Dwie bramki płatności w sklepie internetowym

24
.
06
.
2020
Dwie bramki płatności w sklepie internetowym

Zalety więcej niż jednego systemu płatności w sklepie internetowym

 

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jak bezpiecznie i wygodnie przyjmować płatności przez internet?
  • Jak zmniejszyć koszty i prowizje od płatności?
  • O czym muszisz pamiętać, jeśli sprzedajesz poza Polskę?

 

 

Prowadzenie firmy w internecie stawia przed przedsiębiorcami wiele wyzwań. Jednym z nich jest skuteczny proces sprzedaży. Kupujący powinni móc nie tylko łatwo dodać produkt do koszyka, ale też zapłacić za niego bez wychodzenia ze sklepu. Takie rozwiązanie umożliwia bramka płatności online. Dla wielu sklepów internetowych jedna bramka jest wystarczająca. Jednak warto poznać korzyści, jakie płyną z udostępnienia kupującym kilku systemów płatności.

 
Bezpieczeństwo i wygoda

Kupujący coraz częściej korzystają ze sklepów internetowych. Powszechność takich urządzeń, jak tablet i telefon, pozwala na zakupy w sieci w dowolnym czasie i miejscu. Klienci zwracają uwagę na to, czy przedstawiona oferta odpowiada ich potrzebom, czy jej opis jest wyczerpujący. Gdy decydują się na zakupy, w dużej mierze od płatności zależy, jak szybko staną się szczęśliwymi odbiorcami zamówienia. Systemy płatności online umożliwiają natychmiastowe transakcje, które kupujący wykonuje bez porzucania sklepu internetowego. Oprócz odpowiedniej prezentacji produktów i usług, ważny jest przejrzysty i bezpieczny proces płatności dla urządzeń o różnej wielkości ekranach. Zakupy w sieci mogą być szybkie i intuicyjne. Wybierając system płatności online dla swojego sklepu, trzeba pamiętać o przyszłych doświadczeniach klientów.

Jako właściciel sklepu online z pewnością zwracasz uwagę na bezpieczeństwo transakcji, tj. szyfrowanie danych klientów i ich bezpieczne przesyłanie. Dla kupujących to jest tak samo ważne i w sieci chcą korzystać z wiarygodnych rozwiązań. Kilka bramek płatniczych w Twoim sklepie to możliwość wyboru dla klientów i mniejsze prawdopodobieństwo porzucenia transakcji z obawy przed płatnością online.

 
Odporność na awarie i niedostępność systemu

Czasowa niedostępność czy awarie dotyczą też bramek płatności. Szczególnie w okresach wzmożonego ruchu zakupowego może dochodzić do zakłóceń w ich działaniu. Wiąże się to z utratą potencjalnych przychodów ze sprzedaży, a nawet zaufania klienta, który nie może sfinalizować transakcji. Kilka systemów płatności w sklepie umożliwia przekierowanie kupującego do bramki, dzięki której opłaci zamówienie. Ciągły rozwój narzędzi wspierających działanie sklepów internetowych oznacza wdrażanie dodatkowych zabezpieczeń i wygodnych rozwiązań wpływających na pozytywne doświadczenia klientów. Gdy rozważasz aktywację kolejnego systemu płatności online, możesz zyskać bogatszy w funkcje, których poprzedni może jeszcze nie mieć.

 

Optymalizacja kosztów

Prowizje za transakcje pobierane przez dostawców systemów płatności online różnią się między sobą. Na ich wysokość może wpływać nie tylko rodzaj metody płatności, ale też kwota obrotów sklepu internetowego. Gdy planujesz uruchomić drugą bramkę płatności, sprawdź, która nalicza korzystne prowizje za wpłaty od kupujących metodą pay-by-link, BLIK czy kartą płatniczą. Tak samo zwróć uwagę, czy musisz zadeklarować kwotę obrotów w umowie z dostawcą bramki. Dzięki zróżnicowaniu systemów płatności online możesz wpłynąć na ograniczenie kosztów związanych z realizacją całkowitej sprzedaży w swoim sklepie.

 

Sprzedaż klientom zagranicznym

Systemy płatności online różnią się w zależności od lokalizacji geograficznej. Jeżeli chcesz rozwijać swój biznes za granicą, musisz udostępnić klientom takie metody płatności, z których korzystają na co dzień. W Polsce rośnie popularność transakcji BLIK. W innych częściach Europy i w Stanach Zjednoczonych duży udział w rynku mają transakcje realizowane przez PayPal lub za pomocą kart kredytowych. Jeśli chcesz zatem rozwijać działalność poza Polską, zaoferuj klientom możliwość płatności za zamówienie poprzez znany im, bezpieczny i wygodny system.

 

Dlaczego warto dodać paynow jako kolejną bramkę płatności?

 

Już wiesz, że więcej niż jedno rozwiązanie ma wiele zalet. Dzięki systemowi płatności online paynow od mBanku, zyskujesz szereg korzyści:

  1. Do 30.09.2020r. nie pobieramy prowizji od transakcji. Od 1 października 2020 naliczana prowizja to jedynie 0,95% od kwoty transakcji.
  2. Kupujący wygodnie płacą za zamówienie - przez telefon, tablet, komputer, a wpłaty szybko wpływają na Twoje konto firmowe.
  3. Wpływy sprawdzasz wygodnie i bezpiecznie w serwisie transakcyjnym mBanku, logując się tak, jak logujesz się do swojego konta.
  4. Dzięki przygotowanym wtyczkom i rozwiązaniom dla różnych platform łatwo i szybko uruchomisz paynow w swoim sklepie internetowym.

 

 

 

 

Nota prawna

To nie jest oferta. Szczegółowe warunki dotyczące usługi paynow znajdują się w „Regulaminie usługi Integratora Płatności Paynow dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.”, który znajdziesz na www.mbank.pl/paynow i na www.paynow.pl. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mbank.pl/slowniczek. Klient może korzystać z usługi paynow jeśli spełni następujące warunki:

Ma aktywny rachunek bieżący w banku.
Ma do niego dostęp za pośrednictwem serwisu transakcyjnego.
Jest właścicielem sklepu sprzedającego towary i usługi przez internet.
Złoży wniosek o uruchomienie usługi Integrator Płatności paynow.
Zawrze umowę o świadczenie usługi Integrator Płatności paynow dla firm
oraz dokona pozytywnej implementacji Integratora do swojego sklepu internetowego w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.

Klient nie ponosi żadnych kosztów uruchomienia usługi Integrator Płatności paynow. Przez okres trwania stanu epidemii do 30.09.2020r. prowizja od transakcji nie będzie pobierana. Od 01.10.2020r. prowizja wynosi 0,95% od wartości transakcji.

 

mBank S.A. nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie w praktyce informacji objętych powyższym materiałem. Materiał niniejszy ma charakter informacyjno – marketingowy i nie stanowi porady prawnej ani podatkowej.