Witaj w Contact Center mBanku,

to tutaj sprawiamy, że klienci mają wszystkie informacje o produktach i usługach mBanku.

Chcesz mieć w pracy zgraną paczkę znajomych, umowę o pracę i możliwość awansu? Dobrze trafiłeś! Zostaw swoje dane, a nasza ekipa skontaktuje się z Tobą i opowie więcej o tym jak dołączyć: 

 

Nasz zespół liczy prawie 700 osób. Pomagamy korzystać z naszych produktów, komunikując się z klientami telefonicznie, mailowo, drogą audio i video, przez czat, i media społecznościowe. Ważny jest dla nas przyjazny klimat i pozytywna energia do pracy. Jest duża szansa, że znajdziesz tu dobrych znajomych. Uważaj, jeśli do nas dołączysz - nakręcimy Cię do działania ;)

 

Chcesz zobaczyć z jakimi wyzwaniami mierzymy się na co dzień – zobacz

  • Szkolenia i okres adaptacji
  • Jasna ścieżka awansów
  • Kompetencje biznesowe
  • Poczucie bezpieczeństwa

Brzmi ciekawie? Dołącz do nas!

 

Zobacz więcej

U nas uczysz się, pracujesz, zdobywasz doświadczenie. W takich warunkach możesz osiągnąć więcej, niż Ci się wydaje. Pomogą Ci:

Szkolenia i okres adaptacji

Praca w Contact Center mBanku zaczyna się od okresu adaptacyjnego. Stopniowo poznajesz produkty i usługi mBanku, swoje obowiązki i nasz styl pracy. Twój czas na początku przygody z nami wypełniają szkolenia z produktów bankowych, obsługi systemu i obsługi klienta. Podczas okresu adaptacji ćwiczysz rozmowy z klientami – dzięki temu twoja pierwsza rozmowa będzie twoim pierwszym sukcesem.

Jasna ścieżka awansów

W Contact Center zakładamy, że każdy może się uczyć i osiągać sukcesy. Opracowaliśmy jasną ścieżkę awansów, którą poznajesz na początku współpracy. Jeśli dobrze sprawdzasz się w swojej nowej roli, już po pierwszych miesiącach możesz uzyskać pierwszy awans.

Kompetencje biznesowe

Inwestujemy w twój rozwój. To, czego nauczysz się w Contact Center jest bezcenne - to uniwersalne kompetencje biznesowe. Orientacja na klienta i komunikacja, umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe, sprawne wyszukiwanie i korzystanie z informacji będę ważne. W Contact Center dodatkowo poznasz branżę bankową, produkty i usługi, nauczysz się wykorzystywać odpowiednie systemy informatyczne.

Poczucie bezpieczeństwa

Szalona ekipa, stabilna praca – to się nie wyklucza. Pracując w Contact Center mBanku wiesz, że Twoja firma jest renomowana i stabilna. Jesteśmy najnowocześniejszym bankiem w Polsce. Aktualnie w Polsce, Czechach i na Słowacji zatrudniamy prawie 8000 pracowników i wciąż się rozwijamy. Jeśli zależy Ci na umowie o pracę, dobrym pakiecie socjalnym i stabilnym zatrudnieniu, Contact Center jest dla Ciebie.

 

Kogo szukamy?

Kompetencje ważne w Contact Center mBanku to:

  • umiejętność obsługi komputera
  • wyszukiwania informacji i korzystania z nich
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • komunikacja i nastawienie na współpracę

Pamiętaj że nie musisz mieć wiedzy ekonomicznej, ani znajomości branży bankowej - zaplanowaliśmy okres adaptacyjny właśnie po to, żeby nauczyć Cię tego, co najważniejsze.

 

Znasz angielski? Dodatkowo będziesz mieć możliwość pracy z klientami obcojęzycznymi.

Oferty pracy w Contact Center                                            

  •  

    Empatyczny konsultant ds. obsługi klienta   Aplikuj

    miejsce pracy: Łódź

      • Przygotowaliśmy dla Ciebie:
      • umowę o prace lub umowę o pracę na czas zastępstwa
      • 3 miesięczne szkolenie sprzedażowo-produktowe
      • pracę w systemie wielozmianowym
      • stałą pensję podstawową i prowizje
      • wypasiony pakiet socjalny, np. karta multisport
      • przejrzysta ścieżka kariery

       

      Pracując u nas będziesz:

      • komunikować się telefonicznie z klientami mBanku
      • pomagać klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych
      • zachęcać klientów do nowych produktów i rozwiązań
      • uczestniczyć w ciekawych projektach

       

      Czego potrzebujesz, aby zacząć?

      • Masz wykształcenie średnie?
      • Nie boisz się odebrać telefonu od klienta?
      • Nie masz problemów w nawiązywaniu kontaktów?
      • Jesteś gotowy do pracy w systemie wielozmianowym ?
  •  

    Energiczny konsultant ds. sprzedaży telefonicznej Aplikuj

    miejsce pracy: Łódź

    • Dołączając do nas otrzymasz:

      • elastyczne godziny pracy i wymiar czasu pracy
      • pakiet szkoleń i benefity np. karta multisport
      • szansę na rozwój w ramach jednego z największych banków w Polsce
      • wynagrodzenie składające się z części stałej i prowizji
      • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
      • atrakcyjną lokalizację i komfortowe warunki pracy

       

      Pracując u nas będziesz:

      • w stałym kontakcie z klientami mBanku
      • sprzedawać produkty bankowe
      • wspierać mLinię, odbierając telefony od klientów
      • uczestniczyć w ciekawych projektach

       

      Aplikuj jeśli:

      • jesteś zaangażowany w wykonywanie zadań
      • dążysz do osiągania swoich celów
      • posiadasz wykształcenie min. średnie

Proces rekrutacji

Znajdź ofertę najlepiej dopasowaną do Ciebie

To pierwsza okazja, aby się poznać. Porozmawiajmy miedzy innym o Twojej motywacji do pracy z nami.

To już ostatni etap rekrutacji i okazja aby spotkać się z pracownikami mBanku.

Zapraszamy do pracy z nami! A jeśli tym razem się nie udało - poinformujemy Cię o tym.