Ustanowienie, zmiana PIN
Niezależnie czy jest to Twoja pierwsza karta, duplikat, karta odnowiona, czy wydana w miejsce zastrzeżonej, konieczne jest aktywowanie karty aby móc dokonywać nią transakcji.
Aktywować kartę można
- samodzielnie logując się do serwisu transakcyjnego
- dzwoniąc na infolinię, przez automatyczny serwis telefoniczny (IVR) lub za pośrednictwem operatora
Aktywacja karty w serwisie transakcyjnym
Jeżeli nie znajdujesz się na stronie serwisu transakcyjnego, należy się do niego zalogować i wykonywać kolejno czynności:
- wybrać z menu kolejno: Moje finanse > Karty
- wskazać kartę, do której ma być ustanowiony numer PIN i kliknąć na jej wizerunek
- po zmianie widoku prosimy wybrać w Szczegółach przycisk z poleceniem Zmień PIN
- otworzy Ci się pole, w którym ustalisz swój nowy czterocyfrowy kod PIN - zmianę potwierdzasz przyciskiem "Zapisz zmiany", a następnie potwierdzasz jednorazowym kodem SMS
Po aktywacji i ustaleniu numeru PIN Twoja karta jest aktywna, możesz w pełni korzystać z jej funkcjonalności.
Jeżeli zostaną poprawnie uzupełnione wskazane pola, pojawi się komunikat informujący, że operacja została przeprowadzona prawidłowo.
Twoja karta została aktywowana, teraz możesz ustanowić do niej numer PIN, nie wylogowując się z serwisu transakcyjnego.
Limity autoryzacyjne dla płatności kartą
Jak możesz zmienić limity swojej karty?
Zaloguj się do serwisu transakcyjnego, wybierz opcję: Moje Finanse – Karty – Limity, a następnie ustaw limit płatności.
Pamiętaj, limity możesz zmienić w dowolnym momencie.
Masz dodatkowe pytania? Porozmawiaj z konsultantem infolinii pod numerem +48 42 19 300.