Sprawy urzędowe w aplikacji mobilnej

15
.
12
.
2022
Sprawy urzędowe w aplikacji mobilnej

Nie masz czasu na stanie w kolejkach? Musisz odebrać kolejną e-receptę bez wizyty w gabinecie np. po konsultacji telefonicznej z lekarzem? A może chcesz sprawdzić stan swojego konta w ZUS lub obliczyć prognozowaną wysokość emerytury?

Dlaczego warto

  • masz bezpłatny dostęp do urzędów przez internet przez całą dobę (Gov.pl, Pacjent.gov.pl, zus.pl)
  • załatwiasz sprawy urzędowe bez kolejek
  • sprawdzasz statusy wniosków bez wychodzenia z domu
  • korzystasz z Internetowego Konta Pacjenta
  • sprawdzisz szczegółowe informacje o otrzymywanych świadczeniach z ZUS

 

Jak zalogujesz się do portali rządowych przez aplikację mobilną:

1. zaloguj się do aplikacji mobilnej. Wejdź w Usługi > sprawy urzędowe
2. wybierz symbol urzędu, w którym chcesz załatwić swoją sprawę
3. zaloguj się do urzędu przez mojeID

 

Pamiętaj! Jeśli chcesz mieć wgląd w swoje dane i sprawy urzędowe, po przejściu na stronę rządową, musisz zalogować się przez mojeID. Więcej informacji o usłudze mojeID znajdziesz tutaj.




Nota prawna

To nie jest oferta. Dostawcą usługi mojeID jest Krajowa Izba Rozliczeniowa. Więcej informacji na temat usługi znajdziesz na www.mbank.pl/mojeid

Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 14.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych.

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek