Należy skontaktować się z Centrum Likwidacji Szkód pod nr. tel. 0 801 884 444,
+48 58 766 34 44 oraz podać numer polisy generalnej 9000057. O dalszych czynnościach i wymaganych dokumentach zostaniesz poinformowany przez Pracownika Centrum.
NNW Ochrona24h - pytania i odpowiedzi
-
Co zrobić w przypadku zajścia nieszczęśliwego wypadku?
-
-
Posiadam z żoną wspólny rachunek eKONTO – czy możemy obydwoje wspólnie się ubezpieczyć?
-
Każdy Klient musi samodzielnie przystąpić do Ubezpieczenia, nie ma jednak przeciwwskazań aby rachunek, z którego będzie pobierana składka był taki sam dla dwóch osób.
-
-
Jak dostarczany jest certyfikat?
-
Na potwierdzenie rozmowy telefonicznej Klient otrzyma komunikat w systemie transakcyjnym, w którym potwierdzimy jego przystąpienie do Ubezpieczenia Ochrona24h.
W tereści komunikatu zamieszczony zostanie link do certyfikatu w formacie PDF, który należy pobrać.
-
-
Jak można zrezygnować z ubezpieczenia?
-
W każdym momencie Ubezpieczony ma prawo zrezygnować z automatycznego przedłużenia ubezpieczenia. W takim przypadku ochrona ubezpieczeniowa kończy się w ostatnim dniu okresu ubezpieczenia, za który została opłacona składka. W tym celu Klient składa telefonicznie lub pisemnie, oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia.
-
-
Jak pobierana jest opłata tytułem ubezpieczenia?
-
Opłata tytułem ubezpieczenia pobierana jest automatycznie z eKONTA z góry za cały miesiąc kalendarzowy ochrony ubezpieczeniowej.
Np. Jeśli wykupisz ubezpieczenie 15 września, to składka pobrana zostanie do końca września, jednak ochrona ubezieczeniowa rozpocznie się od 1 października.
-
-
Komu wypłacane jest świadczenie?
-
Do otrzymania świadczenia z tytułu zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową uprawnione są osoby wskazane w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia, wg. wskazanej kolejności, o ile Posiadacz eKONTA nie wskazał innego uposażonego. W celu wskazania bądź zmiany uposażonego należy udać się do mKiosku lub Centrum Finansowego mBanku, aby wypełnić pisemną dyspozycję.
-
-
Kiedy następuje wypłata świadczenia?
-
Świadczenie wypłacane jest w terminie 30 dni od daty otrzymania zawiadomienia o wypadku, pod warunkiem dostarczenia kompletu dokumentów zgodnie z postanowieniami OWU.
Jeżeli okoliczności zdarzenia będą wymagały dodatkowych ustaleń lub zabraknie jednego z dokumentów wymaganych przez Ubezpieczyciela do spełnienia świadczenia, wówczas realizacja świadczenia nastąpi w terminie 14 dni od dnia wyjaśnienia wszystkich okoliczności śmierci Ubezpieczonego lub dostarczenia brakujących dokumentów.
-
-
Do jakich kwot odpowiada Ubezpieczyciel w ramach ubezpieczenia Ochrona24h?
-
- Śmierć w wyniku wypadku w środku lokomocji – suma ubezpieczenia zależy od wybranego wariantu ubezpieczenia i wynosi odpowiednio 20 000 PLN, 50 000 PLN lub 200 000 PLN.
- Śmierć w wyniku nieszczęśliwego wypadku - suma ubezpieczenia zależy od wybranego wariantu ubezpieczenia i wynosi odpowiednio 10 000 PLN, 25 000 PLN lub 100 000 PLN.
Uwaga – sumy świadczeń nie kumulują się.
- Pobyt w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku – suma ubezpieczenia wynosi 9 000 PLN. Dzinne świadczenie szpitalne wynosi 100 PLN za każdy dzień pobytu w szpitalu wypłacane jest już od czwartego dnia pobytu w szpitalu, maksymalnie przez 30 (wariant KOMFORT) lub 90 (wariant PREMIUM) dni w rocznym okresie ochrony ubezpieczeniowej.
-
-
Kiedy wygasa ochrona ubezpieczeniowa?
-
Ochrona ubezpieczeniowa w stosunku do Ubezpieczonego wygasa:
- Z dniem rozwiązania Umowy o korzystanie z rachunku eKONTO.
- W przypadku odstąpienia przez Ubezpieczającego od Umowy ubezpieczenia.
- Ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego, za który dokonano płatności składki, o ile nie została opłacona składka na kolejny okres.
- Z dniem śmierci Ubezpieczonego.
- W przypadku rezygnacji Ubezpieczonego z automatycznego przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej.
- Z dniem, w którym Ubezpieczony ukończył 70 rok życia.
-
-
Kiedy zaczyna się ochrona ubezpieczeniowa?
-
Ochrona Ubezpieczeniowa rozpoczyna się pierwszego dnia miesiąca bezpośrednio po miesiącu, w którym Ubezpieczony wyraził zgodę na przystąpienie do Ubezpieczenia, pod warunkiem opłacenia składki i posiadania aktywnego rachunku eKONTO.
-
-
Jakie warunki muszę spełnić by przystąpić do ubezpieczenia?
-
Warunkiem przystąpienia do Umowy Ubezpieczenia jest pisemna lub telefoniczna zgoda Klienta na objęcie go ochroną ubezpieczeniową oraz opłacenie należnej składki.
-
-
Jaki jest przedmiot i zakres Ubezpieczenia Ochrona24h?
-
Przedmiotem Ubezpieczenia jest życie i zdrowie Ubezpieczonego. Zakres Ubezpieczenia „Ochrona24h” obejmuje następujące zdarzenia ubezpieczeniowe:
- Śmierć Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
- Śmierć Ubezpieczonego w wyniku wypadku w środku lokomocji.
- Pobyt w szpitalu w wyniku nieszczęśliwego wypadku.
-
-
Kto może kupić ubezpieczenie Ochrona24h?
-
Ubezpieczenie Ochrona 24h jest dedykowane wszystkim Posiadaczom aktywnych rachunków eKONTO, którzy są pełnoletni i nie osiągnęli 70 roku życia. Ubezpieczonym może być osoba, która wyraziła zgodę na:
- przystąpienie do Umowy Ubezpieczenia,
- obciążanie rachunku eKONTO wartością miesięcznej opłaty tytułem ubezpieczenia.
-