Dlaczego warto

  • 0% prowizji od transakcji z Paynow przez 30 dni
  • gwarancja ceny
    0,75% prowizji do końca 2023 roku
    0,85% prowizji do końca 2024 roku
  • Twoi klienci zapłacą tak, jak im wygodnie – BLIKIEM, kartą płatniczą, przelewem online
  • pomoc specjalistów przy integracji bramki ze sklepem i w trakcie jej użytkowania
  • wszystko związane z bramką sprawdzisz po zalogowaniu się na konto firmowe – wystarczy jeden login i hasło

Oblicz, ile zyskasz z bramką płatniczą Paynow w Twoim e-sklepie

Im szybciej skorzystasz z promocji, tym dłużej korzystasz z gwarancji na niezmienność prowizji!

 

Twój e-sklep generuje ponad 100 tys. zł obrotu miesięcznie? Możesz indywidulanie dopasować prowizję Paynow do swojej firmy. Wypełnij wniosek kontaktowy, a w ciągu kilku dni skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.

Zobacz, jak prosto Twoi klienci zapłacą z Paynow

Zarządzanie Paynow przez logowanie do konta firmowego

Wystarczy, że zalogujesz się do konta firmowego i masz:

  • dostęp do historii transakcji i wypłaty środków,

  • możliwość zwrotu pieniędzy na konto kupującego,

  • szybkie i proste dodanie kolejnego sklepu do bramki Paynow

Integracja z Paynow

Zadbaliśmy o to, aby integracja z systemem płatności online była łatwa i szybka.

Integracja z REST API - przejdź do dokumentacji

 

Nie masz konta firmowego?

Do korzystania z bramki płatniczej Paynow konieczne jest posiadanie konta firmowego w mBanku. Otwórz najlepsze konto w rankingach i oszczędź nawet 1 700 zł przez 2 lata z gwarancją braku opłat za prowadzenie konta firmowego i najważniejsze usługi:

  • otwarcie i prowadzenie konta

  • internetowe przelewy krajowe w PLN

  • karta debetowa (dotyczy kart Mastercard Debit Business, Visa Business Debit, Mastercard Business WOŚP i Mastercard Business WOŚP Mobilna)

  • bankomaty mBanku Planet Cash Euronet, Santander

  • wpłatomaty mBanku, Planet Cash, Cashline, Euronet

Dodatkowo możesz

  •  

    skorzystać z programu mOrganizer do prowadzenia finansów firmy za 0 zł przez jeden miesiąc. x

    • Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą z uproszczoną formą księgowości i skorzystasz z mOrganizera finansów na wniosku promocyjnym o otwarcie rachunku. Po tym okresie nadal możesz korzystać z darmowego fakturowania.

      • wystawisz faktury, a mOrganizer przypilnuje płatności i wyśle przypomnienia do Twoich klientów
      • zrobisz zdjęcie faktur kosztowych, a system odczyta z nich dane i przygotuje przelew do zatwierdzenia
      • zdalnie przekażesz faktury swojej księgowej i zachowasz skany w e-archiwum
      • system automatycznie połączy faktury z płatnościami i będziesz na bieżąco wiedzieć co należy zapłacić
      • zaoszczędzisz dzięki prowadzeniu księgowości samodzielnie – system automatycznie zaksięguje i obliczy podatki

      otworzyć do 5 rachunków pomocniczych mBiznes Konto Pomocnicze z warunkami obowiązującymi przez 2 lata:

      • 0 zł za prowadzenie konta
      • pakiet 10 darmowych przelewów internetowych w PLN (ELIXIR) miesięcznie
      • dobrać jedną kartę debetową do wyboru Mastercard Debit Business, Visa Business Debit, Mastercard Business WOŚP lub Mastercard Business WOŚP Mobilna za 0 zł na 2 lata do każdego rachunku pomocniczego otworzonego w promocji

      otworzyć rachunki walutowe mBiznes konto walutowe dla firm w walucie EUR i/lub USD za 0 zł za prowadzenie przez 2 lata:

      • dobrać jedną kartę walutową do każdego rachunku walutowego otworzonego w promocji w zależności od waluty rachunku Visa Business USD lub Visa Business EUR za 0 zł na okres ważności karty

       

      Zamówić terminal płatniczy do przyjmowania płatności od klientów swojej firmy - standardowy terminal Planet Pay lub aplikację płatniczą Planet Pay POSapp:

      • 0 zł abonamentu przez 24 miesiące
      • 0 zł za instalację terminala
      • 0% prowizji od transakcji kartami Visa i Mastercard do 100 tys. zł obrotu w ciągu 12 miesięcy, przy spełnieniu warunków przystąpienia do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego (sprawdź szczegółowe zasady i warunki Program na www.polskabezgotowkowa.pl)

Może Cię zainteresować

 

Zarabiaj na polecaniu bramki Paynow

  • sprawdź nasz program partnerski


Najczęściej zadawane pytania

  •  

    Jak uruchomić bramkę płatności Paynow w swoim sklepie?

