15 kwietnia 2019 r. zmieniliśmy nazwę z Orange Finanse na Kompakt Finanse, produkty bankowe dostarcza mBank.

Co jeszcze zmieniliśmy 15 kwietnia 2019 roku?

 

1. Adres strony informacyjnej na kompaktfinanse.pl. Na tej stronie znajdziesz potrzebne informacje i dokumenty, w tym archiwalne. Za jej pośrednictwem zalogujesz się też do serwisu transakcyjnego. Zmienił się także wygląd serwisu transakcyjnego oraz adres mailowy do kontaktu z bankiem na: kontakt@kompaktfinanse.pl

 

2. Wyłączyliśmy aplikację mobilną. Do Twojej dyspozycji pozostaje infolinia (+48 42 19 300) i serwis transakcyjny. Jeśli nie pamiętasz loginu lub haseł dostępu, instrukcję jak je odzyskać umieściliśmy tutaj. Pamiętaj, że wraz z wyłączeniem aplikacji, niedostępne są też usługi z nią powiązane (takie jak BLIK i płatności Android Pay).

 

3. Zaczęliśmy też rozwiązywać umowy do posiadanych przez klientów produktów. Jeśli korzystasz z karty kredytowej, kredytu odnawialnego lub kredytu w koncie dla firm i nie zdecydujesz się przenieść do mBanku, wypowiemy Twoją umowę, co będzie związane z koniecznością całkowitej spłaty zadłużenia. Jeśli posiadasz kredyt gotówkowy spłacany z konta osobistego w Kompakt Finanse i nie skorzystasz z oferty przeniesienia do mBanku, pozostanie on w Kompakt Finanse. Raty będziesz spłacał na nowy numer rachunku technicznego (poinformujemy Cię o nim w odrębnej korespondencji). Pamiętaj, że nadal możesz skorzystać z przeniesienia swoich produktów do mBanku, na specjalnych warunkach. Przeniesienie będzie polegało na zmianie wcześniej podpisanych umów.

 

Jeżeli jesteś klientem Kompakt Finanse, nieposiadającym produktów w mBanku, to oferujemy Ci następujące możliwości:

 

Rodzaj produktu

Możliwe działania

rachunek osobisty i firmowy

Przeniesienie konta do mBanku lub rozwiązanie umowy.

rachunek osobisty z kredytem odnawialnym i rachunek firmowy z dopuszczalnym saldem debetowym

Przeniesienie konta z kredytem do mBanku (z aktualnym limitem) lub rozwiązanie umowy i spłata istniejącego zadłużenia.

karta kredytowa

Przeniesienie karty do mBanku (z aktualnym limitem) lub rozwiązanie umowy i spłata istniejącego zadłużenia.

kredyt gotówkowy

Przeniesieniu kredytu do mBanku lub pozostawienie umowy w Kompakt Finanse - w obu przypadkach warunki kredytu nie zmienią się, ale spłaty rat będą dokonywane na nowy numer rachunku (szczegółowe informację będą podane w osobnej korespondencji).

 

Jeżeli jesteś jednocześnie klientem Kompakt Finanse i mBanku, to oferujemy Ci następujące możliwości:

 

Rodzaj produktu

Możliwe działania

rachunek osobisty i firmowy

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym korzystaniem z konta, możesz je przenieść na specjalnych warunkach do mBanku i:

- otworzyć kolejne konto lub

- przelać pieniądze z Kompakt Finanse na istniejący już rachunek w mBanku.

W innym wypadku rozwiążemy umowę.

rachunek osobisty z kredytem odnawialnym

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym korzystaniem z konta z kredytem, możesz je przenieść do mBanku – z aktualnym limitem.

Aby to zrobić w mBanku otworzymy drugie konto.

W innym wypadku wypowiemy umowę, co wiązać się będzie z koniecznością spłaty istniejącego zadłużenia.

karta kredytowa

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym korzystaniem z karty kredytowej, możesz przenieść ją do mBanku – wraz z aktualnym limitem. W innym wypadku wypowiemy umowę, co wiązać się będzie z koniecznością spłaty istniejącego zadłużenia.

kredyt gotówkowy

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym korzystaniem z kredytu gotówkowego, możesz przenieść go do mBanku. W innym wypadku Twoja umowa kredytowa pozostanie w Kompakt Finanse i będzie wciąż obowiązywać (nie wypowiemy jej). Parametry produktu nie zmienią się. Ale raty będziesz spłacać na nowy numer rachunku technicznego (poinformujemy o nim w osobnej korespondencji).

 

Jak spłacić kredyt? Instrukcję znajdziesz tutaj

4. Wygląd kart płatniczych - karty z dotychczasowym logo przestaną działać 31 lipca br. Od 15 kwietnia w serwisie transakcyjnym i na infolinii (+48 42 19 300) możesz zamówić karty z wizerunkiem Kompakt Finanse.

 

Jeśli jakikolwiek komunikat, element serwisu transakcyjnego lub mobilnego bądź wiadomość z banku wzbudzi Twoje wątpliwości – przerwij czynność. Natychmiast skontaktuj się z konsultantem infolinii pod numerem +48 42 19 300