Sprawdź, jak złożyć reklamację w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej


Zaloguj się do swojego konta w serwisie transakcyjnym. Wybierz zakładkę Pomoc, wyszukaj Załatw swoje sprawy i kliknij Zgłoś reklamację

kliknij, aby powiększyć


Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę „Usługi” w prawym dolnym rogu ekranu, wybierz Reklamacje

kliknij, aby powiększyć


W historii operacji wskaż płatność kartą w sklepie lub internecie, którą chcesz reklamować. W szczegółach tej operacji kliknij w ikonę kropek (by rozwinąć dodatkowe opcje) i wybierz Reklamuj transakcję

kliknij, aby powiększyć
  • 1.  

    Jak jeszcze mogę zgłosić reklamację?

      • Zadzwoń na mLinię

        +48 42 6 300 800 z telefonów stacjonarnych na całym świecie

        783 300 800 z telefonów komórkowych

        Reklamację możesz złożyć po identyfikacji w teleserwisie. Będzie Ci potrzebny numer klienta i telekod.

       

      • Idź do wybranej placówki

      Odwiedź naszą placówkę i złóż reklamację osobiście. Pamiętaj, że musisz mieć przy sobie dokument tożsamości, który umożliwi Twoją weryfikację, jako klienta banku.

       

      • Wyślij e-mail

      Wyślij wiadomośc e-mail na adres kontakt@mbank.pl. Jeśli składasz reklamację w ten sposób, powinna ona zawierać imię, nazwisko oraz numer rachunku. Odpowiedź w e-mailem otrzymasz jedynie wtedy, gdy dasz nam na to zgodę. Inaczej będziemy musieli odpowiedzieć pisemnie. Pamiętaj, że pracownik obsługujący wiadomości e-mail nie ma dostępu do Twoich danych. Nie zweryfikuje opisanej przez Ciebie sytuacji i nie będzie mógł od razu pomóc.

       

      • Wyślij pismo

      Wyślij reklamację pisemnie na adres korespondencyjny banku

       

      mBank S. A.

      Wydział Obsługi Klientów

      Skrytka Pocztowa 2108

      90-959 Łódź 2

       

      Jeśli składasz reklamację pisemnie na adres korespondencyjny banku lub w placówce, powinna ona zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer PESEL i podpis.

       

      • Napisz na czacie

      Aby złożyć reklamację musisz się zidentyfikować za pomocą numeru klienta oraz hasła do serwisu transakcyjnego.

       

  • 2.  

    Kto może zgłosić reklamację?

    • Możesz to zrobić samodzielnie w swoim imieniu.

       

      Jeśli chcesz, żeby inna osoba lub instytucja wspierała Cię w tym procesie i otrzymywała od nas informacje o Tobie i Twoich produktach, nie zapomnij o odpowiednim upoważnieniu.

       

      Pamiętaj, że w kontekście przekazywanych informacji obowiązuje nas tajemnica bankowa. 

  • 3.  

    Na co mam zwrócić uwagę przy składaniu reklamacji?

      • jeśli to możliwe, złóż reklamację od razu po zdarzeniu
      • opisz szczegółowo sytuację, która budzi Twoje zastrzeżenia
      • wskaż nieprawidłowości i Twoje oczekiwania wobec banku


Nie masz jeszcze naszej aplikacji? Pobierz ją za darmo


Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 15.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek To nie jest oferta

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/