15 kwietnia 2019 r. zmieniliśmy nazwę na Kompakt Finanse, produkty bankowe dostarcza mBank.

Co jeszcze zmieniliśmy 15 kwietnia 2019 roku?

 

1. Adres strony informacyjnej na kompaktfinanse.pl. Na tej stronie znajdziesz potrzebne informacje i dokumenty, w tym archiwalne. Za jej pośrednictwem zalogujesz się też do serwisu transakcyjnego. Zmienił się także wygląd serwisu transakcyjnego oraz adres mailowy do kontaktu z bankiem na: kontakt@kompaktfinanse.pl

 

2. Wyłączyliśmy aplikację mobilną. Do Twojej dyspozycji pozostaje infolinia (+48 42 19 300) i serwis transakcyjny. Jeśli nie pamiętasz loginu lub haseł dostępu, instrukcję jak je odzyskać umieściliśmy tutaj. Pamiętaj, że wraz z wyłączeniem aplikacji, niedostępne są też usługi z nią powiązane (takie jak BLIK i płatności Android Pay).

 

3. Zaczęliśmy też rozwiązywać umowy do posiadanych przez klientów produktów. Jeśli korzystasz z karty kredytowej, kredytu odnawialnego lub kredytu w koncie dla firm - wypowiemy Twoją umowę, co będzie związane z koniecznością całkowitej spłaty zadłużenia. Jeśli posiadasz kredyt gotówkowy spłacany z konta osobistego w Kompakt Finanse, pozostanie on w Kompakt Finanse. Raty będziesz spłacał na nowy numer rachunku technicznego (poinformujemy Cię o nim w odrębnej korespondencji).

 

Jak spłacić kredyt? Instrukcję znajdziesz tutaj

4. Wygląd kart płatniczych - karty z dotychczasowym logo przestały działać 31 lipca br. Od 15 kwietnia w serwisie transakcyjnym i na infolinii (+48 42 19 300) możesz zamówić karty z wizerunkiem Kompakt Finanse.

 

Jeśli jakikolwiek komunikat, element serwisu transakcyjnego lub mobilnego bądź wiadomość z banku wzbudzi Twoje wątpliwości – przerwij czynność. Natychmiast skontaktuj się z konsultantem infolinii pod numerem +48 42 19 300