Najczęściej zadawane pytania

 

Serwis transakcyjny, hasła dostępu, strona internetowa

Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy

Karta płatnicza

  • 1.  

    Czy moja dotychczasowa karta płatnicza pod marką Kompakt Finanse nadal działa?

    • Karty płatnicze z dotychczasowym logotypem przestały działać 31.07.2019 r.

  • 2.  

    Czy muszę zamówić nową kartę z nowym logotypem?

    • Nie musisz. Na Twoją prośbę karty z nowym logotypem wydamy:

      • jeśli zgubisz swoją kartę,
      • jeśli będziesz potrzebował jej duplikat.

      Odnowione karty będziemy wysyłali z nowym logotypem.

      Jeśli chcesz zamówić kartę zaloguj się do serwisu transakcyjnego. Wejdź w zakładkę „MOJE FINANSE” -> „KARTY”. Możesz również zadzwonić na infolinię pod nr tel +48 42 19 300.

      Nie zmieniamy sposobu aktywacji karty. Będziesz mógł aktywować kartę w serwisie transakcyjnym. Aby to zrobić wejdź w zakładkę „MOJE FINANSE” -> „KARTY”. Jeśli jest to duplikat lub odnowiona karta nie musisz nadawać jej PIN-u.

Kredyty

Bezpieczeństwo

  • 1.  

    Czy nie obawiacie się ataków hakerskich podczas zmiany marki/ strony do logowania, czy przygotowaliście się na to?

    • Jesteśmy bankiem, który poważnie traktuje swoich klientów i ich pieniądze. Środki naszych klientów są bezpieczne. A nasze systemy wielokanałowo zabezpieczone i monitorowane przed atakami.

  • 2.  

    Jak mam poznać, że strona logowania nie jest fałszywa / hakerska?

    • Aby przejść do strony logowania do rachunku, nie używaj wyszukiwarek internetowych (Google, Yahoo, Bing i inne) - znalezione odpowiedzi mogą odsyłać do nieprawidłowych lub fałszywych stron.

      Aby zalogować się do rachunku od 15.04.2019 r., przejdź na stronę banku: www.kompaktfinanse.pl i znajdź przycisk „Zaloguj” lub wpisz ręcznie adres strony logowania: https://online.kompaktfinanse.pl

      Upewnij się, że znalazłeś się na właściwej stronie:

      • sprawdź, czy w polu adresu strony w przeglądarce wyświetla się: https://online.kompaktfinanse.pl
      • upewnij się, że adres zaczyna się od https://
      • upewnij się, że w przeglądarce wyłączona jest funkcja zapamiętywania haseł Nie powierzaj również swoich danych logowania żadnym aplikacjom do zarządzania hasłami
      • sprawdź, czy w oknie przeglądarki przed adresem strony pojawił się znak kłódki – to oznacza, że połączenie jest szyfrowane, czyli wszystkie dane wymieniane między Twoją przeglądarką a serwerami banku są Sprawdź, co to oznacza
      • sprawdź prawidłowość certyfikatu bezpieczeństwa - certyfikat powinien być wystawiony dla mBanku.