Usługę dostarcza Centrum Bezpieczeństwa Cyfrowego SA

Twoje bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze. W mBanku zapewniamy je Twoim finansom, dbając o bezpieczny serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Wiemy jednak, że Twoje życie w sieci to dużo więcej niż bank. Korzystasz z wielu stron www, serwisów internetowych czy mediów społecznościowych. Przedstawiamy Ci usługę CyberRescue, która pomoże Ci zadbać o swoje bezpieczeństwo poza bankiem.

 

Z CyberRescue za 0 zł zyskasz wsparcie ekspertów, którzy:
  • podpowiedzą, jak chronić dane w internecie,
  • doradzą, co zrobić, gdy ktoś podszyje się pod Ciebie na jednym z portali lub przejmie Twoje hasło i login,
  • poinformują o zagrożeniach w sieci, na które musisz zwrócić uwagę,
  • pomogą pozbyć się wirusów z Twojego komputera,
  • są do twojej dyspozycji 24 h na dobę,
  • skontaktują się w wygodny dla Ciebie sposób: czat, telefon, mail lub SMS.

Dlaczego warto aktywować usługę CyberRescue?

Ktoś przejął Twoje konto na portalu społecznościowym? Publikuje posty w Twoim imieniu?

Specjalista CyberRescue:

  • pomoże Ci skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu,
  • przygotuje gotowy wniosek na policję, jeśli poniosłeś stratę i chcesz zgłosić sprawę organom ścigania,
  • podpowie, jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości.

Nie otrzymałeś towaru, który kupiłeś w sklepie internetowym?

Specjalista CyberRescue:

  • złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym,
  • dopilnuje, aby Twoją reklamację rozpatrzono terminowo, a Twoje środki wróciły na konto.

Ktoś włamał się na Twoją skrzynkę mailową i wysyła maile w Twoim imieniu?

 Specjalista CyberRescue:

  • pomoże Ci odzyskać dostęp do skrzynki e-mail,
  • sprawdzi jakie szkody wyrządzono i pomoże zlikwidować ich skutki,
  • poinformuje, jak zabezpieczyć komputer i nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości.

Skradziono Ci telefon? Miałeś na nim wrażliwe dane?

Specjalista CyberRescue:

  • podpowie, jak zablokować telefon oraz kartę SIM,
  • pomoże zdalnie wykasować dane i zamieści w telefonie ostrzeżenie o tym, że Ci go skradziono,
  • przygotuje gotowy wniosek na policję i podpowie, jak go złożyć.

Dostałeś podejrzany e-mail i w pośpiechu otworzyłeś załącznik?

Specjalista CyberRescue:

  • sprawdzi, czy na Twoim komputerze nie zainstalowano złośliwego oprogramowania,
  • pomoże usunąć skutki działania szkodliwych aplikacji,
  • podpowie,jak zabezpieczyć urządzenie i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Kontakt z CyberRescue:

 

Specjaliści CyberRescue monitorują sieć internetową 24h na dobę i na bieżąco informują Cię, o zdarzeniach, na które musisz uważać, np.:

  • maile ze złośliwym oprogramowaniem,
  • ataki w celu przechwycenia danych.

Skontaktujesz się z nami:

Najczęściej zadawane pytania

Materiał nie stanowi oferty i ma charakter informacyjny. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na www.mbank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest Centrum Bezpieczeństwa Cyfrowego S.A. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.

Warunkiem zawarcia Umowy jest: 

a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz Centrum Bezpieczeństwa informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;

b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.