Czym jest Mobilna autoryzacja?

Mobilna autoryzacja to nowa metoda autoryzacji. Dzięki niej możesz jeszcze bezpieczniej podpisywać zleceniai dyspozycje w serwisie transakcyjnym CompanyNet oraz aplikacji mobilnej CompanyMobile.

Mobilna autoryzacja jest częścią naszej aplikacji mobilnej i jest zabezpieczona osobnym, stworzonym przez Ciebie kodem PIN, który został użyty podczas jej aktywacji. Bezpieczne korzystanie z usługi dodatkowo gwarantuje sposób szyfrowania, który uniemożliwia odczytanie wszelkich poufnych danych przez osoby niepowołane.
Dzięki połączeniu aplikacji banku z Mobilną autoryzacją korzystanie z niej jest intuicyjne, szybkie i bezpieczne.

Jak uruchomić usługę Mobilnej autoryzacji?

Jak zacząć?

  • Jeśli jesteś nowym użytkownikiem mBank CompanyNet, otrzymałeś maila powitalnego.
    W nim znajduje się Twój identyfikator tymczasowy (dzięki niemu możesz aktywować Mobilną autoryzację).

Pobieranie aplikacji

  • Pobierz aplikację mBank CompanyMobile z AppStore albo Google Play i uruchom ją na swoim telefonie.

Aktywacja aplikacji

  • Wybierz „Mobilna autoryzacja – aktywacja”.
  • Podaj identyfikator tymczasowy przesłany mailem z banku.
  • Przepisz kod aktywacyjny z SMS-a.
  • Wpisz dwa razy stworzony przez siebie kod PIN.
  • Kliknij „Zakończ” po wyświetleniu identyfikatora.
Jeśli chcesz od razu aktywować swoją aplikację mobilną służącą do obsługi konta – możesz to zrobić w kolejnych krokach. Po wybraniu opcji „Akceptuj” będziesz miał dostęp do swojego konta przez aplikację mobilną.

Jak korzystać z Mobilnej autoryzacji?

Logowanie do mBank CompanyNet za pomocą Mobilnej autoryzacji

  • Wpisz na swoim komputerze identyfikator do strony mBankCompanyNet.
  • Kliknij na swoim telefonie w wiadomość PUSH albo w „Mobilna autoryzacja – logowanie” i wpisz wcześniej stworzony kod PIN.
  • Zaakceptuj w telefonie wejście do systemu.

Autoryzacja dyspozycji

  • Po zalogowaniu na komputerze do strony CompanyNet wybierz dyspozycję lub transakcję (możesz też zaznaczyć kilka dyspozycji jednocześnie).
  • Wybierz akcję „Autoryzuj”.
  • Kliknij na swoim telefonie w „Mobilna autoryzacja – logowanie” i wpisz wcześniej stworzony kod PIN.
  • Porównaj dane wyświetlone na telefonie z tymi ze strony WWW. Jeżeli informacje się zgadzają, kliknij na telefonie „Akceptuj”. Jeżeli dane się nie zgadzają lub chcesz przerwać, kliknij „Odrzuć”.