Paynow to usługa dla firm, które prowadzą sklepy internetowe. Dzięki niej można akceptować różne metody płatności online. Usługa jest dostępna w systemie mBank CompanyNet (mCN).  

 

Dlaczego warto skorzystać z usługi Paynow?

  •  

    atrakcyjna i przejrzysta struktura opłat – prowizja jedynie od transakcji (0,95% od każdej płatności), bez opłat aktywacyjnych i abonamentowych,

  •  

    prosta integracja usługi ze sklepem internetowym klienta – dokumentacja i wsparcie technologiczne ze strony spółki-córki mBanku – mElements; usługę można zainstalować nawet w jeden dzień,

  •  

    dostęp do usługi zintegrowany z systemem mBank CompanyNet – wszystkie informacje o płatnościach w jednym systemie, ten sam model logowania do systemu mCN i usługi Paynow,

  •  

    najwyższe standardy bezpieczeństwa wymagane od bankowych systemów transakcyjnych,

  •  

    specjalny panel do bieżącej kontroli płatności przychodzących.

Obsługiwane metody płatności

  • szybkie płatności internetowe (tzw. pay-by-link)
  • kody BLIK

 

Warunki uruchomienia usługi

Jeśli chcesz uruchomić usługę Paynow:

  1. musisz być właścicielem sklepu internetowego, prowadzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oznacza to m.in., że musisz na swoim portalu opublikować takie informacje: 
  • pełne dane firmy (nazwa, REGON,NIP, adres siedziby),
  • dane kontaktowe dla kupujących, w tym adres e-mail lub numer telefonu,
  • politykę (regulamin) dotyczącą sprzedaży i dostaw, w tym informację o zasadach aktywowania zakupionych usług,
  • politykę (regulamin) dotyczącą ochrony danych osobowych i prywatności,
  • wyczerpujący i prawdziwy opis oferowanych dóbr, usług oraz treści z ich cenami na zasadach, które określają przepisy prawa,
  • procedurę składania reklamacji oraz jak będą rozpatrywane,
  • politykę zwrotu towarów (w tym okres, w którym można zwrócić produkt),
  • walutę płatności,
  • moduł zakupowy.
  • z grona użytkowników wykluczamy sklepy internetowe, które prowadzą obrót towarami znajdującymi się na liście tzw. towarów zakazanych.
  1. musisz mieć z mBankiem umowę o prowadzenie rachunku bankowego, aktywny rachunek w złotych polskich oraz aktywny system bankowości transakcyjnej – mCN.

Usługę Paynow udostępniamy klientom na podstawie wniosku. Dzięki informacjom w nim zawartym sprawdzimy, czy możemy uruchomić tę usługę (zgodnie z zasadami w pkt. Warunki uruchomienia usługi). Jeśli wszystko będzie się zgadzać, przygotujemy umowę produktową oraz regulamin.

 

Jeśli chcesz skorzystać z usługi Paynow, prosimy skontaktuj się z Doradcą  mBanku.

 

 

 

Informacje techniczne

Usługa Paynow jest przygotowana do szybkiej integracji z:

  •  

    platformami handlowymi: Shoplo, Sote, Redcart, Skyshop, Sellingo oraz ShopGold,

  •  

    pluginami: WooCommerce, opencart, PrestaShop, Magento.

Dodatkowe usługi dla e-commerce

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Jakie formy płatności są dostępne?

      • BLIK,
      • mTransfer
      • wszystkie dostępne szybkie płatności (pay-by-link),
      • płatności kartą – na podstawie umowy, którą klient mBanku może zawrzeć z firmą Blue Media S.A. 
  •  

    Kto ma dostęp do panelu Paynow?

    • Dostęp do panelu Paynow mają pracownicy, którym takie uprawnienia przyzna administrator systemu mCN. Każdy użytkownik otrzymuje uprawnienia indywidualnie. Mogą, choć nie muszą, łączyć się z dostępem do innych usług / rachunków / danych w systemie mCN.

  •  

    Czy usługę Paynow można włączyć w kilku sklepach jednocześnie?

    • Tak, można dodać jednocześnie kilka sklepów (stron internetowych). Można to zrobić:

      • na początku – gdy wnioskujesz o usługę,
      • jeśli masz już aktywną usługę – wejdź w zakładkę Paynow/Ustawienia/Sklepy i punkty płatnościa następnie dodaj nowy/kolejny sklep internetowy.

Kontakt i pomoc techniczna dla klientów

Usługę Paynow udostępniamy we współpracy z naszą spółką-córką mElements. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat wymagań technicznych, napisz na adres kontakt@paynow.pl