Witaj w Contact Center mBanku,

to tutaj sprawiamy, że klienci mają wszystkie informacje o produktach i usługach mBanku.

Chcesz mieć w pracy zgraną paczkę znajomych, umowę o pracę i możliwość awansu? Dobrze trafiłeś! Zostaw swoje dane, a nasza ekipa skontaktuje się z Tobą i opowie więcej o tym jak dołączyć: 

 

 

 

Nasz zespół liczy prawie 700 osób Pomagamy korzystać z naszych produktów, komunikując się z klientami telefonicznie, mailowo, drogą audio i video, przez czat, i media społecznościowe. Ważny jest dla nas przyjazny klimat i pozytywna energia do pracy. Jest duża szansa, że znajdziesz tu dobrych znajomych. Uważaj, jeśli do nas dołączysz - nakręcimy Cię do działania ;) Chcesz zobaczyć z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień – przejdź do testu wiedzy o CC

  • Szkolenia i okres adaptacji
  • Jasna ścieżka awansów
  • Kompetencje biznesowe
  • Poczucie bezpieczeństwa

Zobacz więcej

Kompetencje ważne w Contact Center mBanku to umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office, Internet), wyszukiwania informacji i korzystania z nich. Potrzebne jest też wykształcenie średnie lub wyższe. Jeśli znasz angielski – będzie on Twoim atutem, jeśli zechcesz pracować z klientami obcojęzycznymi.

 

Zobacz więcej

Oferty pracy w Contact Center                                            

  •  

    Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta do naszego CC    Aplikuj

    miejsce pracy: Łódź numer referencyjny: JW/01/0116

     

    Będziesz:

    • pomagać klientom banku w zakresie korzystania z produktów bankowych kontaktując się telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem czatu
    • prowadzić operacje na produktach klientów banku
    • informować klientów o produktach i usługach bankowych
    • sprzedawać produkty i usługi bankowe

    Więcej


    • Oczekujemy:

      • wykształcenie średnie, jesteś studentem lub ukończyłeś dowolny kierunek studiów
      • pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta lub gotowość do zdobywania nowych doświadczeń w tym obszarze
      • umiejętności sprzedażowe i chęć sprzedawania
      • dokładność i profesjonalizm
      • miły głos i poprawna dykcja
      • dobrą znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS Office,Internet)
      • silna motywacja do pracy
      • umiejętność szybkiego uczenia się
      • gotowość do stałego poszerzania wiedzy
      • umiejętność pracy w grupie oraz na samodzielnym stanowisku
      • gotowość do pracy w systemie wielozmianowym.

      Oferujemy:

      • stabilną pracę w sektorze bankowym w obsłudze klienta
      • pracę w zespole o wysokich kompetencjach w jednym z największych banków w Polsce
      • jasną ścieżkę awansu
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • wynagrodzenie stałe oraz dodatkowe z tytułu dobrych wyników sprzedażowych
      • pakiet szkoleń i dalsze możliwości rozwoju w banku
      • atrakcyjny pakiet socjalny m.in. opiekę medyczną, kartę MultiSport
      • możliwość rozwijania sportowych pasji w Klubach mBanku.Polscejasną ścieżkę awansu
  •  

    Konsultant ds. sprzedaży telefonicznej   Aplikuj

    miejsce pracy: Łódź

     

    Będziesz:

    • aktywnie sprzedawać produkty mBanku na kampaniach wychodzących
    • obsługiwać wybrane projekty na kampaniach przychodzących
    • informować klientów o produktach i usługach bankowych
    • uczestniczyć w projektach strategicznych realizowanych przez mBank
    • oferować rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta

    Więcej

    •  

      Nasze oczekiwania wobec Ciebie:

      • silne nastawienie na osiąganie celów (między innymi sprzedażowych, jakościowych, efektywnościowych)
      • zaangażowanie i konsekwencja w wykonywaniu powierzonych zadań
      • doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i/lub bankowości (dodatkowy atut)
      • wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów)

      Oferujemy miejsce pracy, w którym otrzymasz:

      • realną możliwość rozwoju i awansu w ramach jednego z największych banków w Polsce
      • wynagrodzenie składające się z części stałej i prowizji
      • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
      • elastyczne godziny pracy i wymiar czasu pracy
      • pakiet szkoleń i świadczeń socjalnych 
      • atrakcyjną lokalizację i komfortowe warunki pracy

       

Proces rekrutacji

Znajdź ofertę najlepiej dopasowaną do Ciebie

To pierwsza okazja, aby się poznać. Porozmawiajmy miedzy innym o Twojej motywacji do pracy z nami.

Zapraszamy do naszej siedziby. Sprawdzisz swoje predyspozycje do pracy z komputerem.

To już ostatni etap rekrutacji i okazja aby spotkać się z pracownikami mBanku.

Zapraszamy do pracy z nami! A jeśli tym razem się nie udało - poinformujemy Cię o tym.