Nocna przerwa w dostępie do banku
Aktualizacja (godz. 8:10) Karty już działają, możecie płacić w sklepach, punktach usługowych i korzystać z bankomatów. Wstrzymajcie się jeszcze z płaceniem w Internecie. Wciąż pracujemy nad przywróceniem aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego i infolinii.
Tak to już ten moment, ostatnia niedziela października i zmiana czasu letniego na zimowy.
O godz. 03:00 przestawimy wskazówki zegara na godz. 02:00. Jest dobra wiadomość - będziemy spać o godzinę dłużej.
Również w najbliższy weekend, tj. z 26 na 27 października br. przeprowadzimy prace techniczne. Oznacza to, że część naszych usług będzie niedostępna.
Zobacz co i w jakich godzinach nie będzie działało:
Karty
W godzinach 02:30 – 06:00 nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu.
Serwis transakcyjny i aplikacja mobilna
Pomiędzy godziną 02:30 – 08:00 nie zalogujesz się na swoje konto w internecie i nie skorzystasz z aplikacji mobilnej. Nie złożysz też żadnego wniosku między godziną 2:00 – 8:30.
mLinia
Podczas przerwy dodzwonisz się na mLinię, skontaktujesz się z Ekspertem online. Uzyskasz informacje o naszej ofercie, jednak nie zrealizujesz żadnej operacji.
Jak możesz się przygotować?
Prosimy, wszystkie ważne przelewy zleć wcześniej. Jeśli masz plany na weekend, najlepiej wypłać gotówkę.
Pamiętaj. Godzinę rozpoczęcia przerwy podaliśmy dla czasu letniego, zakończenie dla czasu zimowego.
Dodatkowo w nocy 25 listopada (piątek), od godz. 00:00 do godz. 05:00 nie wykonasz przelewu ekspresowego.
Przepraszamy za utrudnienia