Najczęściej zadawane pytania

 

Serwis transakcyjny, hasła dostępu, strona internetowa

Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy

Karta płatnicza

  • 1.  

    Czy moja dotychczasowa karta płatnicza pod marką Kompakt Finanse nadal działa?

    • Karty płatnicze z dotychczasowym logotypem będą działały do 31.07.2019 r.

  • 2.  

    Czy muszę zamówić nową kartę z nowym logotypem?

    • Nie. Wszystkie karty płatnicze z dotychczasowym logotypem będą działały do 31.07.2019 r. Na Twoją prośbę karty z nowym logotypem wydamy:

      • jeśli zgubisz swoją kartę,
      • jeśli będziesz potrzebował jej duplikat.

      Odnowione karty będziemy wysyłali z nowym logotypem.

      Jeśli chcesz zamówić kartę zaloguj się do serwisu transakcyjnego. Wejdź w zakładkę „MOJE FINANSE” -> „KARTY”. Możesz również zadzwonić na infolinię pod nr tel +48 42 19 300.

      Nie zmieniamy sposobu aktywacji karty. Będziesz mógł aktywować kartę w serwisie transakcyjnym. Aby to zrobić wejdź w zakładkę „MOJE FINANSE” -> „KARTY”. Jeśli jest to duplikat lub odnowiona karta nie musisz nadawać jej PIN-u.

Kredyty

  • 1.  

    Czy mogę się nie zgodzić / odwołać się od wypowiedzenia umowy rachunku/kredytu odnawialnego/karty kredytowej przez bank?

    • Jeśli chcesz w dalszym ciągu korzystać z oferty bankowej, możesz przenieść produkty do mBanku na specjalnych warunkach.

  • 2.  

    Co zrobicie z moim kredytem odnawialnym po wypowiedzeniu umowy?

    • Jeśli chcesz dalej korzystać z konta z kredytem, możesz je przenieść do mBanku – z aktualnym limitem. Będzie się to wiązało ze zmianą umowy. W innym wypadku po 15.04.2019 r.  wypowiemy Twoją umowę rachunku, co oznacza, że z upływem okresu wypowiedzenia Umowy rachunku, staje się wymagalny również cały wykorzystywany limit kredytu odnawialnego. Wiąże się to z koniecznością spłaty istniejącego zadłużenia.

  • 3.  

    Co zrobicie z moim kredytem gotówkowym po wypowiedzeniu?

    • Kredyt gotówkowy możesz przenieść do mBanku na specjalnych warunkach. W innym wypadku pozostawimy Twoją umowę kredytową w Kompakt Finanse i będzie wciąż obowiązywać (nie wypowiemy jej). Z upływem okresu wypowiedzenia umowy rachunku osobistego otworzymy Ci rachunek techniczny do obsługi kredytu. Dalsza spłata kredytu będzie się odbywać przez wpłaty na rachunek techniczny. O zmianie numeru rachunku do spłaty kredytu powiadomimy Cię pośrednictwem listu lub wiadomości e-mail.

  • 4.  

    Co zrobicie z moją kartą kredytową po wypowiedzeniu umowy?

    • Jeśli chcesz dalej korzystać z karty kredytowej, możesz przenieść ją do mBanku – wraz z aktualnym limitem. Będzie się to wiązało ze zmianą umowy. W innym wypadku po 15.04.2019 r. wypowiemy umowę, co wiązać się będzie z koniecznością spłaty istniejącego zadłużenia.

  • 5.  

    Czym jest rachunek techniczny. Jakie będę mógł wykonać tam operacje?

    • Rachunek techniczny funkcjonuje jako rachunek przeznaczony wyłącznie do spłaty rat kredytu gotówkowego. Można na niego wpłacać pieniądze na spłatę rat. Nie wykonasz na nim żadnych innych transakcji płatniczych ani nie możesz do niego zamówić karty.

  • 6.  

    Co stanie się z moim kredytem odnawialnym, jeśli otrzymam wypowiedzenie umowy rachunku? Jak mogę spłacić mój kredyt?

    • Spłata kredytu odnawialnego następuje automatycznie przy każdej wpłacie na rachunek. Nie jest potrzebna do tego żadna odrębna dyspozycja.

      Całkowitą kwotę do spłaty sprawdzisz w serwisie transakcyjnym w zakładce MOJE FINANSE -> RACHUNKI, pozycja „SALDO” przy koncie osobistym. Możesz również zadzwonić na infolinię pod nr tel. +48 42 19 300.

