Jak zacząć?

Jeśli jesteś nowym użytkownikiem mBank CompanyNet, otrzymałeś maila powitalnego.
W nim znajduje się Twój identyfikator tymczasowy (dzięki niemu możesz aktywować Mobilną autoryzację).

 
Pobierz aplikację

Pobierz aplikację mBank CompanyMobile z AppStore albo Google Play i uruchom ją na swoim telefonie.

 
Aktywuj aplikację

  • Wybierz „Mobilna autoryzacja – aktywacja”.
  • Podaj identyfikator tymczasowy, który bank przesłał Ci mailem.
  • Przepisz kod, który przekazał bank.
  • Wpisz dwa razy kod PIN, który sam stworzyłeś.
  • Kliknij „Zakończ”, gdy wyświetli się identyfikator.

 

Jeśli chcesz od razu aktywować swoją aplikację mobilną do obsługi konta, możesz to zrobić w kolejnych krokach. Gdy wybierzesz opcję „Akceptuj”, będziesz miał dostęp do swojego konta przez aplikację mobilną.

 
Jak korzystać z Mobilnej autoryzacji?

Logowanie do mBank CompanyNet przez Mobilną autoryzację

  • Wpisz na swoim komputerze identyfikator do strony mBankCompanyNet.
  • Kliknij na swoim telefonie w wiadomość PUSH albo w „Mobilna autoryzacja – logowanie” i wpisz kod PIN, który wcześniej stworzyłeś.
  • Zaakceptuj w telefonie, że wchodzisz do systemu.

 

Autoryzacja dyspozycji

  • Gdy zalogowałeś się na komputerze do strony CompanyNet, wybierz dyspozycję lub transakcję (możesz też zaznaczyć kilka dyspozycji jednocześnie).
  • Wybierz opcję „Autoryzuj”.
  • Kliknij na swoim telefonie w „Mobilna autoryzacja – logowanie” i wpisz PIN, który wcześniej stworzyłeś.
  • Porównaj dane, które wyświetlają się na telefonie z tymi ze strony www. Jeżeli informacje się zgadzają, kliknij na telefonie „Akceptuj”. Jeżeli dane nie zgadzają się lub chcesz przerwać, kliknij „Odrzuć”.

Kliknij, aby obejrzeć film