Nasi doradcy wciąż są dla Ciebie dostępni. Ze względów bezpieczeństwa rekomendujemy - kontaktuj się z nami zdalnie.

Chcemy zwiększyć bezpieczeństwo komunikacji za pośrednictwem poczty elektronicznej z klientami. Dlatego będziemy stosować łatwe i przyjazne narzędzie do szyfrowania, odszyfrowywania i uwierzytelniania wiadomości i załączników przesyłanych pocztą elektroniczną. Tutaj przeczytasz więcej.

 

Jeśli Twoja sprawa wymaga wizyty w oddziale – tutaj znajdziesz listę naszych oddziałów wraz z godzinami otwarcia.

 

Sprawdź, co nie wymaga Twojej wizyty w placówce. Zobacz, jak wiele rzeczy możesz załatwić bez wychodzenia z domu, korzystając z bankowości internetowej mBank CompanyNet

 

Przypominamy – doradcy online z Centrum Klienta pomogą Ci m.in.:

  • złożyć wniosek o opinie i zaświadczenia bankowe,
  • ustalić status przelewu,
  • kupić waluty przez mBank CompanyNet
  • zgłosić zmianę reprezentanta spółki.

Udzielą także informacji m.in. o historii transakcji lub dacie wygaśnięcia lokaty oraz przyjmą reklamację.                                                                                                                                                                                    

 

Jak się z nami skontaktować?

Doradcy z Contact Center (Centrum Klienta) dostępni są pod numerami:

 

 

Rozmowa wideo


Rozmowa audio

Rozmowa czat