      Spłata zadłużenia kredytu odnawialnego nie oznacza, że go zamknęliśmy. Jeśli chcesz zamknąć kredyt złóż wypowiedzenie umowy w placówce mBanku. Możesz również skontaktować się z infolinią pod nr tel. +48 42 19 300.

      Natomiast jeśli chcesz dalej korzystać z konta z kredytem, możesz je przenieść do mBanku – z aktualnym limitem, bez dodatkowych formalności.

  • 7.  

    Co się stanie z moją kartą kredytową, jeśli otrzymam wypowiedzenie umowy karty kredytowej? Jak mogę ją spłacić?

    • Spłata następuje ze środków dostępnych na koncie osobistym.

      Całkowitą kwotę do spłaty zadłużenia karty kredytowej sprawdzisz w serwisie transakcyjnym w zakładce MOJE FINANSE -> KARTY, akcja „Spłać zadłużenie”. W polu „Kwota do spłaty” wybierz pozycję: „Całość zadłużenia”.  Możesz również zadzwonić na infolinię pod nr tel. +48 42 19 300.

      Spłata zadłużenia karty kredytowej nie oznacza, że ją zamknęliśmy. Jeśli chcesz zamknąć kartę kredytową złóż wypowiedzenie umowy w placówce mBanku. Lista dostępna jest na stronie internetowej www.mbank.pl. Możesz też skontaktować się z infolinią pod nr tel. +48 42 19 300.

      Natomiast jeśli chcesz dalej korzystać z karty kredytowej, możesz ją przenieść do mBanku – z aktualnym limitem, bez dodatkowych formalności.

  • 8.  

    Co się stanie z moim limitem w koncie dla firm, jeśli otrzymałem wypowiedzenie umowy rachunku dla firm? Jak mogę go spłacić ?

    • Spłata limitu dla firm następuje automatycznie przy każdej wpłacie na konto dla firm. Nie jest potrzebna do tego żadna odrębna dyspozycja.

      Całkowitą kwotę do spłaty znajdziesz w serwisie transakcyjnym. W „profilu firmowym” w zakładce MOJE FINANSE -> RACHUNKI znajdź pozycję „SALDO” przy koncie dla firm. Możesz również zadzwonić na infolinię pod nr tel. +48 42 19 300.

      Natomiast jeśli chcesz dalej korzystać z konta z limitem, możesz je przenieść do mBanku – z aktualnym limitem, bez dodatkowych formalności.

Bezpieczeństwo

  • 1.  

    Czy nie obawiacie się ataków hakerskich podczas zmiany marki/ strony do logowania, czy przygotowaliście się na to?

    • Jesteśmy bankiem, który poważnie traktuje swoich klientów i ich pieniądze. Środki naszych klientów są bezpieczne. A nasze systemy wielokanałowo zabezpieczone i monitorowane przed atakami.

  • 2.  

    Jak mam poznać, że strona logowania nie jest fałszywa / hakerska?

    • Aby przejść do strony logowania do rachunku, nie używaj wyszukiwarek internetowych (Google, Yahoo, Bing i inne) - znalezione odpowiedzi mogą odsyłać do nieprawidłowych lub fałszywych stron.

      Aby zalogować się do rachunku od 15.04.2019 r., przejdź na stronę banku: www.kompaktfinanse.pl i znajdź przycisk „Zaloguj” lub wpisz ręcznie adres strony logowania: https://online.kompaktfinanse.pl

      Upewnij się, że znalazłeś się na właściwej stronie:

      • sprawdź, czy w polu adresu strony w przeglądarce wyświetla się: https://online.kompaktfinanse.pl
      • upewnij się, że adres zaczyna się od https://
      • upewnij się, że w przeglądarce wyłączona jest funkcja zapamiętywania haseł Nie powierzaj również swoich danych logowania żadnym aplikacjom do zarządzania hasłami
      • sprawdź, czy w oknie przeglądarki przed adresem strony pojawił się znak kłódki – to oznacza, że połączenie jest szyfrowane, czyli wszystkie dane wymieniane między Twoją przeglądarką a serwerami banku są Sprawdź, co to oznacza
      • sprawdź prawidłowość certyfikatu bezpieczeństwa - certyfikat powinien być wystawiony dla mBanku.