Każdy klient musi samodzielnie przystąpić do Ubezpieczenia, nie ma jednak przeciwskazań aby rachunek, z którego będzie pobierana opłata tytułem ubezpieczenia był taki sam dla dwóch osób.
Assistance Opieka 24h - pytania i odpowiedzi
-
Kto może przystąpić do Ubezpieczenia Assistance Opieka 24h?
-
Każda osoba posiadająca eKonto, będąca jego właścicielem lub współwłaścicielem.
-
-
Jaki zakres zdarzeń obejmuje ubezpieczenie?
-
Zdarzeniem objętym ochroną ubezpieczeniową, które uzasadnia realizację świadczenia assistance, jest:
- nagłe zachorowanie Ubezpieczonego lub dziecka Ubezpieczonego na terytorium RP,
- nieszczęśliwy wypadek Ubezpieczonego lub dziecka Ubezpieczonego na terytorium RP.
Szczegółowy zakres ochrony ubezpieczeniowej jest przedstawiony w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia
-
-
W jaki sposób pobierana jest opłata tytułem ubezpieczenia?
-
Opłata tytułem ubezpieczenia jest pobierana automatycznie z eKONTA z góry za cały miesiąc kalendarzowy ochrony ubezpieczeniowej, pod warunkiem zapewnienia odpowiedniej kwoty na rachunku.
-
-
Jak długo trwa ochrona ubezpieczeniowa?
-
Ochrona trwa jeden miesiąc z opcją automatycznego przedłużenia na kolejny miesiąc.
-
-
Co zrobić w przypadku zajścia nieszczęśliwego wypadku?
-
Ubezpieczony (lub w jego imieniu inna osoba) zobowiązany jest zgłosić zaistniałe zdarzenie objęte ochoroną ubezpieczeniową do Centrum Pomocy, dostępnego od numerem 22 205 51 14 oraz podać następujące informacje:
- imię i nazwisko Ubezpieczonego
- adres zamieszkania/pobytu (zgodny z tym, który znajduje się w systemie mBanku)
- numer PESEL lub numer paszportu Ubezpieczonego
- numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym lub wskazaną przez niego osobą
-
-
Kiedy rozpoczyna się ochrona ubezpieczeniowa?
-
Ochrona ubezpieczeniowa rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego, następującego bezpośrednio po miesiącu, w którym Ubezpieczony wyraził zgodę na przystąpienie do Umowy Ubezpieczenia oraz dokonał opłaty.
-