bankowość bez barier
Na tej stronie znajdziesz informacje o tym, jakie rozwiązania stosujemy, aby nasze produkty i usługi były jak najbardziej dostępne dla osób ze szczególnymi potrzebami.
jesteśmy dla Ciebie
Nasze produkty i usługi projektujemy tak, żeby były dostępne. Wspieramy Cię w codziennym korzystaniu z bankowości, niezależnie od tego, jakie masz potrzeby.
Informacje o tym, jak korzystać z naszych produktów i usług opisujemy w dokumentach do nich. Znajdziesz je na stronie: regulaminy i dokumenty.
Jeśli masz dodatkowe pytania, potrzebujesz wsparcia lub więcej informacji na temat oferowania lub świadczenia usług i ich monitorowania, możesz:
zadzwonić na mLinię,
napisać do nas na czacie lub
porozmawiać z nami w placówce.
Sprawdzimy, co możemy dla Ciebie zrobić, aby wesprzeć Cię w załatwieniu Twojej sprawy.
dostępność w mBanku
strona internetowa, aplikacja mobilna i serwis transakcyjny
Naszą stronę, aplikację i serwis transakcyjny projektujemy tak, aby były wygodne i dostępne niezależnie od tego, w jaki sposób z nich korzystasz.
placówki, bankomaty i wpłatomaty
Sprawdź, w jaki sposób możesz korzystać z placówek, bankomatów i wpłatomatów.
mLinia i czat
W zależności od Twoich potrzeb możesz do nas zadzwonić lub napisać.
dostępna komunikacja
prosty język
Dbamy o to, aby nasza komunikacja była jasna, zrozumiała i przyjazna.
dokumenty
Dokumenty przygotowujemy tak, aby były czytelne, zrozumiałe i jak najlepiej odpowiadały potrzebom naszych klientek i klientów.
obsługa w polskim języku migowym (PJM)
Połącz się na wideo z naszymi konsultantami – w dni robocze, od 10 do 18.
rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem
Połącz się przez naszą stronę. Kliknij przycisk rozpocznij rozmowę.
połącz się w naszej placówce
Możesz skorzystać z urządzeń, z których połączysz się z naszymi konsultantami.
skontaktuj się z nami
czat
Napisz do nas w aplikacji mobilnej lub serwisie transakcyjnym.
mLinia na klik
Zadzwoń z aplikacji mobilnej – nie musisz podawać identyfikatora i telekodu.
mLinia
Zadzwoń do nas – przygotuj identyfikator i telekod.
rozmowa z doradcą z placówki
Możesz umówić spotkanie w placówce lub rozmowę telefoniczną.
placówki
Znajdź najbliższą placówkę.
Możesz też wysłać maila na adres kontakt@mbank.pl lub napisać do nas na Messengerze. Ze względu na ochronę danych osobowych – mailowo nie możemy odpowiadać na pytania dot. Twoich produktów, ani przyjmować dyspozycji. Jeśli chcesz porozmawiać o swoich produktach napisz do nas na czacie lub zadzwoń na mLinię.
Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.
skargi
Jeśli nie spełnimy wymagań dostępności, masz prawo złożyć skargę.