Zaloguj się do aplikacji i na pulpicie rozwiń menu przy Twoim imieniu. Wybierz Mobilną autoryzację.
Zaloguj się do aplikacji i na pulpicie rozwiń menu przy Twoim imieniu. Wybierz Mobilną autoryzację.
Twój dostęp do konta jest już aktywny. Możesz zalogować się nowym hasłem.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Możesz ustalić nowe hasło na mLinii, bez konieczności rozmowy z konsultantem.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Jeśli nie pamiętasz identyfikatora, możesz go sprawdzić w aplikacji mobilnej.
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Gotowe, masz już swój identyfikator.
Nie jeśli nie korzystasz z naszej aplikacji mobilnej, odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Połączysz się z botem Markiem, który przełączy Cię do pracownika banku.
Konsultant zada Ci kilka pytań identyfikacyjnych i zamówi dla Ciebie pakiet, w którym znajdziesz swój docelowy identyfikator i tymczasowe hasło do logowania. Musisz użyć obu danych do ponownej aktywacji dostępu przez internet.
Masz już swój identyfikator i aktywny dostęp do konta.
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Połączysz się z botem Markiem, który przełączy Cię do pracownika banku.
Twój dostęp do konta jest już aktywny.
Pobierz aplikację mobilną za darmo z autoryzowanych sklepów – App Store (iOS – Apple), Google Play (Android). Połącz aplikację z kontem.
Masz już swój identyfikator i nowe hasło. Dostęp do Twojego konta jest już aktywny.
Odwiedź najbliższą placówkę (weź ze sobą dokument tożsamości) lub zadzwoń na mLinię (+48 42 6 300 800). Jeśli zdecydujesz się do nas zadzwonić, postępuj zgodnie z instrukcją.
Połączysz się z botem Markiem, który przełączy Cię do pracownika banku.
Masz już swój identyfikator i nowe hasło. Dostęp do Twojego konta jest już aktywny.
Hasło do serwisu transakcyjnego powinno zawierać od 8 do 20 znaków, wśród których powinny znaleźć się duże i małe litery oraz cyfry.
Twoje hasło będzie silne, jeśli użyjesz znaków specjalnych:
1. wykrzyknik !
2. małpka @
3. hash #
4. dolar $
5. ^daszek
6. gwiazdka *
7. nawiasy zwykłe ()
8. podkreślenie _
9. plus +
10. minus -
11. znak równości =
12. apostrof lewy `
13. nawiasy kwadratowe []
14. nawiasy klamrowe {}
15. pałka |
16. średnik ;
17. dwukropek :
18. przecinek ,
19. kropka .
20. ukośnik prawy /
21. znak zapytania ?
22. Spacja