Co zrobisz gdy..

 

Ktoś przejął twoje konto na Facebooku czy Instagramie? Nie możesz się na nie zalogować, a tymczasem na koncie ktoś publikuje nie twoje posty?

 

Specjalista CyberRescue:

  •  

    pomoże Ci skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu,

  •  

    przygotuje gotowy wniosek na policję, jeśli poniosłeś stratę i chcesz zgłosić sprawę organom ścigania,

  •  

    podpowie, jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości.

Zostałeś oszukany w sieci? Zrobiłeś zakupy w sklepie internetowym i nie dostałeś przesyłki? Dostałeś maila z ofertą, ale nie jesteś pewien czy skorzystanie z niej jest bezpieczne i chciałbyś sprawdzić uczciwość nadawcy?

 

Specjalista CyberRescue:

  •  

    złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym,

  •  

    dopilnuje, aby Twoją reklamację rozpatrzono terminowo, a Twoje środki wróciły na konto.

Ktoś włamał się na twoją skrzynkę e-mailową? Nie możesz się do niej zalogować?

 

 Specjalista CyberRescue:

  •  

    pomoże Ci odzyskać dostęp do skrzynki e-mail,

  •  

    pokaże jak sprawdzić, jakie szkody wyrządzono i pomoże zlikwidować ich skutki,

  •  

    poinformuje, jak zabezpieczyć komputer i nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości.

Dostałeś dziwny e-mail z załącznikiem i w pośpiechu go otworzyłeś ? Obawiasz się, że mógł on zawierać wirusa i ktoś właśnie kradnie twoje dane?

 

Specjalista CyberRescue:

  •  

    oceni, czy załącznik zawierał złośliwe oprogramowanie,

  •  

    wskaże, jak najłatwiej rozpoznać phishing mailowy,

  •  

    podpowie, jak zabezpieczyć urządzenie i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości

Ktoś ukradł twój telefon lub go zgubiłeś, a ty obawiasz się o swoje dane oraz zdjęcia

 

Specjalista CyberRescue:

  •  

    podpowie, jak zablokować telefon oraz kartę SIM,

  •  

    pomoże zdalnie wykasować dane i zamieścić w telefonie ostrzeżenie o tym, że Ci go skradziono,

  •  

    przygotuje gotowy wniosek na Policję i złoży go w Twoim imieniu.

 

... a to wszystko z CyberRescue za 0 zł

W mBanku zapewniamy bezpieczeństwo twoim finansom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. A co z twoim bezpieczeństwem w Internecie poza bankiem?

 

Złóż wniosek o CyberRescue, jeśli chcesz mieć bezpłatne i całodobowe wsparcie specjalistów, którzy odpowiedzą na twoje pytania i udzielą wsparcia w zakresie bezpiecznego korzystania z Internetu.

 

Usługa dostępna jest tylko dla klientów mBanku.

Prowadzisz firmę? Usługa CyberRescue jest dostępna dla osób fizycznych. Skorzystaj z niej jako osoba prywatna.

 

  •  

     

    Usługę dostarcza CyberRescue Sp. z o.o.

Skontaktujesz się z CyberRescue:

za pomocą

Messengera

telefonicznie

600 112 112

poprzez wiadomość sms:

+48 732 483 112

Najczęściej zadawane pytania

  •  

    Czym jest i czym zajmuje się CyberRescue Sp. z o.o.?

    • CyberRescue Sp. z o.o. to spółka oferująca rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa w sieci. Tworzy ją zespół ekspertów pracujących wcześniej w instytucjach finansowych oraz firmach informatycznych. CyberRescue Sp. z o.o. powstało w 2017 roku w ramach mAkaceleratora, funduszu założonego przez mBank, który inwestuje w nowoczesne technologie.

 
Poznaj inne produkty mBanku

 

Kupujesz w internecie? Zobacz na co zwrócić uwagę

  • wskazówki jak bezpiecznie płacić w internecie
  • podpowiedzi, jakie sprawy załatwisz bez wychodzenia z domu
więcej na temat Kupujesz w internecie? Zobacz na co zwrócić uwagę

To nie jest oferta. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na https://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o. informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.