Aplikacja stworzona z myślą o osobach, zajmujących najwyższe stanowiska w firmach i korporacjach, dla których dostęp do danych w rachunkach i transakcjach jest niezbędny w codziennej pracy.

Aplikacja umożliwia szybką autoryzację zleceń oraz uzyskiwanie kluczowych dla przedsiębiorstwa informacji, potrzebnych do zarządzania finansami firmy.

mBank CompanyMobile to między innymi:

  •  

    logowanie z wykorzystaniem tokena, unikalnego PIN-u, technologii Touch ID

  •  

    pionierskie wykorzystanie technologii PUSH

  •  

    dostępność na czterech wiodących systemach mobilnych

  •  

    bezpośredni dostęp do modułu walutowego - mPlatforma walutowa

  •  

    możliwość aktywnego zarządzania środkami finansowymi w oparciu o dostęp online

  

Wypróbuj mBank CompanyMobile bezpłatnie przez 3 miesiące!

Wybrane funkcje mBank CompanyMobile

  •  

    Powiadomienia w technologii PUSH

    • Powiadomienia tekstowe wysyłane automatycznie na urządzenie, nawet kiedy użytkownik nie jest zalogowany do aplikacji (działanie na zasadzie powiadomień ze sklepów aplikacyjnych). Na ekranie telefonu/tabletu pojawia się ikona z treścią nowego zdarzenia. Powiadomienia PUSH informują o:

      • zleceniach do autoryzacji, które umożliwiają brak „przestojów” płatniczych w firmie
      • zleceniach odrzuconych
      • zmianie kursu danej waluty
      • wpływach oczekiwanej kwoty na konto
      • zmianie salda rachunku
      • obciążeniu rachunku etc.
      • innych powiadomieniach zdefiniowanych przez użytkownika
  •  

    mPlatforma walutowa

    • Aplikacja pozwala na:

      • transakcje kupna/sprzedaży walut, w tym dialog z dealerem w przypadku niestandardowych walut oraz zleceń wysokokwotowych
      • prezentację kwotowań walutowych on-line
      • definiowanie i otrzymywanie powiadomień PUSH o osiągnięciu przez rynek oczekiwanego kursu
      • składanie ofert kupna/sprzedaży walut po określonym przez Klienta kursie
      • prezentację listy zleceń klienta
  •  

    Wyszukiwanie informacji

    • Dzięki zaawansowanym filtrom, użytkownik aplikacji może wyszukać ważne dla niego informacje o zleceniach, ich stanach realizacji, jak również o kontrahentach czy też użytkownikach kart.

  •  

    Logowanie z wykorzystaniem technologii Touch ID

    • Wymaga jedynie zeskanowania odcisku palca, co eliminuje konieczność zapamiętywania skomplikowanych haseł do systemu bankowości elektronicznej. Znacznie poprawia komfort pracy z aplikacją i zapewnia zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa. To alternatywny sposób uwierzytelnienia dostępny dla użytkowników urządzeń Apple.

  •  

    Logowanie w formie gestu mobilnego

    • Na ekranie urządzania pojawia się sekwencja liczb (za każdym razem inna kombinacja), użytkownik loguje się poprzez zaznaczenie swojego indywidualnego kodu PIN (od 6 do 12 cyfr). W razie dostania się urządzenia (telefonu/tabletu) w niepowołane ręce nie ma możliwości odtworzenia kodu PIN poprzez ponowne przyciśnięcie tych samych miejsc na ekranie urządzenia.

  •  

    Moduł karty

    • Wspiera efektywne zarządzanie kartami biznesowymi pracowników. Pozwala na szybką weryfikację blokad i obrotów na kartach oraz modyfikację limitów kart w ergonomiczny sposób. Udostępnia między innymi podstawowe informacje o kartach - rodzaj, numer karty, numer użytkownika, datę ważności, status karty czy dostępne środki. Umożliwia także zastrzeganie lub aktywację kart w intuicyjny i prosty sposób.

  •  

    Tworzenie zleceń

    • Tworzenie zleceń z wzorców ustawionych wcześniej w systemie mBank CompanyNet

  •  

    Autoryzacja zleceń

    • Aplikacja mBank CompanyMobile pozwala na podpisywanie zleceń przez uprawnionych do tego użytkowników. Uprawnienia i zasady autoryzacji są spójne z ustalonymi przez Klienta dla systemu mBank CompanyNet. Autoryzacja jest wykonywania za pomocą odseparowanego tokena ActivCard lub DisplayCard

  •  

    Informacje biznesowe

    • Prezentacja wybranych najważniejszych informacji dostępnych w informacjach biznesowych

  •  

    Przeglądanie historii operacji rachunku

    • Za pomocą rozbudowanych filtrów, użytkownik aplikacji może przejrzeć historię rachunku

  •  

    Geolokalizacja

    • Określenie położenia klienta i wyszukanie najbliższych placówek, bankomatów znajdujących się w jego pobliżu

Miej bank pod ręką, dzięki innowacyjnej aplikacji mobilnej

mBank CompanyMobile

 

1 Pobierz i uruchom aplikację mobilną

  •  

    pobierz aplikację ze strony lub wyszukaj nazwę „mBank CompanyMobile” w sklepie twojego producenta systemu operacyjnego (tj. AppStore, Google Play, BlackBerry World i Windows MarketPlace).