    • Zaloguj się na konto firmowe. Wejdź w zakładkę Mój biznes > Paynow > Płatności. Uzupełnij wniosek online i zaakceptuj umowę. Twoja strona trafi do weryfikacji, a następnie otrzymasz mailowo informacje, jak zintegrować Twój sklep z bramką płatności.

  •  

    Czy mogę zrobić zwrot płatności?

    • Tak, zwrotu płatności do kupującego możesz zrobić bezpośrednio z serwisu transakcyjnego. Wejdź w szczegóły wybranej płatności i zleć zwrot środków.

  •  

    Jakie platformy sklepowe są przez obsługiwane przez Paynow?

    • Udostępniamy wtyczki dla platform: Prestashop, WooCommerce, OpenCart oraz Magento. Dostępna jest również możliwość automatycznej integracji z platformami sklepowymi, Redcart, Sky-shop, shopGold i Sote, Sellingo. Możesz też połączyć się przez API Paynow https://docs.paynow.pl/.

  •  

    Czy z Paynow mogę przyjmować płatności w innych walutach niż PLN?

    • Tak, możesz przyjmować płatności w walutach: EUR, USD i GBP.

      Zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz panel Paynow > ustawienia > sklepy > płatność w walucie obcej.

      Następnie kliknij kontakt i poczekaj na wiadomość e-mail od specjalisty.

      Jak dostaniesz potwierdzenie, to pieniądze w wybranej walucie będą zasilały odpowiednie konto walutowe.

      Za płatności kartą w walutach USD, EUR, GBP pobieramy prowizję:

