15 kwietnia 2019 r. zmieniliśmy nazwę na Kompakt Finanse, produkty bankowe dostarcza mBank.

Co jeszcze zmieniliśmy 15 kwietnia 2019 roku?

 

1. Adres strony informacyjnej na kompaktfinanse.pl. Na tej stronie znajdziesz potrzebne informacje i dokumenty, w tym archiwalne. Za jej pośrednictwem zalogujesz się też do serwisu transakcyjnego. Zmienił się także wygląd serwisu transakcyjnego oraz adres mailowy do kontaktu z bankiem na: kontakt@kompaktfinanse.pl

 

2. Wyłączyliśmy aplikację mobilną. Do Twojej dyspozycji pozostaje infolinia (+48 42 19 300) i serwis transakcyjny. Jeśli nie pamiętasz loginu lub haseł dostępu, instrukcję jak je odzyskać umieściliśmy tutaj. Pamiętaj, że wraz z wyłączeniem aplikacji, niedostępne są też usługi z nią powiązane (takie jak BLIK i płatności Android Pay).

 

3. Zaczęliśmy też rozwiązywać umowy do posiadanych przez klientów produktów. Jeśli korzystasz z karty kredytowej, kredytu odnawialnego lub kredytu w koncie dla firm i nie zdecydujesz się przenieść do mBanku, wypowiemy Twoją umowę, co będzie związane z koniecznością całkowitej spłaty zadłużenia. Jeśli posiadasz kredyt gotówkowy spłacany z konta osobistego w Kompakt Finanse i nie skorzystasz z oferty przeniesienia do mBanku, pozostanie on w Kompakt Finanse. Raty będziesz spłacał na nowy numer rachunku technicznego (poinformujemy Cię o nim w odrębnej korespondencji). Pamiętaj, że nadal możesz skorzystać z przeniesienia swoich produktów do mBanku, na specjalnych warunkach. Przeniesienie będzie polegało na zmianie wcześniej podpisanych umów.

 

Jeżeli jesteś klientem Kompakt Finanse, nieposiadającym produktów w mBanku, to oferujemy Ci następujące możliwości:

 

Rodzaj produktu

Możliwe działania

rachunek osobisty i firmowy

Przeniesienie konta do mBanku lub rozwiązanie umowy.

rachunek osobisty z kredytem odnawialnym i rachunek firmowy z dopuszczalnym saldem debetowym

Przeniesienie konta z kredytem do mBanku (z aktualnym limitem) lub rozwiązanie umowy i spłata istniejącego zadłużenia.

karta kredytowa

Przeniesienie karty do mBanku (z aktualnym limitem) lub rozwiązanie umowy i spłata istniejącego zadłużenia.

kredyt gotówkowy

Przeniesieniu kredytu do mBanku lub pozostawienie umowy w Kompakt Finanse - w obu przypadkach warunki kredytu nie zmienią się, ale spłaty rat będą dokonywane na nowy numer rachunku (szczegółowe informację będą podane w osobnej korespondencji).

 

Jeżeli jesteś jednocześnie klientem Kompakt Finanse i mBanku, to oferujemy Ci następujące możliwości:

 

Rodzaj produktu

Możliwe działania

rachunek osobisty i firmowy

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym korzystaniem z konta, możesz je przenieść na specjalnych warunkach do mBanku i:

- otworzyć kolejne konto lub

- przelać pieniądze z Kompakt Finanse na istniejący już rachunek w mBanku.

W innym wypadku rozwiążemy umowę.

rachunek osobisty z kredytem odnawialnym

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym korzystaniem z konta z kredytem, możesz je przenieść do mBanku – z aktualnym limitem.

Aby to zrobić w mBanku otworzymy drugie konto.

W innym wypadku wypowiemy umowę, co wiązać się będzie z koniecznością spłaty istniejącego zadłużenia.

karta kredytowa

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym korzystaniem z karty kredytowej, możesz przenieść ją do mBanku – wraz z aktualnym limitem. W innym wypadku wypowiemy umowę, co wiązać się będzie z koniecznością spłaty istniejącego zadłużenia.

kredyt gotówkowy

Jeśli jesteś zainteresowany dalszym korzystaniem z kredytu gotówkowego, możesz przenieść go do mBanku. W innym wypadku Twoja umowa kredytowa pozostanie w Kompakt Finanse i będzie wciąż obowiązywać (nie wypowiemy jej). Parametry produktu nie zmienią się. Ale raty będziesz spłacać na nowy numer rachunku technicznego (poinformujemy o nim w osobnej korespondencji).

 

Jak spłacić kredyt? Instrukcję znajdziesz tutaj

4. Wygląd kart płatniczych - karty z dotychczasowym logo przestaną działać 31 lipca br. Od 15 kwietnia w serwisie transakcyjnym i na infolinii (+48 42 19 300) możesz zamówić karty z wizerunkiem Kompakt Finanse.

 

Jeśli jakikolwiek komunikat, element serwisu transakcyjnego lub mobilnego bądź wiadomość z banku wzbudzi Twoje wątpliwości – przerwij czynność. Natychmiast skontaktuj się z konsultantem infolinii pod numerem +48 42 19 300