Assistance Opieka 24h - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jaki zakres zdarzeń obejmuje ubezpieczenie?

    • Zdarzeniem objętym ochroną ubezpieczeniową, które uzasadnia realizację świadczenia assistance, jest:

      • nagłe zachorowanie Ubezpieczonego lub dziecka Ubezpieczonego na terytorium RP,
      • nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego lub dziecka Ubezpieczonego na terytorium RP.

      Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej jest przedstawiony w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia

  •  

    Co zrobić w przypadku zajścia nieszczęśliwego wypadku?

    • Ubezpieczony (lub w jego imieniu inna osoba) zobowiązany jest zgłosić zaistniałe zdarzenie objęte ochoroną ubezpieczeniową do Centrum Pomocy, dostępnego od numerem 22 205 51 14 oraz podać następujące informacje:

      • imię i nazwisko Ubezpieczonego
      • adres zamieszkania/pobytu (zgodny z tym, który znajduje się w systemie mBanku)
      • numer PESEL lub numer paszportu Ubezpieczonego
      • numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą
  •  

    Kiedy rozpoczyna się ochrona ubezpieczeniowa?

    • Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, następującego bezpośrednio po miesiącu, w którym Ubezpieczony wyraził zgodę na przystąpienie do Umowy Ubezpieczenia oraz dokonał opłaty.