Najczęściej zadawane pytania

  • 1.  

    14 września - zmiany PSD2 czyli nowe logowanie, odblokowywanie dostępu, mBank Token

    • 14 września zmieniło się to, jak na co dzień korzystasz z bankowości internetowej. To efekt dyrektywy PSD2. Wspólnym mianownikiem tych zmian jest bezpieczeństwo Twoich pieniędzy i transakcji.
      O tym jak wyglądają: nowe logowanie, odblokowywanie dostępu do konta, mBank Token dowiesz się tutaj.

  • 2.  

    Mam zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego/loguję się pierwszy raz ale tymczasowe hasła z pakietu aktywacyjnego straciły ważność

      •  Na ekranie logowania kliknij „odblokuj dostęp”. Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator. Nie pamiętasz identyfikatora? Zadzwoń na mLinię i tam dokończ odblokowanie serwisu.
        Wszystkie dane wpisałeś poprawnie? Na Twój adres email wysłaliśmy zaszyfrowany PDF z tymczasowym hasłem do serwisu i mLinii. Plik zaszyfrowany jest hasłem, które otrzymałeś w wiadomości SMS. Przepisz hasło z SMSa do pliku PDF.  Teraz zaloguj się do serwisu z wykorzystaniem identyfikatora i tymczasowego hasła, które znalazłeś w pliku PDF. Teraz zmień swoje hasła na nowe i potwierdź je hasłem SMS lub mobilną autoryzacją. Gotowe.

        Pamiętaj!
        Pakiet aktywacyjny jest ważny 48 godz. Jeżeli w tym czasie konto nie zostało aktywowane, możesz to zrobić ponownie.Wystarczy, że na stronie logowania wybierzesz „odblokuj dostęp” .

      • Odblokuj serwis w aplikacji mobilnej: Zaloguj się do aplikacji, wybierz ustawienia a następnie zaznacz dostęp do mBanku. Kliknij Aktywuj przy kanale dostępu Internet. Otrzymasz wiadomość SMS z tymczasowym identyfikatorem oraz wiadomość głosową z tymczasowym hasłem. Użyj ich do logowania do serwisu transakcyjnego. Następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

       

      • Odblokuj serwis na mLinii: Jeśli nie możesz tego zrobić w aplikacji, zadzwoń na mLinię 801 300 800. Po połączeniu wybierz 1, podaj identyfikator, wybrane cyfry z telekodu i ponownie wybierz 1. Ustal hasło zgodnie z instrukcją lektora.
  • 3.  

    Nie pamiętam identyfikatora

    • Zadzwoń na mLinię 801 300 800. Wybierz opcję 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

      Podczas rozmowy, na numer który nam podałeś, wyślemy Ci SMS z tymczasowym identyfikatorem i hasłem.

  • 4.  

    Nie pamiętam hasła

    • Sprawdź, czy masz wyłączony „caps lock” na klawiaturze, bo wielkość liter w haśle ma znaczenie.
      Jeśli nadal nie możesz się zalogować, zadzwoń na mLinię 801 300 800, żeby zmienić hasło. Po połączeniu wybierz 1, podaj identyfikator, wybrane cyfry z telekodu i ponownie wybierz 1. Zmień hasło zgodnie z instrukcją lektora.

  • 5.  

    Nie znam telekodu

    • Ustal telekod na mLinii - zadzwoń pod numer 801 300 800. Wybierz opcję 1 i poczekaj na połączenie z konsultantem.

  • 6.  

    Czy identyfikator jest konieczny do logowania?

    • Do serwisu transakcyjnego możesz logować się za pomocą identyfikatora klienta i hasła. Masz do wyboru też 2 dodatkowe sposoby logowania:

        • numer aktywnej karty
        • nazwa użytkownika, którą sobie sam wybrałeś.

      Jeśli masz ustaloną dodatkową metodę logowania, zawsze możesz logować się identyfikatorem.

  • 7.  

    Co się stanie z moją nazwą użytkownika jeśli wyłączę ten sposób logowania?

    • Jeśli wyłączysz ten sposób logowania zablokujemy nazwę i nie użyjesz jej ponownie. Oznacza to, że nikt inny nie będzie mógł użyć tej nazwy.

  • 8.  

    Z jakich znaków powinno składać się hasło do serwisu transakcyjnego?

    • W haśle do serwisu transakcyjnego możesz użyć  znaków specjalnych:

      1. wykrzyknik !
      2. małpka @
      3. hash #
      4. dolar $
      5. ^daszek
      6. gwiazdka *
      7. nawiasy zwykłe ()
      8. podkreślenie _
      9. plus +
      10. minus -
      11. znak równości =
      12. apostrof lewy `
      13. nawiasy kwadratowe []
      14. nawiasy klamrowe {}
      15. pałka |
      16. średnik ;
      17. dwukropek :
      18. przecinek ,
      19. kropka .
      20. ukośnik prawy /
      21. znak zapytania ? 
      22. Spacja

  • 9.  

    Jak aktywować aplikację mobilną?

  • 10.  

    Mam pakiet aktywacyjny i chcę się zalogować. Co mam zrobić?

    • Opis jak aktywować dostęp do mBanku za pomocą pakietu aktywacyjnego znajdziesz tutaj.