  •  

    aplikacja poprosi cię o wyrażenie zgody na otrzymywanie powiadomień Push, dzięki którym możesz otrzymywać informacje o zmianach w stanach zleceń, kursach walut etc. Następnie wybierz opcję „Aktywacja”.

  •  

    w celu aktywacji aplikacja poprosi cię o podanie identyfikatora mBank CompanyNet lub "alias" używany w systemie mBank CompanyNet, a następnie o kod utworzony przez token

 

2 Zaloguj się do systemu mBank CompanyNet

  •  

    w celu kontynuacji procesu aktywacji urządzenia w mBank CompanyMobile, należy zalogować się do mBank CompanyNet (jako użytkownik mający uprawnienia do autoryzacji lub poproś osobę w firmie, która posiada takie uprawnienia).

  •  

    w celu kontynuacji procesu aktywacji urządzenia w mBank CompanyMobile, zaloguj się do systemu mBank CompanyNet (jako użytkownik mający uprawnienia do autoryzacji). Wybierz zakładkę „Mój Profil/Mobile”, w której znajduje się lista urządzeń mobilnych oczekujących na aktywację. Jeśli korzystasz z wielu urządzeń, czynność należy powtórzyć dla każdego z nich.

  •  

    w przypadku korzystania z urządzeń przez innych użytkowników należy wejść do zakładki „Użytkownicy”, wybrać identyfikator użytkownika dla którego autoryzuje się zmiany, kliknąć w zakładkę „Mobile”, gdzie znajduje się lista urządzeń mobilnych oczekujących na aktywację. Następnie wybrać opcję „Edytuj”, zaznaczyć urządzenie, które chcemy aktywować i potwierdzić tę czynność klikając „Aktywuj” oraz wpisując kod z Tokena.

 

3 Uruchom aplikację mobilną

  •  

    po dokonaniu aktywacji w systemie mBank CompanyNet dostępnym ze strony www będziesz mógł/a zalogować się do aplikacji w swoim smartfonie lub tablecie.

Zobacz również

Contact center 

wsparcie klientów MSP i korporacji w zakresie bankowości elektronicznej i internetowej - więcej

801 273 273

dla telefonów stacjonarnych, opłata za jeden impuls niezależnie od czasu rozmowy

(22) 6 273 273

dla połączeń międzynarodowych i komórkowych, opłata zgodnie z taryfą operatora

Bezpieczeństwo

Aplikacja zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa:

  • logowanie z wykorzystaniem tokena, unikalnego PIN-u, technologii Touch ID
  • komunikacja jest zabezpieczona protokołem TLS
  • użytkownik sam ma możliwość weryfikacji dostępu do banku za pomocą urządzenia mobilnego
  • osoby upoważnione w firmie zarządzają kto i z jakiego urządzenia może mieć dostęp do aplikacji
  • żadne dane poufne nie są zapisywane w urządzeniu mobilnym i aplikacji

W systemie mBank CompanyMobile twoje urządzenie mobilne traktowane jest jak identyfikator, dzięki czemu nie musisz podawać dodatkowych informacji podczas logowania. W przypadku zgubienia urządzenia mobilnego pamiętaj o jego deaktywacji w systemie mBank CompanyNet. Możesz także bezpośrednio skontaktować się z nami.

Aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, uwierzytelnienie użytkownika w trakcie logowania i autoryzacji transakcji wymaga posiadania urządzenia ActivCard Token. Token zabezpieczony jest czterocyfrowym kodem PIN – wybranym przez użytkownika. Nie należy udostępniać tokena, ani kodu PIN osobom trzecim. Pamiętaj, że hasło należy podawać jedynie podczas logowania do systemu i autoryzacji zleceń.

Na ekranie urządzania pojawia się sekwencja liczb (za każdym razem inna kombinacja), użytkownik loguje się poprzez zaznaczenie swojego indywidualnego kodu PIN (od 6 do 12 cyfr). W razie dostania się urządzenia (telefonu/tabletu) w niepowołane ręce nie ma możliwości odtworzenia kodu PIN poprzez ponowne przyciśnięcie tych samych miejsc na ekranie urządzenia.

Wymaga jedynie zeskanowania odcisku palca, co eliminuje konieczność zapamiętywania skomplikowanych haseł do systemu bankowości elektronicznej. Znacznie poprawia komfort pracy z aplikacją i zapewnia zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa. To alternatywny sposób uwierzytelnienia dostępny dla użytkowników urządzeń Apple.