dane osobowe

Zadbaj, aby mieć aktualne dane w banku.

dlaczego to ważne

Zmiana danych osobowych… Tak, to kojarzy się z formalnościami i stosem dokumentów do wypełnienia.  Jednak warto o to zadbać, szczególnie, że wiele danych zmienisz szybko, bez wychodzenia z domu, bez formalności i dodatkowych dokumentów. Aktualizacja danych jest istotna dla Ciebie, ale również dla instytucji, które świadczą dla Ciebie usługi.

Pamiętaj przede wszystkim o aktualizacji danych dokumentu tożsamości i innych swoich danych: adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz numeru telefonu.

 

gdzie zmienisz dane

Kontakt 

Serwis transakcyjny 

Aplikacja mobilna 

mLinia 

Placówka 

Czego potrzebujesz 

Zaloguj się na swoje konto i wybierz: Pomoc > Załatw swoje sprawy > Zmień dane.

Zaloguj się na swoje konto w aplikacji i wybierz: Ustawienia > zmień dane osobowe.

Przygotuj swój identyfikator i telekod. 

Zabierz ważny dokument tożsamości.

Dane, które możesz zmienić 

  • adres zamieszkania

  • adres korespondencyjny 

  • adres podatkowy 

  • adres e-mail 

  • serię i numer dokumentu tożsamości (nie dotyczy dokumentu mObywatel oraz paszportu polskiego)

  • datę wydania i ważności dokumentu tożsamości

  • typ dokumentu tożsamości (tylko w wybranych sytuacjach np. z legitymacji na dowód)

  • nazwisko 

  • dane Urzędu Skarbowego 

  • wykonywany zawód 

  • wszystkie dane serwisu transakcyjnego oraz numer telefonu

  • wszystkie dane serwisu transakcyjnego oraz: 

  • numer telefonu 

  • stan cywilny 

  • dane drugiego dokumentu tożsamości (w przypadku obywateli innych niż PL) 

  • wykształcenie 

  • miejsce pracy 

  • dane na kartach indywidualnych 

  • wszystkie dane z serwisu transakcyjnego, mLinii oraz: 

  • serię i numer dokumentu tożsamości 

  • typ dokumentu tożsamości 

  • imiona 

  • nazwisko panieńskie matki 

  • imię ojca, 

  • imię matki 

  • PESEL 

  • data i miejsce urodzenia 

  • płeć 

  • NIP 

  • obywatelstwo 

  • wzór podpisu 

Kontakt 

Serwis transakcyjny 

Aplikacja mobilna 

mLinia 

Placówka 

Czego potrzebujesz 

Zaloguj się na swoje konto i wybierz: Pomoc > Załatw swoje sprawy > Zmień dane.

Zaloguj się na swoje konto w aplikacji i wybierz: Ustawienia > zmień dane osobowe.

Przygotuj swój identyfikator i telekod. 

Zabierz ważny dokument tożsamości.

Dane, które możesz zmienić 

  • adres zamieszkania

  • adres korespondencyjny 

  • adres podatkowy 

  • adres e-mail 

  • serię i numer dokumentu tożsamości (nie dotyczy dokumentu mObywatel oraz paszportu polskiego)

  • datę wydania i ważności dokumentu tożsamości

  • typ dokumentu tożsamości (tylko w wybranych sytuacjach np. z legitymacji na dowód)

  • nazwisko 

  • dane Urzędu Skarbowego 

  • wykonywany zawód 

  • wszystkie dane serwisu transakcyjnego oraz numer telefonu

  • wszystkie dane serwisu transakcyjnego oraz: 

  • numer telefonu 

  • stan cywilny 

  • dane drugiego dokumentu tożsamości (w przypadku obywateli innych niż PL) 

  • wykształcenie 

  • miejsce pracy 

  • dane na kartach indywidualnych 

  • wszystkie dane z serwisu transakcyjnego, mLinii oraz: 

  • serię i numer dokumentu tożsamości 

  • typ dokumentu tożsamości 

  • imiona 

  • nazwisko panieńskie matki 

  • imię ojca, 

  • imię matki 

  • PESEL 

  • data i miejsce urodzenia 

  • płeć 

  • NIP 

  • obywatelstwo 

  • wzór podpisu 

Możemy poprosić Cię o oryginały dokumentów, poświadczone notarialnie kopie dokumentów, które potwierdzają zmianę danych.

co się stanie, jeśli nie zaktualizujesz danych dokumentu tożsamości w banku

Na początku przypomnimy Ci o aktualizacji danych. Nie zwlekaj z ich poprawieniem. Jeśli nie podasz nam aktualnych danych, będziemy musieli zablokować Ci zlecanie przelewów wychodzących i transakcje kartowe (działamy zgodnie z ustawą o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu). Dostęp do usług przywrócimy od razu, gdy podasz nam dane aktualnego dokumentu tożsamości.

jakim dokumentem możesz potwierdzić swoją tożsamość

  • jeśli masz skończone 18 lat – potrzebujemy Twojego dowodu osobistego lub dokumentu mObywatel (mDowodu) lub paszportu polskiego

  • jeśli jesteś w wieku 13 – 18 lat – potrzebujemy Twojego dowodu osobistego lub dokumentu mObywatel (mDowodu), lub paszportu polskiego lub legitymacji szkolnej

  • jesteś osobą pełnoletnią lub w wieku 13 – 18 lat, ale nie jesteś obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej i:
    – korzystasz już z naszych usług – potrzebujemy Twojego paszportu zagranicznego 
    – chcesz podpisać z nami umowę – potrzebujemy Twojego paszportu
    Dodatkowo niezbędna będzie Twoja karta pobytu lub zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela Unii Europejskiej w Polsce lub dokument, który potwierdza prawo stałego pobytu.

Pamiętaj! Dokument tożsamości to dokument ze zdjęciem stwierdzający Twoją tożsamość, którego termin ważności nie upłynął.

pytania i odpowiedzi

wyniki wyszukiwania