za pomocą
Messengera
Specjalista CyberRescue:
pomoże Ci skompletować i wypełnić potrzebne dokumenty oraz odzyskać dostęp do profilu,
przygotuje gotowy wniosek na policję, jeśli poniosłeś stratę i chcesz zgłosić sprawę organom ścigania,
podpowie, jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości.
Specjalista CyberRescue:
złoży za Ciebie wniosek reklamacyjny w sklepie internetowym,
dopilnuje, aby Twoją reklamację rozpatrzono terminowo, a Twoje środki wróciły na konto.
Specjalista CyberRescue:
pomoże Ci odzyskać dostęp do skrzynki e-mail,
pokaże jak sprawdzić, jakie szkody wyrządzono i pomoże zlikwidować ich skutki,
poinformuje, jak zabezpieczyć komputer i nie dopuścić do takiej sytuacji w przyszłości.
Specjalista CyberRescue:
oceni, czy załącznik zawierał złośliwe oprogramowanie,
wskaże, jak najłatwiej rozpoznać phishing mailowy,
podpowie, jak zabezpieczyć urządzenie i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości
Specjalista CyberRescue:
podpowie, jak zablokować telefon oraz kartę SIM,
pomoże zdalnie wykasować dane i zamieścić w telefonie ostrzeżenie o tym, że Ci go skradziono,
przygotuje gotowy wniosek na Policję i złoży go w Twoim imieniu.
W mBanku zapewniamy bezpieczeństwo twoim finansom w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. A co z twoim bezpieczeństwem w Internecie poza bankiem?
Złóż wniosek o CyberRescue, jeśli chcesz mieć bezpłatne i całodobowe wsparcie specjalistów, którzy odpowiedzą na twoje pytania i udzielą wsparcia w zakresie bezpiecznego korzystania z Internetu.
Usługa dostępna jest tylko dla klientów mBanku.
Prowadzisz firmę? Usługa CyberRescue jest dostępna dla osób fizycznych. Skorzystaj z niej jako osoba prywatna.
Usługę dostarcza CyberRescue Sp. z o.o.
za pomocą
Messengera
mailowo:
telefonicznie
poprzez wiadomość sms:
+48 732 483 112
To proste. Wypełnij wniosek lub zadzwoń na mLinię.
Usługa CyberRecue jest dostępna tylko dla klientów mBanku. Usługa CyberRescue jest na zawsze bezpłatna.
Wybierz najbardziej wygodny dla Ciebie kanał komunikacji: telefon, Messenger, SMS, mail.
Tak, będziesz mógł skorzystać z usługi, ale jako osoba prywatna. Usługa CyberRescue jest dostępna dla osób fizycznych.
CyberRescue Sp. z o.o. to spółka oferująca rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa w sieci. Tworzy ją zespół ekspertów pracujących wcześniej w instytucjach finansowych oraz firmach informatycznych. CyberRescue Sp. z o.o. powstało w 2017 roku w ramach mAkaceleratora, funduszu założonego przez mBank, który inwestuje w nowoczesne technologie.
mBank zapewnia bezpieczeństwo Twoich finansów w serwisie transakcyjnym i aplikacji mobilnej. CyberRescue Sp. z o.o. stworzyło swoją usługę, by troszczyć się o Twoje bezpieczeństwo na stronach www, portalach, sklepach internetowych itp. Dlatego to z nimi podpisujesz umowę.
Kupujesz w internecie? Zobacz na co zwrócić uwagę
To nie jest oferta. Szczegóły dotyczące usługi CyberRescue zawiera „Regulamin świadczenia usługi CyberRescue” dostępny na https://www.mBank.pl/pdf/ind/uslugi/regulamin-swiadczenia-uslugi-cyberrescue.pdf. Podmiotem świadczącym Usługę CyberRescue jest CyberRescue Sp. z o.o.. z siedzibą w Warszawie. W celu zawarcia Umowy konieczne są akceptacja i złożenie Wniosku za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Banku lub w drodze telefonicznej za pośrednictwem Banku. W celu zawarcia i wykonania Umowy niezbędne jest podanie przez Klienta danych w zakresie określonym w Polityce Prywatności.
Warunkiem zawarcia Umowy jest:
a. akceptacja wymaganych przez Bank oświadczeń Klienta oraz wyrażenie przez Klienta zgody na ujawnienie przez Bank na rzecz CyberRescue Sp. z o.o. informacji o Kliencie, w tym również informacji objętych tajemnicą bankową;
b. zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacja.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek.
Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, objętych tym materiałem, znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek