Masz telefon z systemem iOS 15 i poniżej? Zaktualizuj jego system operacyjny, by korzystać z aplikacji mBanku
By korzystać z aplikacji mobilnej mBanku, mBank Token lub mBank Junior zaktualizuj oprogramowanie iOS na swoim urządzeniu mobilnym (np. smartfonie, tablecie) do wersji minimum 16.
1 października br. wyłączymy możliwość logowania się do naszych aplikacji mobilnych na urządzeniach ze starszymi wersjami systemu operacyjnego.
Zmianę wprowadzamy ze względu na bezpieczeństwo Twoich danych i pieniędzy. Apple nie wspiera już systemów operacyjnych poniżej iOS 16. Oznacza to, że urządzenia z tym oprogramowaniem nie otrzymują aktualizacji, w tym także poprawek dotyczących bezpieczeństwa.
Co się z tym wiąże?
Od 1 października br. jeśli nie zaktualizujesz oprogramowania, nie zalogujesz się na swoje konto w aplikacji mobilnej mBanku, aplikacji mBank Token i mBank Junior.
By dalej korzystać z aplikacji mobilnychej mBanku, zaktualizuj system operacyjny swojego urządzenia na wersję minimum 16. Jeśli nie jest to możliwe (na Twoim urządzeniu nie da się zaktualizować już oprogramowania) zmień urządzenie na nowsze. Jeśli nie masz takiej możliwości, odłącz aplikację mobilną od konta i zmień sposób autoryzacji na hasła SMS..
Jak to zrobić? Wybierz ustawienia (koło zębate), a następnie kliknij dostęp do banku. W sekcji dostęp przez aplikację mobilną kliknij odłącz. Następnie w sekcji dostęp przez komputer i mLinię aktywuj SMS.
Jak odłączyć aplikację od konta?
Zaloguj się do aplikacji mobilnej. Kliknij w ikonę koła zębatego, a następnie wybierz dostęp do banku i w sekcji dostęp przez aplikację mobilną kliknij odłącz.
Pamiętaj. Aplikacja mobilna mBanku to nie tylko stały, ale przede wszystkim bezpieczny dostęp do Twojego konta. Dzięki aplikacji mobilnej możesz korzystać z takich rozwiązań jak mobilne potwierdzenie tożsamości naszego pracownika, który kontaktuje się z Tobą telefonicznie, czy potwierdzenie jednorazowego dostępu, gdy logujesz się do serwisu transakcyjnego mBanku z urządzenia, które nie jest oznaczone przez Ciebie jako zaufane.
Chcę wiedzieć więcej o bezpieczeństwie mojego konta. Gdzie mogę znaleźć takie informacje?
Najważniejsze informacje znajdziesz na specjalnej stronie poświęconej bezpieczeństwu pod adresem mbank.pl/bezpieczeństwo. Piszemy o nich także w wiadomościach bezpośrednich, wysyłanych w naszej aplikacji mobilnej, w serwisie transakcyjnym oraz na naszej stronie www (w sekcji aktualności) oraz na profilu mBanku na Facebooku. Jeśli chcesz wiedzieć, o tym jakie nowe metody stosują cyberoszuści, czytaj nasze komunikaty.
To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz w naszym słowniczku pojęć.
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach, ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego SMS-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować SMS-y i wysyłać je bez Twojej zgody.
Nową aplikację możesz pobrać, jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie polityki prywatności.
Szczegóły dotyczące systemu płatności BLIK zawiera Regulamin usług płatniczych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępny na stronie usług płatniczych.
Szczegółowe informacje, w tym warunki i opłaty związane z rachunkiem umożliwiającym regularne oszczędzanie znajdują się w Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Taryfie prowizji i opłat bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. oraz Tabelach stóp procentowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku, dostępnych na stronie www.mBank.pl/cele/, w placówkach mBanku oraz u operatorów mLinii.