potwierdzanie sald końca roku
jak zgłosić rozbieżności?
Jeżeli w zestawieniu sald końca roku zauważysz nieprawidłowości, zgłoś to w systemie mBank CompanyNet.
- 1
zaloguj się do systemu mBank CompanyNet
- 2
w menu górnym kliknij +Nowe zlecenie
- 3
rozwiń opcję Wnioski i wiadomości i kliknij Reklamacja
- 4
wybierz produkt Rachunek bieżący i pomocniczy
- 6
zautoryzuj wniosek mobilną autoryzacją lub inną metodą, której używasz
- 7
odpowiemy na Twoją reklamację w systemie mBank CompanyNet
Pamiętaj! Na złożenie reklamacji o rozbieżnościach sald masz 14 dni od dnia, w którym udostępniliśmy Ci zestawienie sald końca roku.
jak potwierdzić salda końca roku?
Potwierdź nam prawidłowe salda końca roku w systemie mBank CompanyNet.
- 1
zaloguj się do systemu mBank CompanyNet
- 2
w menu górnym kliknij +Nowe zlecenie
- 3
rozwiń opcję Wnioski i wiadomości i kliknij Wniosek do banku
- 4
wybierz temat Inny