Zobacz, jak łatwo aktywujesz aplikację

 

1. Pobierz aplikację mBank CompanyMobile z autoryzowanego sklepu: App Store (iOS – Apple) lub Google Play (Android) i zainstaluj ją.

 

2. Uruchom aplikację i kliknij aktywuj.

 

3. Otwórz e-mail z kodem aktywacyjnym, który Ci wysłaliśmy.
Wybierz w aplikacji, czy chcesz zeskanować kod QR czy przepisać go ręcznie.
Jeśli wybrałeś skanowanie kodu QR aplikacja poprosi Cię o uruchomienie kamery.

Nie możesz odnaleźć e-maila z kodem aktywacyjnym? więcej>>

 

4. Zeskanuj lub przepisz kod.

 

5. Zadzwonimy do Ciebie i podamy dodatkowy kod aktywacyjny.
Wpisz go w aplikacji.

 

6. Ustal PIN, którym będziesz logować się do aplikacji i powtórz go.

 

7. Możesz wygodnie logować się do aplikacji za pomocą odcisku palca lub skanu twarzy (iOS). Wybierz jedną z tych opcji i zaloguj się.

 

8. Już wszystko gotowe! Możesz zacząć korzystać z aplikacji.

 

Nie możesz odnaleźć e-maila z kodem aktywacyjnym?

 

1. Jeśli pamiętasz swój identyfikator do systemu mBank CompanyNet, wybierz w dolnej części ekranu opcję „nie otrzymałem e-maila z kodem QR”.

Jeżeli nie pamiętasz swojego identyfikatora, skontaktuj się z osoba upoważnioną w Twojej firmie.

 

2. Wprowadź swój numer telefonu i adres e-mail zarejestrowany w systemie mBank CompanyNet.

 

3. Jeśli masz kilka identyfikatorów, określ, z którym z nich chcesz połączyć aplikację.

 

4. Gdy potwierdzimy Twoje dane, otrzymasz e-mail z kodem aktywacyjnym.

 
Nie pamiętasz PIN-u do aplikacji?

 

1. Wybierz opcję „nie pamiętam PIN-u”.

 

2. Aby utworzyć nowy PIN, musisz powtórzyć aktywację. Ponownie wprowadź swoje dane.

 

3. Wpisz swój numer telefonu i adres e-mail zarejestrowany w systemie mBank CompanyNet.

 

4. Jeśli masz kilka identyfikatorów, określ, z którym z nich chcesz połączyć aplikację.

 

5. Gdy potwierdzimy Twoje dane, otrzymasz e-mail z kodem aktywacyjnym.