      • USD – 2,40%
      • EUR – 1,95%
      • GBP – 1,95%

Przydatne dokumenty

Konto firmowe

To nie jest oferta. Szczegółowe warunki i opłaty związane z mBiznes kontem Standard i Promocją „Konto z terminalem za 0 zł przez 2 lata” są określone odpowiednio w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bieżących dla firm, Regulaminie obsługi klientów, Regulaminie przyjmowania i rozpatrywania reklamacji w ramach bankowości detalicznej w mBanku S.A., Regulaminie serwisu CashDirector dostępnym w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK, Regulaminie wydawania i używania debetowych kart płatniczych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie do Umowy na świadczenie usług przyjmowania płatności w terminalu Planet Pay przy użyciu instrumentów płatniczych, Regulaminie do Umowy świadczenia usług przyjmowania płatności w Aplikacji Płatniczej POSapp, Taryfie prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A., Regulaminie Promocji „Konto z terminalem za 0 zł przez 2 lata”.
Promocja trwa od 01.02.2023 r. do 31.03.2023 r. włącznie i jest skierowana do przedsiębiorców, przez których rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółek cywilnych, spółki jawne, partnerskie, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w organizacji, spółki komandytowe, fundacje, stowarzyszenia rejestrowe, stowarzyszenia zwykłe, spółdzielnie, wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe, kościoły, parafie, związki wyznaniowe, szkoły niepubliczne, przedszkola publiczne, przedszkola niepubliczne prowadzone przez osobę fizyczną, publiczne jednostki oświatowe, którzy osiągają przychody ze sprzedaży nie większe niż 10 000 000 zł w ciągu roku, zwanych dalej Uczestnikami promocji, którzy spełnią łącznie następujące warunki:
a) w czasie trwania okresu promocji zawnioskują o otwarcie i prowadzenie Rachunku bieżącego mBiznes konto Standard, zwanego dalej Rachunkiem bieżącym, na stronie internetowej www.mBank.pl lub na stronach naszych partnerów, w placówce mBanku lub mFinanse, na mLinii (801 300 800 lub +48 42 6300 800), w Biurach Rachunkowych sieci OSCBR będących przedstawicielami CashDirector, na stronach partnerów CashDirector wymienionych na stronie www.superksiegowa.pl, u konsultantów Biura Obsługi Klientów, a także u konsultantów serwisu Superksięgowa.pl pod numerem telefonu +48 22 100 46 70.
b) w czasie trwania okresu promocji zawrą z bankiem umowę o prowadzenie Rachunku bieżącego.
Z promocji wyłączeni są przedsiębiorcy, którzy mają jakikolwiek rachunek w mBanku dla danego numeru NIP.
Uczestnik promocji, który spełnił powyższe warunki, otrzyma do nowo otwartego Rachunku bieżącego mBiznes konto Standard:
1. na okres 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy o prowadzenie Rachunku bieżącego:
a) prowadzenie Rachunku bieżącego za 0 zł
b) nielimitowany pakiet darmowych przelewów internetowych w PLN (ELIXIR)  z Rachunku bieżącego
c) nielimitowany pakiet darmowych przelewów internetowych w EUR (SEPA)  do krajów Unii Europejskiej oraz Islandii, Norwegii, Lichtensteinu i Szwajcarii z Rachunku bieżącego
d) 0 zł opłaty miesięcznej za pierwszą kartę debetową wydaną do Rachunku bieżącego, do wyboru karty Mastercard Debit Business, Visa Business Debit, Mastercard Business WOŚP i Mastercard Business WOŚP Mobilna. 0 zł miesięcznej opłaty odnosi się do wydania karty i do jej użytkowania
e) 0 zł prowizji za wypłaty w PLN z bankomatów mBanku, Planet Cash, Euronet, Santander Bank Polska S.A. na terenie Polski, niezależnie od wypłacanej kwoty
f) 0 zł prowizji za wpłaty w PLN we wpłatomatach mBanku, Planet Cash, Cashline, Euronet na terenie Polski
2. możliwość skorzystania z mOrganizera finansów za 0 zł na okres 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy o prowadzenie Rachunku bieżącego
3. możliwość otwarcia do Rachunku bieżącego objętego promocją do 5 rachunków pomocniczych mBiznes Konto Pomocnicze z poniższymi warunkami obowiązującymi przez 24 miesiące od otwarcia rachunków pomocniczych:
a) prowadzenie rachunku za 0 zł
b) pakiet 10 darmowych przelewów internetowych w PLN (ELIXIR) miesięcznie dla każdego z tych rachunków
c) możliwość dobrania do każdego rachunku pomocniczego otwartego w promocji jednej karty debetowej do wyboru: Mastercard Debit Business, Visa Business Debit, Mastercard Business WOŚP lub Mastercard Business WOŚP Mobilna za 0 zł na 24 msc.
4. możliwość otwarcia rachunku walutowego mBiznes konto walutowe dla firm w walucie EUR i/lub USD  z poniższymi warunkami obowiązującymi przez 24 miesiące od dnia zawarcia umowy o prowadzenie rachunku walutowego:
a) 0 zł za prowadzenie rachunku walutowego
b) możliwość dobrania do mBiznes konta walutowego, w zależności od waluty rachunku, jednej karty walutowej Visa Business USD lub Visa Business EUR za 0 zł na okres ważności karty. Do każdego konta walutowego można dobrać tylko jedną kartę walutową w promocji.
5. możliwość zamówienia terminala płatniczego, przez który rozumie się standardowy terminal PlanetPay oraz aplikację płatniczą PlanetPay POSapp, na następujących warunkach:
a) w przypadku spełnienia warunków przystąpienia do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego, którego szczegółowe zasady i warunki są dostępne pod adresem www.polskabezgotowkowa.pl:
• abonament terminala płatniczego 0 zł przez 24 miesiące
• 0 zł za instalację terminala
• z prowizją 0% od transakcji kartami Visa i Mastercard do 100 tys. zł obrotu w ciągu 12 miesięcy
b) jeśli nie spełniasz warunków przystąpienia do Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego:
• abonament terminala płatniczego 0 zł przez 24 miesiące
• 0 zł za instalację terminala.
Po zakończeniu okresów promocyjnych wszystkie opłaty i prowizje będą pobierane zgodnie z Taryfą prowizji i opłat dla Rachunku bieżącego mBiznes konto Standard, Regulaminem serwisu CashDirector dostępnym w ramach systemu transakcyjnego mBank S.A., w pakietach: Fakturowanie, mOrganizer finansów, mKsięgowość Komfort, mKsięgowość Premium oraz mKsięgowość Start PK, mKsięgowość Komfort PK, mKsięgowość Premium PK za mOrganizer finansów, Warunkami Handlowymi, które będą zawarte w umowie na świadczenie usług przyjmowania płatności w terminalu Planet Pay dla terminalu Planet Pay, Warunkami Handlowymi, które będą zawarte w umowie na świadczenie usług przyjmowania płatności w Aplikacji Płatniczej POSapp dla w Aplikacji Płatniczej POSapp.
Warunki Promocji „Konto z terminalem za 0zł przez 2 lata” dotyczą tylko Rachunku bieżącego objętego promocją. W przypadku zmiany typu Rachunku bieżącego, wnioskowania o dodatkowe produkty, np. kredyt w rachunku bieżącym, dopuszczalne saldo debetowe lub zmianę taryfy Rachunku bieżącego, Uczestnik Promocji utraci te warunki.
Lista najważniejszych usług została opracowana na podstawie badania zrealizowanego przez firmę Ipsos Sp. z o.o. na zlecenie mBanku S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie marzec–kwiecień 2015 r. metodologią CAPI na próbie 1016 przedsiębiorców. CAPI to metoda badawcza polegająca na przeprowadzeniu wywiadu z respondentem przy użyciu urządzeń mobilnych (np. laptop, tablet), na których zapisywane są udzielone odpowiedzi.
Oszczędność do 1700 zł - kwota 1700 zł możliwa do oszczędzenia w ciągu 24 miesięcy została wyliczona na podstawie analizy aktywności klientów, którzy otworzyli i aktywnie korzystali z mBiznes konta Standard w okresie od 1.01.2022 r. do 31.08.2022 r. Kwota wynika z niepobierania przez bank opłat za: prowadzenie konta firmowego i korzystanie z karty, przelewy wewnętrzne poza rachunkami własnymi, przelewy zewnętrznie, bankomaty, wpłatomaty oraz korzystanie z dodatkowego rachunku pomocniczego i walutowego przez cały czas trwania promocji.

