•  

    Jak odblokować dostęp do serwisu transakcyjnego?

    • 1. Odblokuj dostęp do serwisu samodzielnie przez internet

      Na ekranie logowania kliknij Odblokuj dostęp. Wpisz numer PESEL, nazwisko panieńskie matki i identyfikator. Otrzymasz od nas dane do odblokowania. Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
      Nie pamiętasz identyfikatora? Odblokuj dostęp w aplikacji mobilnej.

      2.  Odblokuj dostęp do serwisu w aplikacji mobilnej
      Zaloguj się do aplikacji mobilnej (PIN-em lub TouchID), wybierz Ustawienia>Bezpieczeństwo> Dostęp do mBanku. Kliknij Aktywuj przy kanale dostępu Internet. Otrzymasz wiadomości z danymi do zalogowania. Postępuj zgodnie ze wskazówkami i zmień hasło na nowe.

  •  

    Jak mogę zmienić numer telefonu, na który dostaję smsy autoryzacyjne?

    • Chcesz szybko zatwierdzić operację w serwisie transakcyjnym, a w tej chwili nie możesz odebrać kodu SMS - aktywuj mobilną autoryzację w aplikacji mobilnej.  Kliknij w górne Menu, wybierz opcję Mobilna Autoryzacja a następnie Aktywuj. Zmianę zatwierdzisz PIN-em do aplikacji.
      Zamiast SMSem, swój przelew lub inną operację zatwierdzisz jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej. Dzięki temu autoryzacja jest szybsza, a Ty nie musisz przepisywać długich haseł SMS.

      Jeśli chcesz zmienić numer telefonu zadzwoń na mLinię lub odwiedź nas w placówce. Do identyfikacji na mLinii przygotuj identyfikator oraz sześciocyfrowy telekod.
      Jeśli nie pamiętasz telekodu a numer telefonu na który dostajesz smsy jest nieaktywny w celu jego zmiany odwiedź nas w placówce. Zabierz ze sobą dokument tożsamości.

  •  

    Ktoś wysłał mi przelew. Kiedy go otrzymam?

    • Czas, w którym pieniądze wpłyną na Twoje konto zależy od kilku czynników, m.in.: rodzaju przelewu, godzin realizacji sesji wychodzących w banku zleceniodawcy, sesji księgowań przelewów przychodzących w mBanku.

      Krajowe przelewy przychodzące księgujemy w trzech sesjach, w dni robocze, w godzinach:

        • 1 sesja – 11:15
        • 2 sesja – 15:00
        • 3 sesja – 18:15
  •  

    Kiedy będę mógł wygenerować potwierdzenie przelewu?

    • Potwierdzenie przelewu możesz wydrukować po tym jak zrealizujemy przelew. Przelewy wychodzące wysyłamy w trzech sesjach, w dni robocze, w godzinach:

        • 1 sesja – 06:00
        • 2 sesja – 10:00
        • 3 sesja – 13:30

      Jeżeli chcesz, aby przelew wyszedł daną sesją, zleć go najpóźniej 5 minut przed jej rozpoczęciem.

      Przelewy do ZUS realizujemy w każdej sesji wychodzącej.

  •  

    Nie mogę zapłacić kartą. Jak zmienić limity transakcyjne?

    • Limity transakcyjne możesz zmienić w serwisie transakcyjnym i w aplikacji mobilnej.

       

      • W serwisie transakcyjnym wybierz kafel Moje Finanse>Karty. Zaznacz kartę, której limity chcesz zmienić i wybierz opcję Limity. Aby zatwierdzić zmianę wpisz hasło SMS lub zatwierdź mobilną autoryzację.

       

      • Jeżeli masz aktywny dostęp do aplikacji mobilnej, po zalogowaniu wybierz Finanse>Karty. W szczegółowych danych karty wybierz przycisk menu (czerwone koło z kropkami) i kliknij Zmiana limitów. Wprowadź zmienione kwoty dla poszczególnych limitów i zatwierdź modyfikację PIN-em.

      Jeśli nie możesz zapłacić kartą, wybierz płatność BLIKiem przy użyciu aplikacji mobilnej. Sprawdź jakie to wygodne.

  •  

    Jaki jest IBAN oraz SWIFT/BIC mBanku? Jakie dane podać do przelewu zagranicznego?

    • Jeżeli chcesz przyjąć przelew walutowy/ zagraniczny na konto w mBanku, podaj zlecającemu:

      • IBAN, czyli pełny 26-cyfrowy numer Twojego rachunku poprzedzony literami ”PL" (28 znaków pisane jednym ciągiem bez spacji)
      • Twoje imię i nazwisko (odbiorcy przelewu) lub nazwę firmy w przypadku przelewu na rachunek firmowy (imię i nazwisko/ nazwa firmy odbiorcy musi być zgodne z numerem rachunku, w przeciwnym wypadku wstrzymamy przelew do czasu wprowadzenia przez bank nadawcy korekty danych odbiorcy) 
      • Twój adres (odbiorcy przelewu)
      • tytuł przelewu 
      • kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK 
      • nazwę i adres banku odbiorcy przelewu:

        mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ,
        Skrytka pocztowa 2108, 90-959 Łódź 2

      • SORT CODE/numer rozliczeniowy - 11402004
 

Reklamacje

 Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji dla klientów indywidualnych

więcej na temat Reklamacje
 

Połączenie wideo

Porozmawiasz z nami bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że masz internet. Czekamy na Ciebie całą dobę. Sprawdź!

Rozpocznij połączenie Połączenie wideo
 

Messenger

Masz pytania dotyczące naszej oferty? Porozmawiajmy o tym na Messengerze. Pisz śmiało!

Wyślij wiadomość Messenger
 

Obsługa w polskim języku migowym

Połącz się z ekspertem na wideo. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, od 10:00 do 18:00.

Informacje dla osób niesłyszących Obsługa w polskim języku migowym

Zadzwoń na mLinię

Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez operatora według aktualnego cennika. Sprawdź!