istotne-obszary.html
Aspekt społeczny lub środowiskowy Aspekty oddziaływania i wskaźniki wg GRI Istotność
Platformy dialogu z klientami G4-26 wysoka
Rzetelne, jasne i przejrzyste komunikowanie produktów* G4-PR1, G4-PR2, G4-PR4, G4-PR5, d. FS16, wysoka
Reklamacje* G4-PR5 wysoka
Ochrona danych klientów* G4-PR8 wysoka
Dostępność usług finansowych FS13, FS14 wysoka
Zaangażowanie w edukację G4-SO1, d. FS16 średnia
Bycie odpowiedzialnym inwestorem w kontekście pośredniego oddziaływania ekonomicznego, środowiskowego i społecznego d. FS1, d. FS2, FS3, d. FS4 wysoka
Kultura organizacji i nastawienie na rozwój G4-EC5 wysoka
Prewencja zachowań nieetycznych G4-SO3, G4-SO4, G4-SO5, G4-SO6, G4-SO7, G4-SO8 wysoka
Własny ślad środowiskowy (energia elektryczna, paliwa, materiały biurowe, gospodarka odpadami)* G4-EN1, G4-EN3, G4- EN5, G4-EN15, G4-EN16, G4-EN18, G4-EN23 średnia
Zarządzanie odpowiedzialnością w łańcuchu dostaw* G4-EN32, G4-LA14, G4- HR10, G4-SO11 wysoka

 

*Aspekty ważne również poza samą spółką, tj. u współpracujących z nią partnerów biznesowych.