Mobilna autoryzacja od razu w aplikacji
05
.
10
.
2018
Mobilna autoryzacja od razu w aplikacji

Mobilna autoryzacja staje się coraz popularniejszą metodą potwierdzania operacji. Coraz więcej z was docenia bezpieczeństwo, szybkość i wygodę, jaką daje to rozwiązanie.  

Teraz chcemy zaprezentować ją jeszcze szerszemu gronu odbiorców. Dlatego już od 22 października nowi użytkownicy aplikacji będą właśnie tak potwierdzać transakcje.

Co to dla Ciebie oznacza?

1. Nie masz aplikacji mobilnej?
Jeśli po 22 października zainstalujesz aplikację mBanku i połączysz ją z kontem, to zaczniesz potwierdzać wszystkie transakcje za pomocą mobilnej autoryzacji.

2. Masz już naszą aplikację, ale nie korzystasz z Mobilnej autoryzacji?
Możesz samodzielnie aktywować Mobilną autoryzację tak, jak Ci wygodnie:

  • w menu głównym aplikacji wybierz opcję „Mobilna autoryzacja” i „Aktywuj”. Potwierdź zmianę kodem PIN, którym logujesz się do aplikacji;
    lub
  • usuń aplikację z telefonu, zainstaluj ją ponownie i połącz z kontem.

3. Korzystasz z Mobilnej autoryzacji, ale chcesz zmienić urządzenie, na którym potwierdzasz transakcje?
Zainstaluj aplikację na drugim urządzeniu. Gdy będziesz łączył konto z aplikacją, poprosimy Cię, abyś wskazał, na którym urządzeniu będziesz korzystać z mobilnej autoryzacji.
WAŻNE: Jeśli korzystasz z aplikacji, ale transakcje potwierdzasz hasłami SMS i zainstalujesz aplikację na nowym urządzeniu, automatycznie „przełączymy” Cię z haseł SMS na mobilną autoryzację.

4. Potwierdzasz już transakcje w mobilnej aplikacji?
Świetnie. Korzystasz z bezpiecznej i wygodnej formy autoryzacji transakcji.

5. Co jeśli odłączysz aplikację od konta w mBanku?
Jeśli z jakiegoś powodu będziesz zmuszony do odłączenia telefonu od konta w mBanku, np.: ulegnie on uszkodzeniu nie masz się o co martwić, automatycznie zmienimy Ci sposób autoryzacji na kody SMS.

6. Mimo wszystko wolisz kody SMS?
Możesz przywrócić ten sposób autoryzacji. Zaloguj się do serwisu transakcyjnego i zmień sposób autoryzacji.

Dlaczego warto korzystać z Mobilnej autoryzacji?

  • to bezpieczne - powiadomienia autoryzacyjne są poufne. Nie mają do nich dostępu inne aplikacje na Twoim telefonie czy tablecie. Nie przejmie ich też żadna inna osoba (połączenie między bankiem a aplikacją jest szyfrowane).
  • oszczędzasz swój czas – nie musisz czekać na SMS, ani przepisywać skomplikowanego hasła. Zlecasz operację, a w aplikacji od razu pojawia się powiadomienie autoryzacyjne. Nie musisz już także podpisywać się pod dokumentami, jeśli wpłacasz lub wypłacasz gotówkę w placówce.
  • wiesz więcej – w powiadomieniu autoryzacyjnym znajdziesz więcej informacji. Ich układ jest też bardziej czytelny. Dzięki temu masz pewność, że potwierdzasz właściwą transakcję. Dane są poprawne? Klikasz i gotowe.


Więcej o Mobilnej autoryzacji dowiesz się tutaj.
Masz dodatkowe pytania? Zajrzyj tutaj.

Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi konsultanci mLinii i eksperci online chętnie odpowiedzą na Twoje pytania.

Nota prawna:
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.

To nie jest oferta. Korzystanie z usługi Mobilnej autoryzacji wymaga aktywnego połączenia internetowego w urządzeniu mobilnym. Aktywacja usługi oznacza jednocześnie zmianę dotychczasowego sposobu autoryzacji operacji.

Wszystkie dyspozycje, które dotychczas wymagały potwierdzenia kodem SMS będą potwierdzane poprzez akceptację powiadomienia autoryzacyjnego w aplikacji mobilnej Banku. Aby móc korzystać z najnowszej wersji aplikacji mobilnej mBanku, niezbędne jest urządzenie z zainstalowanym systemem operacyjnym Android - minimum wersja 4.4 lub iOS wersja 9.0. Szczegóły dotyczące mobilnej autoryzacji są dostępne w Regulaminie otwierania i prowadzenia bankowych rachunków dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_otwierania_i_prowadzenia_rachunkow_oszczednosciowo-rozliczeniowych_w_mBanku