Rejestracja online    Kliknij "Rejestracja online" i przejdź na stronę logowania

Na tej stronie dowiesz się, jak zdalnie zawrzeć z nami umowę rachunku bankowego.

Jeśli na nią trafiłeś, oznacza że po rozmowie z naszym doradcą otrzymałeś e-mail z prośbą o podpisanie oświadczenia o zawarciu umowy elektronicznie. Wystarczy kilka kroków, aby otworzyć rachunek w mBanku.

 

1. Podpisz Oświadczenie o zawarciu umowy elektronicznie:

  • kliknij Rejestracja online – przejdziesz na stronę logowania,
  • zaloguj się adresem e-mail, który podałeś nam wcześniej. Hasło otrzymasz SMS-em,
  • zapoznaj się z oświadczeniem, które znajdziesz w systemie i podpisz je. Masz na to 6 dni od dnia, w którym otrzymałeś od nas e-mail z powiadomieniem.

 

2. W systemie Rejestracji online udostępnimy osobie, którą wskażesz elektroniczny wniosek o zawarcie zintegrowanej umowy rachunku bankowego. Ta osoba wypełni go w imieniu Twojej firmy. Sprawdzimy dokumenty i przekażemy Ci e-mailem decyzję w sprawie zawarcia umowy.

 

3. Jeśli decyzja będzie pozytywna, w systemie Rejestracji online udostępnimy zintegrowaną umowę rachunku bankowego dla Twojej firmy. Powiadomimy Cię o tym e-mailem. Aby podpisać umowę:

  • kliknij przycisk Rejestracja online ­– przejdziesz na stronę logowania,
  • zaloguj się adresem e-mail, który podałeś nam wcześniej. Hasło otrzymasz SMS-em,
  • zapoznaj się z dokumentami, które dotyczą rachunku bankowego,
  • złóż wymagane oświadczenia oraz podpisz umowę i pozostałe dokumenty SMS-em. Masz na to 6 dni od dnia, w którym otrzymałeś od nas e-mail z powiadomieniem.

 

4. Sprawdzimy umowę i podpiszemy ją podpisem elektronicznym potwierdzonym zaawansowaną pieczęcią elektroniczną mBanku.

 

5. Powiadomimy Cię e-mailem, gdy udostępnimy podpisaną umowę w systemie. Będziesz mógł ją pobrać:

  • kliknij Rejestracja online – przejdziesz na stronę logowania,
  • zaloguj się adresem e-mail, który podałeś nam wcześniej. Hasło otrzymasz SMS-em,
  • pobierz podpisane dokumenty.

Twoja firma wskazała Cię jako osobę, która wypełni Elektroniczny wniosek o zawarcie zintegrowanej umowy rachunku bankowego:

  • kliknij Rejestracja online – przejdziesz na stronę logowania,
  • zaloguj się swoim adresem e-mail, który podali nam reprezentanci Twojej firmy. Hasło otrzymasz SMS-em,
  • wypełnij wniosek – masz na to 2 tygodnie od dnia, w którym otrzymałeś od nas e-mail z powiadomieniem.

 

Na podstawie informacji i dokumentów, które przekażesz nam we wniosku, przygotujemy zintegrowaną umowę rachunku bankowego dla Twojej firmy.