Pomoc - wspierane przeglądarki
Kategorie
Przeglądarki internetowe wspierane przez nowy serwis transakcyjny
-
Najwyższy komfort podczas użytkowania serwisu transakcyjnego można osiągnąć...Kliknij, żeby rozwinąć
Najwyższy komfort podczas użytkowania serwisu transakcyjnego można osiągnąć korzystając z następujących przeglądarek internetowych, których pobranie jest darmowe i nie wiąże się z żadnymi kosztami. Pobierz teraz rekomendowaną przeglądarkę i ciesz się w pełni nowym serwisem.
Kliknij w logo aby pobrać daną przeglądarkę
Google Chrome Mozilla Firefox Microsoft Windows
Internet Explorer- Google Chrome, wersja 24 i nowsza
- Mozilla Firefox, wersja 14.01 i nowsza
- Microsoft Windows Internet Explorer 9 i nowsza
Zalogowanie do serwisu nie będzie możliwe za pomocą przeglądarki Internet Explorer 8 lub starszej jej wersji. Korzystanie z serwisu z innych przeglądarek może powodować problemy w prawidłowym wyświetlaniu treści.
Polecamy regularne odwiedzanie stron poświęconych bezpieczeństwu poszczególnych przeglądarek i korzystanie z zawartych tam wskazówek.Google Chrome:
Mozilla Firefox Nie należy ignorować komunikatów dotyczących aktualizacji, wysyłanych przez program. Więcej informacji:- http://www.firefox.pl/bezpieczenstwo.html
- https://www.mozilla.org/pl/firefox/features/#advancedsecurity
- www.mozilla.org/
Internet Explorer: -
Pamięć podręczna – aktualne dane stronyKliknij, żeby rozwinąć
Jeśli często odwiedzasz jakąś stronę internetową i zostaną wprowadzone na niej zmiany, możesz po powrocie ich nie zauważyć. Dzieje się tak, ponieważ przeglądarka ma zapamiętany stan sprzed zmian. Jak więc mieć pewność, że widzimy aktualny stan prac na danej stronie internetowej?
Sprawdzając zmiany na stronie, należy ją odświeżyć, przez użycie przycisku „Odśwież”.
W każdej przeglądarce przycisk „odśwież” wygląda podobnie i jest umieszczony gdzieś w pobliżu pola z adresem strony.
Kiedy jednokrotne odświeżenie nie pomaga, trzeba odświeżyć 2 razy.
Jeśli mimo odświeżenia nie widzisz zmian, które chcesz zobaczyć, wyczyść pamięć podręczną.
Możesz a to zrobić tradycyjnymi metodami.
Przykłady:
Google Chrome – https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=pl
Firefox – https://support.mozilla.org/pl/kb/jak-wyczyscic-pamiec-podreczna