Najczęściej zadawane pytania

  • 1.  

    Mam zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego

      •  Odblokuj serwis w aplikacji mobilnej:

      Zaloguj się do niej, rozwiń menu, wybierz Ustawienia > Dostęp do banku i odblokuj serwis transakcyjny (internet).

       

      • Odblokuj serwis na mLinii:

      Jeśli nie możesz tego zrobić w aplikacji, zadzwoń na mLinię 801 300 800. Po połączeniu wybierz 1, podaj identyfikator, wybrane cyfry z telekodu i ponownie wybierz 1. Ustal hasło zgodnie z instrukcją lektora.

  • 2.  

    Nie pamiętam identyfikatora

    • Zadzwoń na mLinię 801 300 800. Wybierz opcję 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

      Podczas rozmowy, na numer który nam podałeś, wyślemy Ci SMS z tymczasowym identyfikatorem i hasłem.

  • 3.  

    Nie pamiętam hasła

    • Sprawdź, czy masz wyłączony „caps lock” na klawiaturze, bo wielkość liter w haśle ma znaczenie.
      Jeśli nadal nie możesz się zalogować, zadzwoń na mLinię 801 300 800, żeby zmienić hasło. Po połączeniu wybierz 1, podaj identyfikator, wybrane cyfry z telekodu i ponownie wybierz 1. Zmień hasło zgodnie z instrukcją lektora.

  • 4.  

    Nie znam telekodu

    • Ustal telekod na mLinii - zadzwoń pod numer 801 300 800. Wybierz opcję 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

  • 5.  

    Czy identyfikator jest konieczny do logowania?

    • Do serwisu transakcyjnego możesz logować się za pomocą identyfikatora klienta i hasła. Masz do wyboru też 2 dodatkowe sposoby logowania:

        • numer aktywnej karty
        • nazwa użytkownika, którą sobie sam wybrałeś.

      Jeśli masz ustaloną dodatkową metodę logowania, zawsze możesz logować się identyfikatorem.

  • 6.  

    Co się stanie z moją nazwą użytkownika jeśli wyłączę ten sposób logowania?

    • Jeśli wyłączysz ten sposób logowania zablokujemy nazwę i nie użyjesz jej ponownie. Oznacza to, że nikt inny nie będzie mógł użyć tej nazwy.

  • 7.  

    Z jakich znaków powinno składać się hasło do serwisu transakcyjnego?

    • W haśle do serwisu transakcyjnego możesz użyć  znaków specjalnych:

      1. wykrzyknik !
      2. małpka @
      3. hash #
      4. dolar $
      5. ^daszek
      6. gwiazdka *
      7. nawiasy zwykłe ()
      8. podkreślenie _
      9. plus +
      10. minus -
      11. znak równości =
      12. apostrof lewy `
      13. nawiasy kwadratowe []
      14. nawiasy klamrowe {}
      15. pałka |
      16. średnik ;
      17. dwukropek :
      18. przecinek ,
      19. kropka .
      20. ukośnik prawy /
      21. znak zapytania ? 
      22. Spacja

  • 8.  

    Jak aktywować aplikację mobilną?

    • Aktywować aplikację możesz niezależnie od tego czy masz aktywny dostęp do serwisu transakcyjnego. Pobierz aplikacje z App Store lub sklepu Google Play. Zainstaluj i uruchom aplikację w telefonie. Wybierz opcję „Aktywuj aplikację”, a następnie „przez telefon”. Na kolejnym ekranie podaj swój PESEL oraz nazwisko panieńskie matki. Wybierz opcję „Generuj kod”. Na numer telefonu, który nam podałeś wyślemy smsa z 3-cyforwym kodem. Kod zapisz lub zapamiętaj, ponieważ, gdy połączy się z Tobą lektor, poprosi Cię o wpisanie kodu na klawiaturze telefonu. Od lektora otrzymasz kolejny, tym razem 4-cyfrowy numer. Wpisz go w aplikacji mobilnej. W ostatnim kroku zdefiniuj PIN do aplikacji (od 5 do 8 cyfr). Możesz korzystać z aplikacji.

  • 9.  

    Mam pakiet aktywacyjny i chcę się zalogować. Co mam zrobić?

    • Opis jak aktywować dostęp do mBanku za pomocą pakietu aktywacyjnego znajdziesz tutaj.