jak zgłosić rozbieżności?
Jeżeli w zestawieniu sald końca roku zauważysz nieprawidłowości, zgłoś to w systemie mBank CompanyNet.
1zaloguj się do systemu mBank CompanyNet
zaloguj się do systemu mBank CompanyNet
2w menu górnym kliknij +Nowe zlecenie
w menu górnym kliknij +Nowe zlecenie
3rozwiń opcję Wnioski i wiadomości i kliknij Reklamacja
rozwiń opcję Wnioski i wiadomości i kliknij Reklamacja
4wybierz produkt Rachunek bieżący i pomocniczy
wybierz produkt Rachunek bieżący i pomocniczy
6zautoryzuj wniosek mobilną autoryzacją lub inną metodą, której używasz
zautoryzuj wniosek mobilną autoryzacją lub inną metodą, której używasz
7odpowiemy na Twoją reklamację w systemie mBank CompanyNet
odpowiemy na Twoją reklamację w systemie mBank CompanyNet
Pamiętaj! Na złożenie reklamacji o rozbieżnościach sald masz 14 dni od dnia, w którym udostępniliśmy Ci zestawienie sald końca roku.
jak potwierdzić salda końca roku?
Potwierdź nam prawidłowe salda końca roku w systemie mBank CompanyNet.
1zaloguj się do systemu mBank CompanyNet
zaloguj się do systemu mBank CompanyNet
2w menu górnym kliknij +Nowe zlecenie
w menu górnym kliknij +Nowe zlecenie
3rozwiń opcję Wnioski i wiadomości i kliknij Wniosek do banku
rozwiń opcję Wnioski i wiadomości i kliknij Wniosek do banku
4wybierz temat Inny
wybierz temat Inny