 

To nie jest oferta. Do promocji „Więcej możliwości z Paynow” można przystąpić od 20.02.2023 r. do 20.07.2023 r. Promocja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, przez których w regulaminie rozumie się osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólników spółki cywilnej, spółkę jawną, spółkę partnerską, spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, spółkę komandytową, fundację, stowarzyszenie rejestrowe, którzy spełnią następujące warunki:
1. posiadają otwarty rachunek dla firm w mBanku S.A.
2. w okresie trwania promocji złożą wniosek o usługę Integratora Płatności Paynow dla firm za pośrednictwem strony internetowej www.mBank.pl, na stronach Partnerów Banku, w placówkach mBanku lub mFinanse, na mLinii (+48 42 6300 800 lub 783 300 800), w Serwisie transakcyjnym, w aplikacji mobilnej.
3. zawrą z bankiem umowę o świadczenie usługi Integratora Płatności Paynow dla firm,
4. sklep prowadzony przez Uczestnika promocji zostanie pozytywnie zweryfikowany z regulaminem usługi Integratora Paynow dla firm oraz z listą towarów i usług zakazanych, które nie mogą być przedmiotem transakcji wykonywanych za pomocą bramki płatniczej Paynow.
Przez przystąpienie do promocji rozumiemy pozytywne zweryfikowanie sklepu pod względem regulaminu usługi Integratora Płatności Paynow dla firm.
Uczestnik promocji, który spełnił ww. warunki otrzyma promocyjne warunki cenowe:
- 0% prowizji od transakcji kartą, BLIKIEM oraz pay-by-linkiem zrealizowanej w sklepie internetowym przez 30 dni od dnia pozytywnego zakończenia weryfikacji sklepu.
- gwarancję niezmienności prowizji od transakcji kartą, BLIKIEM oraz pay-by-linkiem zrealizowanej w sklepie internetowym wynoszącej: 0,75% po 30 dniach od dnia pozytywnego zakończenia weryfikacji sklepu do 31.12.2023 r., 0,85% od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
Promocja nie obejmuje klientów, którzy przystąpią do negocjacji cenowych oraz nie obejmuje transakcji realizowanych na konto walutowe. Po zakończeniu promocji, czyli od 1.01.2025 r., będą obowiązywały opłaty zgodne z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla firm w ramach bankowości detalicznej mBank S.A. dla usługi Paynow.
Szczegółowe informacje dotyczące promocji znajdują się w Regulaminie promocji ,, Więcej możliwości z Paynow”, który znajduje się na www.mBank.pl/paynow. Szczegółowe warunki dotyczące usługi Paynow znajdują się w „Regulaminie usługi Integratora Płatności Paynow dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A.”, który znajdziesz na www.mBank.pl/paynow i na www.paynow.pl.
Klient może korzystać z usługi Paynow, jeśli spełni następujące warunki:
1. ma aktywny rachunek bieżący w banku,
2. ma do niego dostęp za pośrednictwem serwisu transakcyjnego,
3. jest właścicielem sklepu sprzedającego towary i usługi przez internet,
4. złoży wniosek o uruchomienie usługi Integrator Płatności Paynow,
5. zawrze umowę o świadczenie usługi Integrator Płatności Paynow dla firm oraz
6. dokona pozytywnej implementacji Integratora do swojego sklepu internetowego w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.