PowrótKliknij, żeby powrócić na stronę główną forum

100 zł do Biedronki za konto w Nest Banku


W nescie nie wiedzieli, ale dowiedziałem się na infolinii biedronka - tak że podzielę się, bo może komuś się przyda - choć zaznaczam, że jeszcze nie testowałem, na razie tylko miła pani przeczytała mi instrukcję dla kasjera.
Więc powinni robić tak:
- skanują produkty,
- po zeskanowaniu ostatniego wpisują na klawiaturze ten 13-cyfrowy kod,
- i naciskają przycisk PLU.
Podobno powinno zadziałać, zobaczymy.


A za kasą nie każą usiąść? :-D
Taki rodzaj samoobsługi...


O, żeby za kasą usiąść to nie tak prosto, trzeba mieć przeszkolenie, książeczkę sanepidu itp.
Ale cóż, tak to jest jak się chce być pionierem, trzeba przecierać szlak (i tak lepsze to niż pierwsze przetunelowywanie samochodu przez ścianę w danym miejscu - daje się, choć ciężko, ale za to zostaje tunel dla następnych ;)
Bardzo jestem ciekawy, jak duży popłoch będą wzbudzać znikające kwoty do zapłaty...

Choć swoją drogą, SMO, gdyby w dronku były kasy samoobsługowe, to by się to pewnie dało zrealizować. Nie wiem, czy to nie autosugestia, ale chyba o takim sklepie gdzieś czytałem, że testują. Kart też kiedy nie było, więc może i inne dobre pomysły skopiują.


Do czego to doszło, że banki dają pieniądze tylko po to, aby zakładać u nich konta bankowe :)
A mówią, że konkurencja wśród polskich banków nie jest jakaś mocno widoczna, prokonsumencka.
Zobaczcie chcoiażby na tą ofertę od Nest Banku: http://www.zyciepabianic....
W której to daja premię za założenie konta.


Dziś się udało zapłacić tym kodem :)
Pani zbytnio nie struchlała, bo pamiętała jakąś akcję z podobnymi kodami dawanymi podobno przez PZU, kod wklepała wg moich instrukcji, puknęła w PLU i się magicznie zapłaciło.
I nawet dostałem papierek, na którym mam napisane, ile jeszcze z tej stówki zostało - tak że to prawda, że jest wielokrotnego użytku. Ciekawe, co się stanie, jak ostatnie zakupy będą większe niż pozostała suma - podobno wtedy można dopłacać w inny sposób.
Przy okazji okazało się, że kod ważny jest rok - data ważności 09/2018.
Jedno jest niespójne - w jednej linijce jest podany numer karty/kuponu z wykropkowaniem, tzn. "123* **** *012 3" - a w następnej już w pełnym brzmieniu 1234567890123.
Cóż, przynajmniej mogę nosić papierek i nie będę musiał nikomu dawać telefonu.


Dostałem dziś z nesta poleconym odpowiedź na reklamację - z przeprosinami (ale nie napisali, dlaczego się spóźnili, jedynie, że ich wina) i pendrivem "w nagrodę". Pendrive śmieszny, w drewnianej obudowie z magnetyczną zatyczką, a całość jeszcze w drewnianej skrzyneczce, też zamykanej na magnes. Ale tylko 8GB. Wszystko w kopercie, więc list się pogniótł...