Co zrobić gdy stracisz dowód osobisty

20
.
05
.
2019
Co zrobić gdy stracisz dowód osobisty

Zagubiony lub skradziony dowód osobisty może przysporzyć sporo problemów i przyprawić jego właściciela o prawdziwy zawrót głowy. Jego utrata wiąże się z załatwieniem spraw urzędowych i wyrabianiem nowego dokumentu. To również zagrożenie wykorzystania go przez osoby trzecie. Na Twoje dane może zostać zamówiony np. telefon na abonament czy inna usługa, a nawet zaciągnięty kredyt.



Zobacz jakie wskazówki mają nasi Specjaliści CyberRescue.


Zobacz infografikę.

Pamiętaj!
Utratę/zagubienie dokumentu zgłoś  na policji lub w urzędzie gminy (dowód pojawi się w bazie dokumentów unieważnionych).
Nasi klienci mogą zastrzec dowód również w serwisie transakcyjnym. Sprawdź tutaj.
Tutaj możesz sprawdzić listę banków, w których możesz zastrzec dowód.


Specjaliści CyberRescue monitorują sieć internetową 24h na dobę i na bieżąco informują Cię o zdarzeniach, na które musisz uważać.

Jak możesz włączyć usługę CyberRescue?
To proste. Wypełnij wniosek lub zadzwoń na mLinię.

 

Materiał nie stanowi oferty i ma charakter informacyjny. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na www.mbank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.

Warunkiem zawarcia Umowy jest: 

  1. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz Centrum Bezpieczeństwa informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
  2. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.