Karty - pytania i odpowiedzi

  •  

    Jak zastrzec kartę do konta?

    • Możesz to zrobić na 4 sposoby:

      • Ścieżka do nowego serwisu transakcyjnego: Finanse, Karty, Wybierz kartę, która Cię interesuje, Zastrzeż
      • zaloguj się do aplikacji, wybierz Finanse > Karty > Szczegóły karty debetowej >Zablokuj kartę. Zaznacz powód zastrzeżenia karty i kliknij Zastrzeż kartę. Po zastrzeżeniu od razu możesz zamówić nową kartę.
      • w najbliższej placówce
      • na mLinii (801 300 800) – na klawiaturze w trybie tonowym wybierz „3” (nawet w razie kolejki połączenie następuje bez dodatkowego oczekiwania)

      Zastrzeżenie karty jest bezpłatne i nie można go cofnąć. Pamiętaj, że nie skorzystasz ponownie z zastrzeżonej karty.

  •  

    Czy mogę zamówić dwie karty do tego samego konta?

    • Możesz mieć trzy różne karty do tego samego konta, ale jednorazowo zamówisz tylko jedną kartę. Zrobisz to na 3 sposoby:

      • wejdź na stronę kart i zamów kartę;
      • Nowy serwis transakcyjny: Finanse, Karta, Szukasz czegoś innego? Karta do rachunku, Złóż wniosek
      • zaloguj się do aplikacji, wybierz Finanse > Karty > Karty debetowe i zamów nową kartę.
  •  

    Jaka jest moja odpowiedzialność jeśli stracę kartę?

    • Jeśli stracisz kartę, jak najszybciej ją zastrzeż. Do tego czasu odpowiadasz za płatności zgubioną lub skradzioną kartą do równowartości 150 euro w złotówkach. Wartość ustalamy na podstawie średniego kursu ogłaszanego przez NBP w dniu zrobienia płatności.  

      Jeśli ubezpieczyłeś swoją kartę (Pakiet bezpieczna karta), Twój ubezpieczyciel zwróci Ci pieniądze (do 150 euro) zgodnie z warunkami ubezpieczenia.

  •  

    Ile mogę jednorazowo wypłacić z bankomatu?

    • Maksymalne kwoty, które możesz wypłacić jednorazowo zależą od sieci bankomatów.
      Obecnie są to:

      • Euronet (w zależności od typu bankomatu) 2 900 zł lub 3 900 zł
      • Planet Cash 3000 zł
      • BZ WBK 6 000 zł.

      Jeśli chcesz wypłacić większą kwotę, to potrzebujesz kilku częściowych wypłat.
      Przed wypłatą sprawdź swoje ustawienia dziennych limitów. Najszybciej zrobisz to w aplikacji, w szczegółach karty.

  •  

    W jaki sposób można ustalić PIN do karty debetowej?

    • PIN można zdefiniować oraz zmienić za pośrednictwem serwisu transakcyjnego lub dzwoniąc na mLinię 801 300 800. W celu dokonania zmiany numeru PIN w systemie, należy wykonać następujące czynności:
      zalogować się do systemu internetowego > z lewego menu wybrać link „KARTY” > wybrać z listy odpowiednią kartę > z lewego menu wybrać link „PARAMETRY” > wybrać link „Ustal PIN” > podać nowy PIN a następnie potwierdzić go wpisując ponownie numer> zatwierdzić operację hasłem smsowym lub wskazanym z listy haseł jednorazowych.

  •  

    Jak mam aktywować swoją kartę do konta?

    • Kartę aktywujesz na trzy sposoby:

      • Nowy serwis transakcyjny: Finanse, Karta, Wybierz kartę, która Cię interesuje, Aktywuj
      • zaloguj się do aplikacji, wybierz Finanse > Karty > Karty debetowe > Karta Do Aktywacji. Po wejściu w szczegóły karty, kliknij Aktywuj Kartę.
      • zadzwoń na mLinię i aktywuj kartę w serwisie automatycznym lub w trakcie rozmowy z konsultantem.