Od 1 października br. aplikacja mBanku nie będzie dostępna na urządzeniach z systemem HMS (Huawei Mobile Services)
Aby nadal korzystać z aplikacji mobilnej, potrzebne jest urządzenie z systemem Android (minimum wersja 9.0) lub iOS (minimum wersja 16), które spełnia wymagania techniczne.
Co możesz zrobić:
jeśli Twój smartfon ma system operacyjny Android pobierz naszą aplikację mobilną z Google Play (pamiętaj system Android powinien być w wersji minimum 9.0);
jeśli korzystasz z systemu Android poniżej wersji 9.0 zaktualizuj ją do wyższej,
przenieść aplikację na smartfona z systemem iOS (wersja minimum 16),
Jeśli nie masz takiej możliwości, odłącz aplikację od konta. Alternatywnie, możesz skorzystać z wersji przeglądarkowej serwisu transakcyjnego na swoim smartfonie.
Pamiętaj jednak o zmianie sposobu autoryzacji na hasła SMS.
Brak aktualizacji oznacza bowiem, że od 1 października nie zalogujesz się do naszej aplikacji mobilnej. Jest to spowodowane kwestiami bezpieczeństwa – nie będziemy mogli wdrażać poprawek, co może powodować, że korzystanie ze starej wersji aplikacji będzie ryzykowne.
Jak odłączyć aplikację od konta?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej. Na pulpicie wybierz ustawienia (koło zębate), a następnie kliknij dostęp do banku. W sekcji dostęp przez aplikację mobilną kliknij odłącz.
Pamiętaj. Aplikacja mobilna mBanku to nie tylko stały, ale przede wszystkim bezpieczny dostęp do Twojego konta. Dzięki aplikacji mobilnej możesz korzystać z takich rozwiązań jak mobilne potwierdzenie tożsamości naszego pracownika czy potwierdzenie jednorazowego dostępu, gdy logujesz się do serwisu transakcyjnego mBanku z urządzenia, które nie jest oznaczone przez Ciebie jako zaufane.
Chcę wiedzieć więcej o bezpieczeństwie mojego konta. Gdzie mogę znaleźć takie informacje?
Najważniejsze informacje znajdziesz na specjalnej stronie poświęconej bezpieczeństwu pod adresem mbank.pl/bezpieczeństwo. Piszemy o nich także w wiadomościach bezpośrednich, wysyłanych w naszej aplikacji mobilnej, w serwisie transakcyjnym oraz na naszej stronie www (w sekcji aktualności) oraz na profilu mBanku na Facebooku. Jeśli chcesz wiedzieć, o tym jakie nowe metody stosują cyberoszuści, czytaj nasze komunikaty.
To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz w naszym słowniczku pojęć.
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach, ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego SMS-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować SMS-y i wysyłać je bez Twojej zgody.
Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie polityki prywatności.
Szczegóły dotyczące systemu płatności BLIK zawiera Regulamin usług płatniczych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępny na stronie usług płatniczych.
Szczegółowe informacje, w tym warunki i opłaty związane z rachunkiem umożliwiającym regularne oszczędzanie znajdują się w Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. oraz Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku, dostępnych na stronie www.mBank.pl/cele/, w placówkach mBanku oraz u operatorów mLinii.