mBank w liczbach

bank w Polsce pod względem wielkości aktywów

aktywnych użytkowników bankowości mobilnej

klientów bankowości detalicznej

klientów bankowości korporacyjnej

pracowników

mBank. Ikona mobilności dla wszystkich grup klientów

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

 

 

 

Oferta indywidualna

Logo podstawowe mBanku S.A.

 

 

Oferta premium

 

 

Private Banking

 

 

Firmy

 

 

MSP i korporacje

 

 

Dla młodych

Strategia Grupy mBanku na lata 2020-2023

W strategii na lata 2020-2023 pt. „Rośniemy z klientami i dzięki nim”, skoncentrujemy się na 4 obszarach, odpowiadających kluczowym komponentom naszego modelu biznesowego:

 

Wartości Grupy mBanku

Rozumiemy potrzeby klientów oraz dostarczamy im rozwiązania najwyższej jakości, co możliwe jest dzięki współpracy i budowaniu z nimi dobrych relacji.

Jesteśmy otwarci na zmiany i innowacyjni oraz poszukujemy rozwiązań odważnie wyprzedzających trendy.

Propagujemy prostą i zrozumiałą komunikację z klientem. Tym samym szanujemy czas naszych klientów.

Dążymy do realizacji celów, dzięki czemu przyczyniamy się do rozwoju organizacji i kreowania wartości dla interesantów.

Kładziemy nacisk na wiedzę i kompetencje, co odzwierciedla się w profesjonalnym podejściu do pracy oraz stałym poszukiwaniu możliwości rozwoju.

Co nas wyróżnia

 

Wiodąca bankowość mobilna dla klientów detalicznych

  • Najwyższy udział użytkowników mobilnych wśród aktywnych klientów
więcej na temat Wiodąca bankowość mobilna dla klientów detalicznych
 

Najwyższej klasy oferta bankowości cyfrowej dla firm

  • Szeroki zakres cyfrowych usług dostępnych przez mBank CompanyNet i mBank CompanyMobile
więcej na temat Najwyższej klasy oferta bankowości cyfrowej dla firm
 

Rozwój nowoczesnych rozwiązań dla segmentu e-commerce

  • Unikalna bramka płatnicza Paynow, wsparcie firm w rozwoju biznesu w Internecie
więcej na temat Rozwój nowoczesnych rozwiązań dla segmentu e-commerce
 

Koncentracja na zrównoważonej i odpowiedzialnej bankowości

  • Limit na finansowanie OZE w wysokości 4 mld zł, współpraca z Fundacją WOŚP
więcej na temat Koncentracja na zrównoważonej i odpowiedzialnej bankowości
 

Doskonała efektywność operacyjna i silna pozycja kapitałowa

  • Sprawność działania i silne fundamenty biznesowe podstawą solidnych wyników
więcej na temat Doskonała efektywność operacyjna i silna pozycja kapitałowa
 

Atrakcyjna struktura demograficzna klientów

  • Wysoki potencjał dochodowy bazy klientowskiej wynikający z profilu demograficznego
zobacz na grafice Atrakcyjna struktura demograficzna klientów

Historia Grupy mBanku

  • mBank udostępnia Apple Pay dla klientów firmowych
  • Fundusze zagraniczne dla inwestorów dostępne w ofercie mBanku
  • Powstaje aplikacja mobilna do konta Junior
  • mBank utworzył: własne TFI, fundusz „m jak malarstwo” oraz uruchomił kampanię społeczną Cyfrowe Rewolucje, która pomaga firmom rozwinąć skrzydła w e-commerce
  • mBank podwaja limit finansowania OZE i przeznacza na ten cel 4 mld zł
  • Wieża mBank przy Prostej 18 – mBank zmienia adres po 22 latach
  • mBank umożliwia założenie konta na selfie, otwarcie hipoteki zdalnie oraz zdalne otwieranie konta klientom firmowym i korporacyjnym
  • mLeasing uruchamia sprzedaż aut online i podpisanie umowy przez Skype
  • Zmiana zasad kredytowania branży górniczej oraz energetyki węglowej - mBank ogranicza finansowanie węgla i stawia na OZE
  • mBank udostępnia faktoring dla klientów prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Decyzja o przyznaniu limitu do 50 tys. zł jest wydawana on-line w ciągu 5 minut.
  • mBank jako pierwszy udostępnia sprzedaż ubezpieczenia na życie przez aplikację mobilną
  • mBank partnerem 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
  • Powołanie spółki mElements, specjalizującej się w innowacyjnych rozwiązaniach z zakresu banking API
  • Powstaje mAccelerator, pierwszy i największy fundusz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którego celem jest rozwój i komercjalizacja najnowocześniejszych technologii
  • Sprzedaż licencji na mobilny i internetowy serwis w ramach projektu mBox
  • Spółki zależne mBanku - Dom Maklerski mBanku oraz mWealth Management zostały włączone w struktury organizacyjne banku
  • Świadcząca usługi doradztwa finansowego spółka Aspiro zmienia nazwę na mFinanse
  • Rozpoczęcie długoterminowej współpracy z Grupą AXA
  • Klienci dawnego MultiBanku i Private Bankingu zyskali dostęp do serwis transakcyjnego mBanku. Był to ostatni etap integracji marek pod wspólnym szyldem mBanku
  • Rozpoczęcie współpracy z Orange – powstaje mobilny bank detaliczny Orange Finanse
  • mBank wprowadza nowy format placówek i inwestuje w zmienioną sieć sprzedaży. Startuje z projektem lekkich ultra-nowoczesnych placówek bankowych w centrach handlowych
  • Start Nowego mBanku – gruntownie zmodernizowanej platformy transakcyjnej
  • mBank ukazuje się w nowej odsłonie wizualnej
  • Wszystkie marki Grupy BRE pod szyldem mBanku – unifikacja marek i rebranding wszystkich jednostek grupy; MultiBank, BRE Bank i BRE Private Banking działają pod nową nazwą – mBank
  • mBank we współpracy z operatorami telefonii komórkowej wprowadza usługę płatności mobilnych w technologii zbliżeniowej NFC
  • W MultiBanku uruchomiona zostaje mobilna wersja serwisu transakcyjnego na urządzenie z systemem IOS i Android
  • Uruchomienie w mBanku mobilnej wersji serwisu transakcyjnego na urządzenie z systemem IOS i Android
    2007
  • mBank rozszerza działalność na Czechy i Słowację
  • Zaczyna działać iBRE – system bankowości internetowej dla firm
  • Powstanie MultiBanku, drugiego detalicznego ramienia BRE Banku
  • Uruchomienie mBanku - pierwszego internetowego banku w Polsce – w zaledwie sto dni
  • Przejęcie i fuzja z Polskim Bankiem Rozwoju SA – pierwsze w historii polskiego rynku kapitałowego przejęcie dokonane w drodze publicznego wezwania do sprzedaży
  • Wprowadzenie oferty private banking – bankowości prywatnej skierowanej do klientów o wysokim i stabilnym potencjale finansowym, których potrzeby wykraczają poza codzienne ramy obsługi bankowej
  • Debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie
  • Przyznanie linii kredytowych przez Bank Światowy i IFC. BRE Bank zostaje członkiem międzynarodowego systemu rozliczeniowego SWIFT
  • Powołanie Banku Rozwoju Eksportu. Uruchomiona w tym roku sprzedaż akcji banku w ofercie publicznej była pierwszą od okresu przedwojennego w Polsce

Odwiedź nasze profile w mediach społecznościowych