Chcesz zmienić dane albo typ konta? A może potrzebujesz opinii o swoim kredycie? Nie musisz już szukać placówki, swoje sprawy możesz załatwiać samodzielnie w serwisie transakcyjnym.

Jak zamówić dokumenty i złożyć dyspozycje po zalogowaniu do konta?

Zaloguj się do konta w internecie. Kliknij Pomoc > Załatw swoje sprawy > Inna sprawa.

Wybierz z  popularnych lub znajdź w wyszukiwarce dyspozycję, która Cię interesuje.

Jakie dyspozycje możesz złożyć w serwisie transakcyjnym?

Po zalogowaniu do konta załatwisz większość swoich spraw:

    • zmienisz dane
    • zgłosisz zastrzeżenie dokumentu tożsamości
    • zamówisz kartę w miejsce zastrzeżonej
    • dopiszesz lub odpiszesz współposiadacza oraz pełnomocnika
    • zmienisz typ rachunku
    • zamówisz dokumenty
    • zawnioskujesz o świadczenia dla rodziców (np. Rodzina 500+)
    • zlecisz spłatę zajęcia rachunku bankowego
    • zgłosisz środki niepodlegające egzekucji

Listę dostępnych dla Ciebie dyspozycji znajdziesz w sekcji Inna sprawa.

To nie jest oferta. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/słowniczek

Szczegółowe informacje dotyczące zakresu i kanałów składania dyspozycji znajdziesz w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A dostępnym na https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/konta/regulamin/ i w Regulaminie obsługi klientów w ramach bankowości detalicznej mBanku S.A. udostępnionym na stronie: https://www.mbank.pl/pomoc/dokumenty/oferta-indywidualna/konta/regulamin-obslugi/