skargi
Masz prawo złożyć skargę na niezapewnienie spełniania wymagań dostępności.
jak złożyć skargę
zadzwoń na mLinię
Zadzwoń pod numer +48 42 6 300 800 lub 783 300 800 – przygotuj identyfikator i telekod. Możesz też zadzwonić z aplikacji – nie musisz podawać identyfikatora i telekodu.
napisz do nas
Wyślij skargę e-mailem na adres kontakt@mbank.pl lub pocztą na adres:
mBank S. A. Wydział Obsługi Klientów,
Skrytka Pocztowa 2108,
90-959 Łódź 2
w placówce
Weź ze sobą aktualny dokument tożsamości.
co powinna zawierać skarga
Jeśli nie przekażesz nam tych informacji, to nie będziemy mogli rozpatrzeć Twojego zgłoszenia.
imię i nazwisko
adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu z informacją, jaki sposób kontaktu preferujesz
informację o tym, jakiego produktu albo usługi dotyczy zgłoszenie
informację, jakiego wymagania dostępności nie spełnia produkt albo usługa
Dodatkowo możesz wskazać, w jaki sposób moglibyśmy dostosować produkt lub usługę, aby spełniały wymagania dostępności.