18-19.04.2024 r. nasze oddziały w Warszawie i Białymstoku będą nieczynne. 

 

  •  

    Godziny otwarcia oddziałów

    • Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

      Spotkanie w Gdyni jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z doradcą, bo zespół doradców pracuje stacjonarnie w siedzibie w Gdańsku, ul. Jana z Kolna 11.

  •  

    Porozmawiaj z nami na wideo

    • 1. Jeśli jesteś już naszym klientem - chęć rozmowy online zgłoś swojemu doradcy private banking.

      2. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem - wypełnij wniosek kontaktowy i zgłoś chęć rozmowy wideo w komentarzu.

       

      Zasady bezpiecznych rozmów wideo

      Zależy nam, aby spotkania wideo były dla Ciebie komfortowe i bezpieczne. Oto kilka ważnych wskazówek:

      • ustal termin i temat spotkania wideo z doradcą private banking
      • zaproszenie otrzymasz z adresu kontakt@mbank.pl
      • wiadomość będzie podpisana cyfrowo przez mBank
      • w mailu otrzymasz link do połączenia z nami za pośrednictwem Microsoft Teams
      • udział w spotkaniu nie wymaga instalacji jakiejkolwiek aplikacji czy dodatkowego programu na komputerze. Na urządzeniach mobilnych może być wymagana instalacja aplikacji Microsoft Teams – pobierz ją z autoryzowanego sklepu (Google Play, App Store, AppGallery)
      • dodatkowo przed spotkaniem otrzymasz od nas wiadomość w aplikacji mobilnej i serwisie transakcyjnym ze szczegółami spotkania
      • pamiętaj, podczas rozmowy pracownik nigdy nie poprosi Cię o hasła (np. do logowania w serwisie, telekod, PIN do aplikacji) czy o dane karty płatniczej

      Jeśli masz wątpliwości, czy kontaktuje się z Tobą pracownik mBanku lub czy zaproszenie zostało przesłane przez mBank - nie wykonuj żadnych działań, do których namawia Cię taka osoba oraz nie klikaj w link. Zgłoś takie zdarzenie do swojego doradcy private banking lub skontaktuj się z mLinią.

  •  

    Porozmawiaj z nami telefonicznie

    • Jeśli jesteś już naszym klientem:

      • zadzwoń do swojego doradcy/asystenta
      • wsparcie w bieżącej obsłudze bankowej uzyskasz również na infolinii czynnej 24/h :
        • z aplikacji mobilnej (centrum informacji > kontakt > infolinia)
        • zadzwoń 801 637 666

      Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem:

       

      Opłata za połączenie jest zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.

      Połączenie może być droższe od innych. Operatorzy telefoniczni najczęściej nie obejmują numerów 801 pakietem bezpłatnych minut. Przed połączeniem sprawdź swój plan taryfowy.

Pamiętaj! Nasi pracownicy nigdy nie dzwonią z numerów kontaktowych, które widzisz na tej stronie.

Jeśli ktoś dzwoni do Ciebie z tych numerów - uważaj, to oszustwo. Nie odbieraj takiego połączenia lub rozłącz się. Zgłoś ten fakt do banku.