem.
Staram się wysłuchać Klienta, kiedy emocje opadną odnosimy się do konkretnych faktów, o których powiedział Klient i staramy się znaleźć rozwiązanie.
Natychmiast kończę rozmowę z Klientem.
Dalej

Państwa oferta jest
bardzo słaba!

Proszę powiedzieć, który z produktów/ która z usług nie spełnia Pana oczekiwań?
Nie zgadzam się z Pana opinią, uważam, że nasza oferta jest bardzo dobra.
Proszę powiedzieć jakie są Pana oczekiwania wobec naszej oferty? Chętnie pomogę dobrać najlepsze rozwiązania i odpowiem na Pana pytania i wątpliwości.
Proponuję zatem poszukania banku, którego oferta będzie Panu odpowiadała.
Dalej

Jak myślisz, ile połączeń telefonicznych odbierają konsultanci w CC mBanku tygodniowo?

Mniej niż 10 000
Ok 30 000
Ok 60 000
Ponad 100 000
Dalej

Za pomocą jakich kanałów zdalnych klient może się kontaktować z mBankiem?

Telefonicznie
Mailowo
Na czacie
Za pomocą rozmowy audio lub video
Dalej

Jakie kompetencje są Twoim zdaniem najważniejsze w pracy w Contact Center?

Asertywność, zdecydowanie i umiejętność zarządzania innymi.
Orientacja na klienta, umiejętność słuchania, komunikatywność.
Zdolności analityczne oraz umiejętność wyszukiwania i korzystania z informacji.
Zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Dalej

Twój wynik:

0

Nie martw się! Aby zacząć pracę w Contact Center mBanku, nie trzeba mieć specjalistycznej wiedzy ani dużego doświadczenia w pracy z Klientami.

Podczas okresu szkoleniowego zdobędziesz wiedzę i nauczysz się radzić sobie nawet w trudnych sytuacjach.

Spróbuj ponownie Aplikuj

Jest nieźle! Podczas okresu szkoleniowego możesz uzupełnić wiedzę i przećwiczyć nietypowe sytuacje, ale na pewno masz zadatki na świetnego pracownika Contact Center :)

Spróbuj ponownie Aplikuj

Brawo! Masz wiedzę, a także wyczucie – poradzisz sobie z obsługą klienta nawet w trudnych sytuacjach.

Chcesz zostać ekspertem w Contact Center? To świetnie, my też bardzo chcemy Cię poznać.

Spróbuj ponownie Aplikuj