mLinia - telefoniczny dostęp do mBanku.
Czynny 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu

801 300 800

z telefonów komórkowych i stacjonarnych z całego świata1

+48 42 6 300 800

z telefonów stacjonarnych na całym świecie1

783 300 800

z telefonów komórkowych1

Jak działa mLinia?

mLinia dostępna jest dla użytkowników telefonów pracujących w systemie tonowym. Wciskając klawisze wskazywane przez lektora uzyskasz dostęp do modułu zarządzania Twoimi finansami, poprzez IVR lub łącząc się bezpośrednio z Konsultantem mLinii: Skontaktuj się z nami i wybierz na klawiaturze swojego telefonu interesujący Cię temat:

 

Automatyczny Serwis Telefoniczny

Automatyczne operacje telefoniczne dostępne są dla użytkowników telefonów pracujących w systemie tonowym. Korzystając z tej usługi w Centrum Obsługi Telefonicznej możesz uzyskać informacje o mBanku oraz zarządzać swoimi pieniędzmi zgromadzonymi na rachunkach.

Część informacyjna Automatycznego Serwisu Telefonicznego mBanku zawiera uporządkowane tematycznie informacje o mBanku i produktach.

Druga część Automatycznego Serwisu Telefonicznego mBanku pozwala Ci bezpiecznie i wygodnie zarządzać Twoimi pieniędzmi. Po przeprowadzeniu autoryzacji (dla Twojego bezpieczeństwa) możesz dokonywać na swoich rachunkach operacje wymienione w Tabeli funkcjonalności

Korzystanie z automatycznych usług telefonicznych mBanku nie jest skomplikowane, trzeba jedynie pamiętać o kilku podstawowych zasadach:

  •  

    wprowadzaj uważnie Identyfikator i trzy wskazane cyfry telekodu, a następnie wprowadź trzy wskazane przez lektora cyfry z sześciocyfrowego telekodu. Trzykrotne nieprawidłowe wprowadzenie hasła powoduje zablokowanie dostępu do Twojego rachunku przez automatyczne usługi telefoniczne. Skorzystaj wtedy z pomocy Konsultanta mLinii

  •  

    W razie jakichkolwiek trudności w obsłudze serwisu automatycznego pamiętaj, że wciśnięcie "0" przełączy Cię bezpośrednio do Konsultantem.

Konsultant mLinii

Konsultant mLinii to kompetentny i pomocny specjalista mBanku, który odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wątpliwości związane z korzystaniem z naszych usług. Niektóre rodzaje operacji może wykonać jedynie Konsultant i nie ma możliwości zlecenia ich w trybie usług automatycznych. Spis wszystkich operacji, które można wykonać przy pomocy Konsultantapodaje Tabela funkcjonalności.

Konsultant mLinii może Ci pomóc w wykonaniu operacji dostępnych w trybie automatycznym. Za tę usługę pobierana jest jednak opłata, o której zostaniesz poinformowanyprzed realizacją. Możesz to także sprawdzić samodzielnie w Taryfie Opłat i Prowizji.

Szybsze połączenie z Konsultantem mLinii jest możliwe po automatycznym zidentyfikowaniu się Klienta w serwisie. W tym celu:

  •  

    wybierz opcję "1"

  •  

    wprowadź 8-cyfrowy identyfikator klienta, a następnie wprowadź trzy wskazane przez lektora cyfry z sześciocyfrowego telekodu

  •  

    wybierz z klawiatury "0" i czekaj na zgłoszenie Konsultanta

1 Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora wg aktualnego cennika.