Planujesz wakacje, urlop, wycieczkę? Warto się do nich przygotować wcześniej. Pomożemy Ci uniknąć niepotrzebnego stresu i zadbamy o Twoją spokojną głowę na wakacjach. Podpowiemy Ci o czym warto pamiętać i o co zadbać przed wyjazdem.
Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy w Pakiecie.
Jak skorzystać z pakietu?
Wystarczy aktywna usługa wielowalutowa.
Włącz usługę wielowalutową już dziś!
Paszport jest. A reszta dokumentów?
Nie musisz już wozić ze sobą sterty dokumentów. Korzystaj ze zdalnego dostępu do usług administracji publicznej czy medycznej. Wszystkie dokumenty miej pod ręką w swoim telefonie. Pamiętaj, że od 25 lutego 2022 r. dotychczasowy sposób logowania poprzez Profil Zaufany został zastąpiony usługą mojeID, które może przydać się także w podróży. Jeżeli wcześniej nie korzystałeś z Profilu Zaufanego, w razie potrzeby założysz go przez mojeID.
Wykorzystując mojeID możesz:
- wystąpić o przyznanie a później mieć dostęp do EKUZ
- logować się do IKP a w nim mieć dostęp do swojego Unijnego Certyfikatu COVID czy swoich e-recept
Otwierasz portfel i nie znajdujesz w nim karty?
To już nie problem. Każdy z nas to przeżył. Jeśli zdarzy Ci się taka sytuacja i nie będziesz mieć pewności, czy zgubiłeś, czy przełożyłeś kartę w inne miejsce, to skorzystaj z tymczasowej blokady w aplikacji mobilnej.
Bez względu na to gdzie się znajdujesz – w razie potrzeby zablokujesz czasowo kartę lub tylko wybrane transakcje (zbliżeniowe, przy użyciu paska magnetycznego, płatności i wypłaty w bankomatach za granicą).
A to wszystko za darmo i nie musisz dzwonić na mLinię.
Kartą czy telefonem?
Na wakacjach często płacimy w miejscach, których dobrze nie znamy. Jeśli obawiasz się częstego wyciągania karty z portfela, czy korzystania z niej podczas płatności mamy dla Ciebie podpowiedź. Przenieś kartę do swojego telefonu. Wystarczy krótka chwila a Ty będziesz mógł płacić szybko i wygodnie gdziekolwiek będziesz. Zobacz, jakie to proste:
a) Google Pay
Przygotuj swój telefon do płatności. Jeśli płacisz powyżej 100 zł odblokuj telefon
Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić lub użyj karty domyślnej
Przyłóż telefon do czytnika zbliżeniowego
Gdy transakcja zostanie zaakceptowana, na telefonie zobaczysz potwierdzenie
b) Apple Pay
Wybierz kartę, którą chcesz zapłacić lub użyj karty domyślnej
Potwierdź użycie karty w urządzeniu PIN-em lub Face ID
Przyłóż urządzenia do czytnika zbliżeniowego
Z usługą CyberRescue masz całodobową pomoc każdego dnia.
Specjaliści CyberRescue pomogą zadbać o bezpieczeństwo podczas Twoich wakacji. Dzięki nim możesz zweryfikować wiarygodność ofert wakacyjnych, miejsc noclegowych, czy sklepów lub sprzedawców, gdzie planujesz zrobić zakupy przed wyjazdem. Dodatkowo podpowiedzą Ci, jak zabezpieczyć swoją pocztę elektroniczną i social media oraz urządzenia na wypadek ich zagubienia lub kradzieży. Możesz też liczyć na ich wsparcie, gdy ktoś ukradł Twój telefon lub go zgubiłeś. Wszystko to bezpłatnie i całodobowo.
Skontaktujesz się z CyberRescue:
za pomocą
Messengera
mailowo:
telefonicznie
poprzez wiadomość sms:
+48 732 483 112
To nie jest oferta. Akcja specjalna skierowana jest do klientów mBank. S.A. Możesz z niej skorzystać od 01.06.2022 r do 30.09.2022r. Z pakietem zyskujesz 0,5% prowizji za przewalutowanie na usłudze wielowalutowej, darmowe wypłaty z bankomatów na całym świecie oraz zniżki na ubezpieczenie podróży, życia i zdrowia, nieruchomości, auta a także zniżki w ramach mOkazji i wakacyjną premia dla podróżujących za płatności kartą Visa i Mastercard za granicą.
Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w Regulaminie kart debetowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej S.A. dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/
Przy transakcjach bezgotówkowych i wypłatach gotówki kartą, mBank pobiera dodatkowo prowizję za przewalutowanie transakcji. Prowizja (łącznie z marżą) to 5,9% od wartości transakcji lub 0,5% dla transakcji kartą z włączoną usługą wielowalutową w ramach pakietu wakacyjnych korzyści od mBanku. Szczegółowe informacje oraz warunki korzystania z usługi wielowalutowej dostępne są w „Regulaminie Usługi wielowalutowej w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.” dostępnym na stronie www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/usluga-wielowalutowa/.
Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa. Więcej informacji na temat usługi znajdziesz na www.mbank.pl/mojeid
Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na https://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o. informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą
bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 14.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek