Reklamację możesz zgłosić samodzielnie i… wszędzie tam, gdzie jest to dla Ciebie wygodne. Bez wychodzenia z domu lub kiedy jesteś poza domem.

Bankomat nie wypłacił właściwej kwoty? Masz zastrzeżenia do transakcji, którą widzisz w historii operacji? Możesz nam to zgłosić szybko i wygodnie.

 

Sprawdź, jak to zrobić w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej.

 

Zaloguj się do swojego konta w serwisie transakcyjnym. Wybierz zakładkę Pomoc, wyszukaj Załatw swoje sprawy i kliknij Zgłoś reklamację.

kliknij, aby powiększyć
 

Zaloguj się do aplikacji i kliknij w ikonę „lupy” w prawym górnym rogu ekranu. Następnie wybierz Reklamacje.

kliknij, aby powiększyć
 

W historii operacji wskaż płatność kartą w sklepie lub internecie, którą chcesz reklamować. W szczegółach tej operacji kliknij w ikonę kropek, by rozwinąć dodatkowe opcje i wybierz Reklamuj transakcję.

kliknij, aby powiększyć
  • 1.  

    Jak jeszcze możesz zgłosić reklamację?

      • mLinia

        Zadzwoń na mLinię:

        +48 42 6 300 800 z telefonów stacjonarnych na całym świecie

        783 300 800 z telefonów komórkowych

        Reklamację możesz złożyć po identyfikacji w teleserwisie przy użyciu numeru klienta i wybranych cyfr z telekodu.

       

      • Placówka

      Odwiedź naszą placówkę i złóż reklamację osobiście. Musisz posiadać przy sobie dokument tożsamości, który umożliwi Twoją weryfikację, jako klienta banku.

       

      • e-mail

      Wyślij wiadomośc e-mail na adres kontakt@mbank.pl. Jeśli składasz reklamację drogą mailową, powinna ona zawierać imię, nazwisko oraz numer rachunku. Odpowiedź w formie mailowej otrzymasz jedynie wtedy, gdy dasz nam na to zgodę. Inaczej będziemy musieli odpowiedzieć pisemnie. Pamiętaj, że pracownik obsługujący wiadomości mailowe nie ma dostępu do Twoich danych. Nie zweryfikuje opisanej przez Ciebie sytuacji i nie będzie mógł od razu pomóc.

       

      • Pismo

      Wyślij reklamację pisemnie, na adres korespondencyjny banku

       

      mBank S. A.

      Wydział Obsługi Klientów

      Skrytka Pocztowa 2108

      90-959 Łódź 2

       

      Jeśli składasz reklamację pisemnie na adres korespondencyjny banku lub w placówce, powinna ona zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer PESEL i podpis.

       

      • Czat

      Aby złożyć reklamacje musisz się zidentyfikować za pomocą numeru klienta oraz hasła do serwisu transakcyjnego. Po zakończonej rozmowie jej treść możesz pobrać w formacie PDF.

       

  • 2.  

    Kto może zgłosić reklamację?

    • Możesz to zrobić samodzielnie w swoim imieniu.

       

      Jeśli chcesz, żeby inna osoba lub instytucja wspierała Cię w tym procesie i otrzymywała od nas informacje o Tobie i Twoich produktach nie zapomnij o odpowiednim upoważnieniu.

       

      Pamiętaj, że w kontekście przekazywanych informacji obowiązuje nas tajemnica bankowa. 

  • 3.  

    Na co zwrócić uwagę przy składaniu reklamacji?

      • Jeśli to możliwe, złóż reklamację od razu po zdarzeniu.
      • Opisz szczegółowo sytuację, która budzi Twoje zastrzeżenia.
      • Wskaż nieprawidłowości i Twoje oczekiwania wobec banku.


Nie masz jeszcze naszej aplikacji? Pobierz ją za darmo


Pamiętaj, że mBank udostępnia aplikację tylko za pomocą autoryzowanych sklepów – App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Do pobrania oraz aktualizacji aplikacji używaj zawsze tych sklepów, ponieważ znajdujące się tam programy są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, a więc gwarantują Ci bezpieczeństwo. Nigdy nie pobieraj aplikacji z niezaufanych źródeł! Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma systemem operacyjny w wersji minimum Android 7.0 lub iOS 13.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityka prywatności aplikacji mobilnych. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek To nie jest oferta

Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek

Szczegółowe informacje dotyczące przyjmowania i rozpatrywania reklamacji znajdują się w Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/regulamin/