Co zrobisz jeśli...

 

ktoś przejmie Twoje konto na Facebooku czy Instagramie? Wyobraź sobie, że nie możesz się na nie zalogować, a na koncie ktoś publikuje nie Twoje posty?

 

Specjalista CyberRescue:

  • pomoże Ci skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu

  • przygotuje gotowy wniosek na policję, jeśli poniesiesz stratę i chcesz zgłosić sprawę organom ścigania

  • podpowie, jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości

Oszukano Cię w sieci? Zakupy zrobione w sklepie internetowym nie dotarły? Ktoś przysłał e-maila z ofertą i nie wiesz, czy możesz z niej bezpiecznie skorzystać? Chcesz sprawdzić uczciwość nadawcy?

 

Specjalista CyberRescue:

  • złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym

  • dopilnuje, aby Twoją reklamację rozpatrzono terminowo, a Twoje pieniądze wróciły na konto

Ktoś włamał się na Twoją skrzynkę e-mailową? Nie możesz się do niej zalogować?

 

 Specjalista CyberRescue:

  • pomoże Ci odzyskać dostęp do skrzynki e-mail

  • pokaże Ci, jak sprawdzić, czy wyrządzono szkody i pomoże zlikwidować ich skutki

  • podpowie, jak zabezpieczyć komputer i nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości

Dotarł dziwny e-mail z załącznikiem i w pośpiechu otwierasz wiadomość? Obawiasz się, że załącznik ma wirusa i ktoś może wykraść Twoje dane?

 

Specjalista CyberRescue:

  • oceni, czy załącznik zawiera złośliwe oprogramowanie

  • wskaże, jak najłatwiej rozpoznać phishing mailowy

  • podpowie, jak zabezpieczyć urządzenie i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości

Ktoś ukradł Twój telefon lub zaginął? Boisz się o swoje dane i zdjęcia?

 

Specjalista CyberRescue:

  • podpowie, jak zablokować telefon oraz kartę SIM

  • pomoże zdalnie wykasować dane i zamieścić w telefonie ostrzeżenie o tym, że Ci go skradziono

  • przygotuje gotowy wniosek na Policję i złoży go w Twoim imieniu

 

... a to wszystko z CyberRescue za 0 zł

Każdego dnia dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. A co z Twoim bezpieczeństwem w internecie poza bankiem?

 

Złóż wniosek o CyberRescue, jeśli chcesz mieć bezpłatne i całodobowe wsparcie specjalistów.  Eksperci dpowiedzą na Twoje pytania i podpowiedzą, jak bezpiecznie korzystać z internetu.

 

Usługa dostępna jest tylko dla klientów mBanku.

Prowadzisz firmę? Usługa CyberRescue jest dostępna dla klientów indywidualnych. Skorzystaj z niej jako osoba prywatna.

 

  •  

    Usługę dostarcza CyberRescue Sp. z o.o.

Z CyberRescue skontaktujesz się :

w Messengerze

telefonicznie

600 112 112

w wiadomości SMS

+48 732 483 112

Pytania i odpowiedzi

  •  

    Czym zajmuje się CyberRescue Sp. z o.o.?

    • CyberRescue Sp. z o.o. to spółka oferująca rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa w sieci. Tworzy ją zespół ekspertów pracujących wcześniej w instytucjach finansowych oraz firmach informatycznych. CyberRescue Sp. z o.o. powstało w 2017 roku w ramach mAkaceleratora. To fundusz założony przez mBank, który inwestuje w nowoczesne technologie.

 
Może Cię zainteresować

 

Kupujesz w internecie? Zobacz:

  • jak bezpiecznie płacić w internecie
  • jakie sprawy załatwisz bez wychodzenia z domu

To nie jest oferta. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na https://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o. informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.